Frodiths utfordring!

Frodith og Bunny. Tegnet av Frodith.

Fra og med første januar har jeg nesten daglig postet et innlegg som en del av en utfordring fra en medblogger. For hver dag er det lagt ut stikkord, et tema, som jeg har måtte integrere et bilde i innlegget for at det skulle være godkjent besvarelse på utfordringen. Det gikk bra lenge, men januar har vært en kjip og utfordrende måned, når sant skal sies. Det har vært noe frustrasjon og triste stunder. Ja, jeg vet, slik er det for oss alle. Men da ble det altså slik at jeg ble litt fraværende her på bloggen, og fra 20. januar måtte jeg finne på litt alternative løsninger for å fullføre utfordringen.

1. januar: «Dyr»

2. januar: «Vær»

3. januar: «Tur»

4. januar: «Smil»

5. januar: «Snømann»

6. januar: «Smak»

7. januar: «Kulde»

8. januar: «Blå»

9. januar: «Kjærlighet»

10. januar: «Lys»

11. januar: «Mørke»

12. januar: «Flaks»

13. januar: «Hender»

14. januar: «Øyne»

15. januar: «Dans»

16. januar: «Tull og fjas»

17. januar: «Vann»

18. januar: «Ensom»

19. januar: «Gul»

20, 21. og 22. januar: «Sterk», «Snøengel» og «Maske»

23. januar: «Omsorg»

24. og 25. januar: «Kake» og «Rar»

26. og 27. januar: «Hoppe» og «Rosa»

28. januar: «Hobby»

29. 30. og 31. januar: «Dråpe», «Liv» og «Glede».

Klikker dere på linkene kan dere se innleggene som er besvarelse for hvert stikkord 👆🏽

Frodiths januar-moro. Utfordring.

Det jeg vil nå er å takke Frodith for alle sine påfunn og utfordringer. Jeg vil gjerne fortsette være med videre når du får nye ideer, så håper jeg på tilgivelse om jeg ikke blir med på slike lange månedsutfordringer som denne igjen. For dette ble faktisk en reell utfordring for meg etterhvert, hehe.. men du er dritkul og fargeklatten min, så all honnør til deg! Takk igjen!

Og hvis noen lurer, dette er bloggen til «Frodith»!

Ha en fantabulastisk torsdag!! 🐰

Meg (Bunny).

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#frodith #utfordring #adele #waterunderthebridge #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
      1. Deilig at januar er over, denne utfordringen var jo en bra ting iht å ha noe å sette fingrene i for å få tiden til å gå, hehe.. februar blir en bra måned, så kommer våren 🥰🐰

      1. Takk. Jeg liker også utfordringer. Men mitt bloggkonsept passer ikke helt til en måned med dette. Blir for mange «interne» innlegg som ikke drar lesere til blogg, men heller motsatt. Så for min del blir slike månedsutfordringer i meste laget, jeg har jo et ønske om at vi bloggere jobber litt for at blogg skal bestå og bli større igjen, ikke motsatt 🐰

        1. Vi driver på en måte en “butikk” – og i den butikken er januarsalget bare for de som jobber i butikken så da kan kan det fort tolkes feil. Ut og finne lesere og da må man blogge om ting som ikke bare går på det interne livet..men også om ting folk uten blogg kan finne interessent..Så du har gode poeng der godeste Bunny. Men ikke noe feil å få frem gleden i det å blogge, slik Frodith gjør. Men vi kan ikke bare blogge for folk som har en blogg selv. Så enig med deg, godt å få litt utfordringer..men en måned – vel – litt lenge! Men Frodith er topp og fargerik..Det har ikke noen med det å gjøre,…..Hun ville tenne en gnist i januar – for det er for mange en kjedelig måned og folk detter litt sammen! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg