Bunny i Naked Attraction!

I helga har jeg fått mail fra et casting-byrå som ønsker at jeg skal søke meg som deltager på programmet «Naked Attraction». Haha.. Dette er et «game-show» der en person velger bort en deltaker blant seks nakne mennesker, hvis kropper og deretter ansikter gradvis avdekkes gjennom etterfølgende runder, fra føttene opp. Når disse seks nakne menneskene er valgt ned til to, skal den personen som velger kle seg naken og deretter velge en av de to for et fullt påkledd stevnemøte. Det er jo tydelig at de tenker ha én eller flere episoder med homofile da. Spoiler Alert!!

Anyways, jeg tenker det kanskje er på tide å begynne lukte på litt småroller og statistoppdrag igjen snart. Det er jo både morsomt og sosialt, en møter masse trivelige mennesker og lærer litt om diverse, men naken? Jaja, har jo vært naken i film, men da i Nederland. Vet ikke helt hvordan jeg hadde følt det med å ha vært naken foran hele Norge?

Ville du gjort det?

Ellers er det stille og rolig her. Henter meg inn etter ei veldig «livete» helg, og gjør meg klar for ny uke. Ikke vært så mye blogging i helga. Under finner dere linker til de innleggene jeg har postet:

Fredag:

«Det vil bli en lang liste av bekreftelser»

«Gladlaks»

«Skal vi bli bedre kjent?»

«Bunny svarer»

Lørdag:

«Uønsket migrant»

«Still opp for de 26!!»

«Hva er galt med det norske?»

Søndag:

«Creepy, kvalmt, men helt sant!»

«Vold hjemme, sendt på sykehus!»

«Her var vi i helga!»

Fortsatt fin kveld alle sammen, og riktig god ny uke 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#nakedattraction #søndag #bunny #bunnytrash

 

19 kommentarer

Siste innlegg