Drømmeuken er her, dette blir magisk!!

Dette året, 2023, har på mange måter vært et fantastisk år. Nå tenker jeg ikke på rundt om i verden, politisk, samfunnsmessig og sådan. Den norske regjering suger, folks økonomi blir verre og verre, krig i Ukraina og Israel. Det er så mye elendighet at det er rart ikke folks ører bare tetner. Nei, her tenker jeg på i det private liv, familielivet, hjemmelivet, mitt liv. Det har vært et utrolig innholdsrikt år med mye moro, musikk, latter og minnerike opplevelser. Jeg er veldig takknemlig!

Jeg tenker på alle morsomme festene og tingene snuppen min og jeg har hatt sammen med våre venninner Fatima og Katrin. Jeg legger ved linker:

«Pride i Oslo»

«Afrikansk grillfest»

«Afrikansk konfirmasjon»

Konsertene jeg har vært på:

«Robbie Williams»

«Depeche Mode»

Veldig fine og minnerike turer til de flotteste byene her til lands, møte Vibbedille og Mammapåhjul igjen, spise på nye restauranter og sjekke ut utelivet i blant annet:

«Stavanger»

«Fredrikstad 1» – «Fredrikstad 2»

«Bergen»

Det var jo magisk å reise til Nederland etter så lang tid siden sist, og da attpåtil være der sammen med nære og kjære venninner som egentlig bor i Tyrkia:

«Amsterdam»

«Flower Market»

«Almere»

«Rotterdam»

«Nederland»

Har jo vært masse flotte turer til Tønsberg og Oslo. Shopping, restaurantbesøk, innom reptilparken og denslags. Men å møte Lily igjen og brenningen av hijaber på youngstorget sitter godt i minnet.

Nylig var jo Bruløpet her i Drammen, markering av verdensdagen for psykisk helse, og det er jeg stolt og glad for å ha vært en del av.

Alle de fine overraskelsene og gaver jeg har fått fra lesere og medbloggere. Denne pakken tok helt pusten fra meg, kommer aldri til å glemme, jeg ble målløs, helt stum ble jeg!

Også alle kosestundene med min fantastisk herlig fine lille familie. Jentene var faktisk med til Bergen i år også, og jeg blir så stolt over hvor tålmodige, flinke og godlynte disse to er. Hjertevarmere mine!

Det har vært utrolig mye bra, og nå er drømmeuken her!!

Denne uka har jeg ventet på i dager, uker, måneder og år. En kan røre sammen bursdag, julaften og festligheter sammen, og likevel vil nok denne uka toppe det hele. Når drømmer blir til virkelighet vet dere, jeg er ganske sikker på at dette blir rett og slett mer enn magisk!!

Hellige kaninmåne hvor det kribler i kroppen. Endelig er drømmeuken her. Bare følg med her på bloggen, plutselig kommer det nok innlegg med bilder. Vil garantert ikke klare å gjengi opplevelsen, for slike opplevelser ligger på innsiden. Men hellige kaninmåne hvor high on life jeg er nå!!!

🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#drømmeuke #bunnytrash #bunny

14 kommentarer

Siste innlegg