Hei alle sammen, dette gjør jeg i dag.

Hei alle sammen, er bare innom bloggen og hilser på. Tenker ikke skrive så mye. Jeg ligger på sofaen her og har et «Shameless»-maraton. Shameless? Det er en TV-serie på 11 sesonger. Jeg holder nå på med sesong 7 episode 11. Serien handler om en familie som bor i et ghetto-strøk der eldste datter tar seg av sine 5 yngre søsken fordi foreldrene er noen sinnsyke gærninger, kriminelle narkomane som finner på de mest absurde ting. I episoden jeg ser på nå har altså disse to foreldrene fornyet ekteskapsløftene, og barna deres som egentlig ikke vil være tilstede i dette bryllupet, har da blitt gitt ecstacy av sine foreldre uten deres viten, og nå begynner dopet å virke, så da får vi se hva som skjer. Det skjer alltid noe!

Serien er kategorisert som en dramaserie, men dette dramaet er ikke sånn snufs-snufs og buhu, for hele greia er bare så snickers og twist og full med fart at nå avslutter jeg her for å se videre på serien. Dere finner forresten alle sesongene på HBO Max.

Jeg orker ikke skrive så mye i dag for jeg prøver å distansere hodet mitt fra tankevirus. Mye som skjer i toppetasjen for tiden. Øverst i innlegget her ser dere bilde av en rosa hoppe, postet for å henge med på (link 👉🏽) Frodiths utfordring dag 26 (hoppe) og 27 (rosa). Så kommer jeg tilbake etterhvert med dag 28 (hobby).

«Prekas» etterhvert 🐰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#trist #ella #ariel #mops #rådyr #hund #operasjon #helg #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg