Bergen leverer!!

Etter en total insane togtur fra Drammen hvor toget allerede var to timer forsinket før avgang, en tur videre med «feil på skinnene», solslyng, brann både foran og bak oss, uvær og hva det måtte være så kom vi omsider fram til Bergen. Denne turen fordi vi skulle ha jentene med oss, og det skulle være greit for dem  å være med på dette. Dem fikk kjørt seg, ikke meningen at to mops på 9 og 11 skal være med på en slik tur, men en kan ikke forutsi slike ting som dette. Verste togturen jeg selv har vært med på, og tenker ikke gjenta den. Men jentene var virkelig superflinke, så utrolig tålmodige, helt eksemplariske. Jeg er så stolt av disse to at jeg har ikke ord for det.

Vi bor i en sånn Cityboks hotell-greie, vi måtte velge av de alternativene hvor det er lov til å ha dyr. Det er ikke tv, hvilket vi aldri bruker uansett, heller ikke et lite kjøleskap, hvilket alltid er kjekt å ha. Men rommet er stort og svalt, det er rent og ryddig, kjekt bad ig dusj, og senga er superdigg. Vi slokna med en gang vi kom fram, det på tross av at minstejenta spant rundt i senga i ekstase over at hun skjønte at vi endelig var framme.

I dag fikk jentene være med på en lang tur gjennom parker og inn til sentrum og bylivet. Det ble bybanen hjem til hotellet igjen, og på bybanen lå dem langflate og smeltet mange hjerter med sin sjarm. Folk skal klø og kose, og flere uttalte at slike snille og fine mops ønsket dem seg. Mops er snille, fine og sjarmerende, men ingen i den grad som Ella og Ariel. Nå har dem hvilt på hotellet noen timer mens snuppen min og jeg har fartet litt rundt. Det er knallvær her, sol og helt nydelig. Hjemme i Drammen er det 33 grader, her er det 24. Helt digg. Vi er tilbake på hotellet, hvile litt før en ny runde med jentene. Så blir det middag, så inntar vi kveldens byliv her. Ja til livet og kjærligheten 🥰 Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bergen #bunnytrash #bunny

18 kommentarer
    1. Hei igjen ☀️🌹🇳🇴👍

      Hjertelig velkommen til Bergen skal dere være alle 4 🌹

      Eg må bare innrømme det,vi ligger inne å peser både hundene og eg,var ute på tur med dem kl.09 i dag og da var temperaturen veldig behagelig og det var en frisk sjøbris,no står luften stille og å være utomhus er helt uaktuelt før etter kl.22 ☀️🦋
      Men,Bergen er bare helt nydelig for tiden og her ute som eg bor,rett i sjøkanten med båtliv og bølgeskvulp på alle kanter,er det helt magisk.
      Kos dere masse her i Bergen ☀️🦋🐾

      Hilsen synskepeggy.

      1. Fin tid for utepils på kveldene her. Jeg sjekker bloggen for melding her om noen skulle få lyst å ta et glass sammen med oss i kveld eller morgen kveld 😜🐰

        1. Klokken er 20.47 og det er 24+ i skyggen her utenfor ☀️
          Ja,eg er sikker på at dere treffer noen hyggelige bergensere,vi bergensere er jo kjent for å være hyggelige,sosiale og veldig glad i å snakke,tror ikke du treffer en bergenser som klarer å holde munn i mer enn fem sekunder..☀️🦋🥂
          Hilsen synskepeggy.

    2. Det var jammen litt av en togtur, og godt å komme fram for alle fire. Så hyggelig å komme til et Bergen som bader i sol, selv om det er varmt. Kos dere videre, klem 🤗

    3. Velkommen til Bergen ☺️
      Kjekt at byen kan vise seg fra sin beste side når du kommer på besøk da 👍🏻 kos deg!

    4. Kos dere i Bergen alle fire🙋🏼‍♀️ For en togtur😝 Forferdelig. Da skjønner jeg at det var helt nydelig å komme fram, og i tillegg at også Bergen byr på fint vær, og heldigvis ikke så varmt som her på andre siden av fjellene😀

      1. Det meldes at det kan bli 36 grader i Drammen. Da fikk jeg lyst til å bli i Bergen lengre. Men men.. takk takk, vi koser oss masse 🥰

    5. Huff, ja det var litt av en togtur! Bra dere er heldige været når dere først kom fram! ☀️👍 Jeg så det var to Citybox i Bergen, og vi bodde nok på den andre. Genialt konsept synes jeg, – rimelig, og mat får man jo kjøpt overalt ellers. Greit med selvbetjent innsjekking, rent og pent og gode senger ja.👏 Kos dere videre! ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg