Å følge med på tull og fjas!

Frodith er en medblogger som innimellom har noen morsomme påfunn, ganske ofte faktisk, deriblant å lokke andre bloggere med på utfordringer og sådan. Jeg liker godt å kaste meg med på disse greiene når Frodith finner på noe, og jeg gjør det hver gang jeg faktisk får med meg at hun har noe på gang.

Her er linker til noen av utfordringene og morsomhetene jeg har vært med på som Frodith har iverksatt:

«Fra Fjell til Frodith»

«Frodiths fargerike utfordring»

«Maskeutfordringen»

«Tegneutfordringen»

«Ballongutfordringen»

Hvilken av disse syntes dere jeg løste best?

Jeg har deltatt på flere utfordringer fra Frodith, men det er en del som går over flere innlegg, og da blir det for mange linker her, derfor utelater jeg disse.

Denne gangen så har denne fargerike medbloggeren, Frodith altså, kommet med en utfordring som varer hele januar. Å poste et bilde hver dag som er relatert til stikkord hun har delt ut. Dagens stikkord er ‘tull og fjas’, derav dette innlegget.

Egentlig så må jeg innrømme at denne gangen så er jeg litt lei av hele utfordringen. Det pumpes ut masse like innlegg fra medbloggere, med de samme overskriftene. Blogg.no ser ganske monotont ut.

Nå skal ikke jeg ødelegge moroa, men husk nå på at jeg ble kåret til ‘Årets Meningsytrer 2023’ her på blogg.no, og dette er jo bare MIN mening. Det er ikke slik at jeg forlanger at noen skal avbryte leken nå halvveis inn i løpet. Det er bare det at kanskje min blogg ikke er helt ment til at det blir så mye tull og fjas, men bare litt innimellom, ikke en hel måned liksom. Dette er tankene jeg har gjort meg etter to uker med å poste innlegg som en del av utfordringen. Enda er det to uker igjen, hahaha..

Nei, jeg skal ikke hoppe av. Jeg kommer til å fortsette ut januar med innlegg som involverer et bilde som integrerer Frodiths utfordring. Jeg vet at jeg fint kan hoppe av hvis jeg synes det hele ble ‘too much’, men nå er det en gang slik at jeg har sagt at jeg skal være med, og da fullfører jeg. Det jeg sier, det gjør jeg!

Bunny holder alltid ord vet dere!!

Det skader jo heller ikke noen at januar er en ‘tull og fjas’ måned på blogg. Kaldeste og kjipeste måneden i året, så da trenger man litt tøys. Men, kjære søte snille Frodith, jeg mener ikke være kjip, men jeg tror ikke månedsutfordringer er noe for meg fremover, men jeg skal prøve være med på annet gøy som du måtte finne på, for du vet at jeg liker deg og tullet ditt!!

Med det sagt så har jeg en annen greie på gang her i bloggen, som også på en måte er «tull og fjas», men på en annen måte. Det er nemlig et konsept som heter «kiss, marry, kill». Det er ment som en morsom greie hvor jeg daglig skal kysse med en kjendis, myrde en annen kjendis, og gifte meg med en tredje. Det jeg finner morsomt er at jeg vet aldri hvem disse kjendisene er. Det er jo ikke alle man har lyst å kysse med liksom. Hehe.. Hittil har jeg vært heldig og bare kysset med flotte kjekke kjendiser, eller bare to da, men veldig kjekke – dere kan se hvem HER og HER.

Jeg er spent på hvem jeg må kysse, drepe og gifte meg med i morgen. Håper jeg kan få gifte meg med en MANN da, for hittil har det bare vært kvinner med rare utrykk og masse løshår.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#tull #fjas #bunnytrash #bunny

12 kommentarer
    1. du har iallefall tullebilder her :=) må smile litt av dem .For min del er det helt tipp topp å få et ord for hver dag hele januar ,jeg er så mye ute og går for tiden og når jeg kommer inn strikker jeg ,da er det greit med et ord å forholde seg til :=)

      1. Ser den, andre synes det er greit, men for meg ble dette litt voldsomt. Når det er samme overskrifter og til dels samme innhold hos mange, så ramlet jeg etterhvert litt av. Måtte jo ha tull og fjas bilder i dette innlegget, det er jo dagens stikkord 😜🐰

    2. Synes du hadde en morsom vri på dagens tema 😀 Og jeg synes du nailet fargeutfordringen ganske bra 😀 Hadde glemt at du faktisk tegnet meg også, ikke bare jeg deg 🙂 Nå har folk drevet med jule-tema på alle bloggene i hele desember, så du får jaggu tåle en måned med varierte temaer 😀 Ha-ha!! Gøy du er med. Og jeg er som deg. Har jeg begynt noe så hater jeg å avbryte. Og denne utfordringen skal jeg i alle fall ikke bryte 😉 Jeg morer meg og koser meg, og jeg ser at mange andre gjør det også. Det er stadig flere som blir med. Så hvis de fleste koser seg så er jeg fornøyd. Siden det liksom er en del av målet for meg, å spre litt moro og glede. Februar kan dere få holde på med det vanlige greiene deres 😉

      1. Hehe.. takk, det var litt av grunnen til å ta dette opp i plenum, et forsøk på å avverge en potensiell februar eller marsutfordring. Har litt vanskelig for å ikke hive meg med på utfordringer skjønner du. Så nå snart må jeg oppi dette 45 meter høye hjulet de har satt på torget. Må bare huske å tisse først så jeg ikke gjør på meg i høyden 🤪🐰

    3. Herlig tull og fjas! Jeg liker best ballongutfordringen din…. men også fargeutfordringen er bra! 🙂 jeg elsker sånne utfordringer – en hel mnd er perfektovitsj for meg! 🙂

      1. Liker litt tull og fjas, men tror ikke det er hva de som leser bloggen liker best. Bloggutfordringer blir gjerne litt for interne, og det er jo ikke akkurat medbloggere som løper ned døren her, bare de mest trivelige. Jeg skal fullføre januarmoro, men etter det så blir det ikke flere månedsutfordringer, hehe 😜🐰

    4. Ballongutfordringen var super…Beste ever..
      Jeg tør ikke ha de samme overskiftene dag etter dag jeg…Forrige gang ble jeg sperret fra min egen side.
      FB trodde det var spam.

      1. Takk, du sier noe der.. et tips folk burde få med seg: ikke gjenta samme overskrifter, det kan bli misforstått som spam. Takk for påminnelsen Solliv 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg