Stem på kjekkeste blåøyde mann!

Så var det dags for «Frodiths lille januar-moro» dag 8, en utfordring fra en medblogger om å poste et innlegg med bilde som representerer dagens ord. Hver dag blir man gitt et nytt ord, og dagens ord er ‘blå’. Blå liksom?! Det første jeg tenkte var ‘himmel’, himmelen er jo blå. Men i dag har jeg ingenting å skrive om himmelen. Det neste jeg tenkte var nakne mannfolk, aner ikke hva det har med ‘blå’ å gjøre. Sier kanskje mer om meg enn noe annet. Men da slo det meg, mannfolk med blå øyne! Dermed måtte jeg finne noen mannfolk på nettet som muligens er litt eye-candy for noen, som har blå øyne. Så kan dere stemme på den dere liker best. Og hvis dere vet hvem disse mannfolka er, så må dere gjerne fortelle meg!

(01)

(02)

(03)

(04)

(05)

(06)

(07)

(08)

(09)

(10)

(11)

(12)

(13)

(14)

Takk for at dere stemmer!!!

Besvarelser på Frodiths utfordring: «Dag 1 (dyr)», «Dag 2 (vær)», «Dag 3 (tur)», «Dag 4 (smil)», «Dag 5 (snømann)», «Dag 6 (smak)» og «Dag 7 (kulde)».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blåøyne #menn #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Veldig mange blåøyde her ja 😀 Nr 5 Brad Pitt 😉 Ble litt for store bilder til at jeg klarer å se hvem de er på en måte. Blir ikke et helt ansikt på EN skjerm liksom… 😀 Må scrolle opp og ned for å se et ansikt. Og mange kjenner jeg nok ikke igjen uansett 🙂

    2. Her var det mye blåøyde mannfolk altså – o la la….! Jeg liker best at øynene skal være snille samtidig – så da blir det Bunnyen sjæl – og Brad Pitt som får mine stemmer 🙂

        1. Mr. Trinity … ??? Kjære vene, har du gått glipp av Terence Hill (som spilte i Trinityfilmene sammen med Bud Spencer)? Har aldri sett noen med så intenst blå øyne som han!

          1. Hvem tenker på de filmene nå i 2024. Har sett dem som barn, men det er filmnavn og karakterer. Personene heter jo Spencer og Hill. Da jeg leste Mr Trinity tenkte jeg på bodybuilder, han er mørkhudet og har brune øyne, såe… 🤪🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg