Hvilken er best, har du noen favoritt?!

Som en del av Frodiths utfordring, poster jeg i dag dette innlegget hvor jeg vil spørre dere, hvilke sjokolader er dine favoritter? Jeg har listet opp 50 forskjellige merker. Det finnes mange mange fler, sjokolade er det veldig mange som elsker, og det finnes mer enn nok av dem. Hvis du ikke finner din favoritt i listen her, så kan du likevel gi den som svar, bare du svarer i kommentarfeltet her i bloggen. Så med andre ord så kan du stemme på en sjokolade selv om den ikke er nevnt her. Jeg har bare ikke anledning til å lete frem alle sjokolader som eksisterer. Men disse 50 tror jeg er de som er de mest populære her i Norge. Men hvilken er mest populær hos dere? Jeg gleder meg veldig til å se hvilken som er storfavoritten alt i alt her 🐰

After Eight

Baby Ruth

Bamsemums

Crispo

Cuba (sjokolade)

Daim

Dronningsjokolade

Firkløver (sjokolade)

Freia Melkesjokolade

Fruktnøtt

Gullbrød

Hobby

Japp

Kina

Kit Kat

Kremtopper

Krokanrull

Krokantrøffel

Kvikk Lunsj

Lohengrin (sjokolade)

M (sjokolade)

M&M’s

Maltesers

Mandelstang

Mars (sjokolade)

Melkehjerter

Mokkabønner

Mokkatrøffel

Monolit

Nero (lakrissjokolade)

New Energy

Non Stop

Pigall (sjokolade)

Ritter Sport

Selskapssjokolade

Sfinx (konfekt)

Smarties

Smash (sjokolade)

Smil (sjokolade)

Snickers

Soho (sjokolade)

Sport Lunch

Stratos

Tim Tam

Toblerone

Toppris

Troika (sjokolade)

Twist (konfekt)

Twix

Whatchamacallit

Hvis dere er usikre på noen sjokolader så kan dere klikke på hver og en av dem, alle linker til en side hvor dere kan lese mer om den enkelte og se pakningen de kommer i. Og hvis dere ikke har én bestemt favoritt, så kan dere stemme på flere, men ikke flere enn fem er dere snille!

Takk 🐰

Besvarelser på Frodiths utfordring:

«Dag 1 (dyr)»

«Dag 2 (vær)»

«Dag 3 (tur)»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#sjokolade #favoritter #bunny #bunnytrash

45 kommentarer

Siste innlegg