Sterk kost, snøengel, maske, farevarsel og Shameless!

Sterk og god favoritt.

Lørdag kveld hadde vi et par venner på besøk og vi koste oss med rødvinspølse, chillidip og potetgull. Variert musikk og noe godt i glassene også, veldig god stemning, så tok vi en tur ut på byen. Der ble vi ikke lenge, hadde fått nok innabords kan man si. I går drakk jeg 2 liter melk og 1 liter sjokolademelk. Kroppen trengte det, haha..

I går skulle jeg følge opp en utfordring her på blogg, stikkordet var snøengel, og en kan trygt si at har var det ikke noen ork for å hverken lage noen snøengel, eller se etter noen. Så den dere ser på bildet under er fra Guideposts. Hehe.. fin da!

Bildet under er av meg, et bilde fra den gang jeg meldte meg på en annen utfordring som Frodith hadde her på blogg. Litt «lånte» bilder og litt gjenbruk måtte til for å ta igjen det forsømte iht «Frodiths januarmoro» en utfordring som går over hele januar måned. Jeg gleder meg til januar er over, ikke på grunn av utfordringen, men fordi jeg er ikke noe glad i januar. Og denne januar synes jeg har vært skikkelig ille iht til vær, kulde og whatever..

I dag har jeg ingen planer, bare holde meg hjemme. Det er store vanndammer rundt her, vært et skikkelig herlig vær i natt. Blåst godt rundt hushjørnene, fikk skikkelig «hyttestemning». Må si jeg er ganske lei av krisemaksimering av alt iht dette været. Stengte skoler og barnehager. Folk har fått beskjed om å ha hjemmekontor. Kansellerte busser. For hva? Dette?

Jeg lurer på hva som skjer med oss mennesker? Skal man ikke ha noen utfordringer her i livet? Farevarsel for noen centimeter snø, farevarsel for litt vind, farevarsel for litt regn, farevarsel når det blir frost og is! De barna som vokser opp nå skal bli litt av noen tøffinger, tror dere ikke!

Shameless på HBO Max.

Nåvel, det blir som det blir. Jeg holder meg uansett hjemme i dag, har ingenting med «farevarsel», is eller noe slikt å gjøre. Jeg synes det er fint ute nå, blå himmel, solen på vei opp, 7 plussgrader. Nei, jeg er bare sløv etter helga. Driver og ser en serie på HBO Max, en serie jeg synes er helt rå. «Shameless», jeg så flere sesonger av den for noen år siden, så mistet vi HBO og jeg husker ikke hvor langt jeg var kommet da det skjedde, så nå ser jeg alt på nytt igjen. Serien er knallbra, så det er bare moro. Anbefales virkelig! Stå dere vel folkens!!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #drammen #bunny #bunnytrash

17 kommentarer
    1. Herlig innlegg…
      Det var skikkelig piggdekk tidligere, bensin/diesel og mindre trafikk…
      Jeg bodde jo langt ute på bygda, bussene gikk alltid. Og den gangen var det virkelig mye snø!
      Kan aldri huske at bussen kjørte utfor veien..skjedde ikke!

    2. Veldig greit å holde seg innendørs nå, ellers så blåser man bort eller sklir på glatte og slår rattata… Koselig med folk på besøk, men ikke fult så kos om det blir for mye alkohol. Been there done that 🙈 Har ikke sett den serien du nevner, men har sett den ligge der. Jeg snooker på YouTube og finner gamle serier jeg likte da de gikk på tv. Akkurat nå ser jeg en skotsk serie som heter Rockface. Ha en fortsatt fin kveld 🤗

    3. Høres ut som det blei en flott lørdag – og en søndag på melk… hihi…! Jeg tror også at det blir mye pingler blant barn og unge nå….! Is, snø, busser som gikk bestandig, skolen var viktigst – sånn var det vaffal da jeg vokste opp…. jaja, puter under armene! 🙂

    4. Shameless er en utrolig bra og underholdende serie der flertallet av karakterene er narsissister og verst av alle er Frank Gallagher. Har de fire første sesongene på DVD, de siste sesongene har jeg ikke fått med meg.

      1. Fucking awesome, er på sesong 7 episode 11. Nå har Frank og Monica giftet seg igjen og lurt ecstacy i alle ungene 😂😂🙈

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg