Het goede leven in Amsterdam!

I går var vi i Amsterdam igjen. Kjennes godt i beina i dag. Madame Tussaud, Bazaar Marked, Vintage stores, Coffee Shops, Red Light District.. jada, vi var helt turist,  denne dagen, hehe..

Det er viktig å kose seg når en er på tur. Jeg kommer liksom ikke over hvor vellykket denne turen har vært hele veien, og hvor kult det har vært å være sammen med gode venner fra Tyrkia. Det å møtes et annet sted enn i Tyrkia er faktisk veldig stort, ikke bare bare å få visum..

Blomster, sykler, broer og kanaler. Veldig amsterdamsk. Da må man jo ta bilder.. memories.. må jo dele litt med dere også da. Dele gleden!

Ja til gode vennskap, livet og kjærligheten!

Vi prater allerede om en tur til, skal ikke bli like lenge som fra forrige gang vi var her. Både snuppen min og jeg ELSKER å være i Nederland!

Nå er en ny dag godt i gang, og nå skal jeg ha meg litt deilig kaffe og en blås. Ha en nydelig dag alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#amsterdam #nederland #holland #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Alltid kjekt når turen svarer til forventningene. ser ut til at der har det helt toppers. Stilige bukser du har.
      Lurer bare på; snakker du språket eller går det greit med engelsk. Blir jo fristet når man ser alle de flotte bildene du deler med oss.
      Fortsett å nyt oppholdet

      1. Takk, nå er jo nederlandsk en herlig blanding av tysk, norsk, dansk, engelsk, flamsk.. så en forstår jo mye uten å noengang ha hatt noen form for undervisning. Nå har jo vi vært her en del ganger, men det går dessverre mer og mer i engelsk her, nederlandsk vil drukne i multikulturen. Har du ikke vært i Nederland så må du hive deg rundt, det går ikke an å ikke elske være her.

    2. Hei
      Lite tips, man trenger ikkje visum for å reise til Tyrkia lengre. Skal dit sjølv om 3 veke, var gledelig overraska over at eg slapp det styret.
      Flotte bilder, vel unt!

      1. Takk, dette vet jeg, vi er stadig i Tyrkia. Det jeg skriver i innlegget er om å være kurdisk kvinne i Tyrkia, det er dem som sliter med å få visum for å reise UT av Tyrkia. God tur nedover forresten..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg