Nå snakker vi tur!

I går postet jeg et innlegg om NRK, miljø, vær, klima og natur. På kvelden gikk jeg tur med jentene mine, som dere kan se på bildet over. Disse to tripper avgårde uansett vær, de er så søte. Ella til venstre er ikke alltid like fornøyd med disse turene, hun er som meg, ønsker seg vår og sommer, mens Ariel til høyre, synes alt er moro. Hun hopper i løvet på høsten og baser seg selv i snøen på vinteren.

Selv går jeg bak og vil egentlig bare holde meg innendørs på dager som dette. Men tur må vi gå, uansett tid på året, uansett vær. Morgen og kveld, og noen ganger innimellom. Men jeg skal ikke legge to fingre mellom for å si at jeg fantaserer om helt andre turer for tiden. Legger ved noen linker under fra tidligere turer som jeg mer en gjerne skulle gjentatt akkurat nå.

«Solnedgang i Sarandë»

«Vakre Korfu»

«Lykkekaker i Chania»

«Idyll i Ksamil»

«Drømmeuken i København»

«Oppfylt ønskedrøm i Berlin»

«I hjertet av Budapest»

«Vi nyter Almere»

«Bilder fra fredelige Gdansk»

«Vi besøker Rotterdam»

«Det gode liv i Amsterdam»

«Her er det bare sykt vakkert»

«Alanya»

Det er så rotete å finne fram til gamle innlegg her på bloggen, jeg har liksom aldri fått til å kategorisere, og etter alle disse årene så er det nok for sent nå. Too much job. Jeg prøvde finne tilbake til innlegg fra Sahara, for det var så kult med bildene der vi rir på kameler i ørkenen og skriver navnene våre i sanden, en unik følelse faktisk, kan ikke forklares. Anyways, jeg avslutter dette innlegget med en link om flere turer jeg har vært på. Ha en fin dag og kos dere masse.

«Berlin, Roma og Paris»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#tur #reise #ferie bunny #bunnytrash

18 kommentarer
      1. Heldigvis er stort sett behovet ikke større enn to turer, i hovedsak, men for tiden går vi ikke ut før småtrollene selv sier fra 😜🐰

    1. Hihi, skjønner godt at du lengter til varmen! Det gjør forsåvidt jeg også – men det kan jeg jo bare drømme om nå, med årsoppgjørsjobbing i minimum 5 måneder foran meg <3 uansett – jeg har ei venninne som nettopp har reist 4 uker til India……. en kunde på vei til Granka i morra….. og det samme med en tidligere kollega……………! Jaja, en får som fortjent antagelig! 🙂 klem

      1. Nåvel, mange ganger synes jeg de som fortjener det minst er de som får godene. Men jeg klager ikke, bare litt menneskelig sutring, hehe.. er veldig glad for å kunne være her sammen mine, så det går bra det også 🥰🐰 klem

      1. Skulle gjerne sust avgårde jeg også, men jeg er litt bundet akkurat nå. Så da får jeg heller fantasere om det. Takk, og fin fin kveld til deg 🥰🐰

    2. Og om vetteren stundom han tenkte, gjev eg var i eitt vaarmere land, men når vårsol i bakkane blenkte, fekk han hug til si heeimlege strand 😊.
      Det er nordmannen i eitt nåtaskal 😊.
      Eg tenkjer me berre får gjera det besta ut av det, der me er, men det er lov å drøyma 😊.

    3. Sender en hilsen fra Kreta. Himmelen er blå og solen skinner og varmer oss med sine 20 gr. Miljøet skriker etter regn og vi trenger snø på fjellene som skal smelte på våren og redde olivenhøsten. Bare et hverdagsglimt 🙂

      1. Ååå… jeg savner honning fra Kreta. En sånt lite sted i Platanias som produserte den bedte honningen jeg har spist 🥰 håper det kommer regn og snø til dere, snuppen min elsker oliven 🐰

        1. Likte ikke honning før jeg kom hit. Nå må jeg alltid ha der i hus og bruker der mye. Wok med honning. Hva gir du meg 🙂Får heldigvis mye bla av husverten vår.
          Hvilken oliven liker snuppen din da.? Min favoritt er kalamati 🙂

          1. Har ikke peiling, han bare liker oliven, forskjellige merker, bare de er gode og grønne. Han elsket de som var fylt med hvitløksfedd, men de sluttet brått å selge de på butikkene her. Noe som er besynderlig merkelig. Så nå gpr det i grønne steinfrie oliven 🐰

            1. om din kjære liker greske oliven må han tenke på de jeg nevnte. Kalamsti. Det er de store sorte. De er rundere på smak, men de store grønne er og veldig god. Litt mer bitter. Veldig sjelden en får fylte oliven utenom turiststeder eller i Norge. også steinfrie. Ost tar man ved siden av. Det er mye bedre 🙂Fat med ost, oliven, honning og kjek. In heaven. ok ble litt entusiastisk 😹

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg