Skal vi bli bedre kjent og være venner?

Stadig er det her på blogg innlegg med spørsmål og svar hvor den respektive blogger svarer på en rekke spørsmål. Tenkte jeg ville snu litt på det og se om noen lesere vil besvare noen spørsmål. Derfor stiller jeg her 5 spørsmål, så venter jeg i spenning på om noen svarer og evt hva den enkelte svarer. Som alltid håper jeg på mange svar, men det gjenstår å se om det blir noen i det hele tatt. Men jeg gjør et forsøk 😜

01). Hvor i landet holder du til? Altså hva heter det der du bor og hvis det ikke er en by, hva blir så nærmeste by?

02). Liker du musikk? Altså, hvis svaret er ja, hvilken type musikk, og har du eventuelt et favorittband eller en favorittartist?

03). Har du noen planer for sommeren? Tenker du ferie, skal du reise bort, evt innenlands eller utenlands? Utbroder gjerne.

04). Hva liker du å spise? Har du noen favorittretter?

05). Har du tatt Flåttvaksine? Altså vaksine mot Flått? Hvis ikke, tenker du ta Flåttvaksine? 🐒

Tusen takk for at du lar meg bli bedre kjent med deg 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

##bunny #bunnytrash

 

63 kommentarer
    1. 1) Født og oppvokst i Stavanger, har nå de siste 20 årene bodde et par år i Oslo og siden her i Tananger – Ca 15 min m bil fra Stavanger sentrum. Bor heeelt ute ved havet, nydelig 🙂

      2) Er i grunnen alt etande med musikk, bare det ikkje blir så heavy at eg ikkje skjønner hva de synger. Freddie Mercury har vært med meg siden tenårene og volumet er ganske høyt når eg kjører bil.

      3) Drømmen er å kjøre bobil i hele landet, men så var det de bensinprisene da vettøøø! Håper i grunnen at mannen tar seg et par mnd hjem til familien sånn at eg kan får husmorferie! haha Det blir nok en fin sommer her på sydvendt terrasse rett v havet uansett. Har katt så det er ikkje bare bare å reise langt bort…*unnskyldning*

      4) Har alltid vært glad i mat, men de siste 20 årene har mat vært et problem, ergo ikkje like godt lenger. Men kan leve leeenge på god salat og knekkebrød. Ellers er det veldig mye på den arabiske menyen eg elsker. Men mor mi sine komler? Åååå det er lenge siden det

      5) Nei vettu ka!? Det får holde at eg må slåss for at katta skal få den annen hver mnd gjennom sommeren og langt ut over høst. Er det seriøst?? Skal me også ta den nå?? Oh lord…

      1. Oi, fu høyrest ut til å bo veldig idyllisk. Om jeg skulle savne noe fra hvordan jeg vokste opp så må det være å se havet fra heimen. Freddy er et kongebra valg, skulle opplevd han jeg, altså musikken live, bobil høres kult ut, la det skje!! Så stopper dere her i Drammen 😜👍🏾 Arabisk og komler.. om ikke annet sa var det originalt, hehe.. HAR DU IKJE TATT FLÅTTVAKSINA??!! 😳

    2. Så original vri, Bunny ! Jeg har hatt påskekos med dine påfunn, så jammen skal du få litt i retur !

      Jeg bor i Skien/Telemark, mao ikke veldig langt unna. Apropos gladlakser – vi har laksetrapp midt i sentrum !

      Liker musikk. Stereoanlegget er det dyreste møblet i hele huset 😂. Spennvidden i musikken er stor her, jeg passer ikke i noen bås. Så jeg velger å svare at de jeg alltid vender tilbake til, det er Pink Floyd, Dire Straits og Anne Grete Preuss.

      De gangene jeg har vært på ferie, kan vel telles ved hjelp av to hender. Jeg har det bra hjemme, verandaferie er helt greit for meg 😄.

      Jeg liker mat, punktum. Men spiser mest mulig etter sesong, for da er råvarene best. Seriøst fornøyd når jeg kan dra opp fisk, kjøpe lokalt kjøtt fra produsent, og sanke maten min sjøl. Har bit av andelslandbruk og elsker skogens gaver. Absolutte favoritter må bli helkokt blomkål med ostesaus og bacon, flesk og duppe, stekt makrell med rømmesaus og ytrefilet av rein med skogsoppsaus.

      Ingen flåttvaksine, selv om jeg rusler i skogen, blir bitt og ellers plukker dem av katta!

      1. Laksetrapp i Skien.. må sees irl en gang 😜👍🏾 Pink Floyd har jeg opplevd, de ruuuler, Dire Straits er bra også, vokst opp med dem, Anne Grete.. hmm, men æ har møtt ho! VerNdaferie.. der er vi forskjellig ser jeg, det kribler i meg etter å komme meg avgårde 🥰 godt svar på maten, elsker alt du nevnte der, hehe.. INGEN FLÅTTVAKSINE??!! 😳

    3. Hei igjen ☀️😊🌹🇳🇴
      Eg er født og oppvokst på et lite sted like nord for Bergen,eg er det vi her i Bergen kaller en stril,altså vi som bor like utenfor Bergen blir kalt striler og vi er stolte av det ☀️
      Eg hører på mye forskjellig musikk,men noen låter har fulgt meg hele livet : David Bowie-Heroes,Pearl Jam-Black,Madonna-Live to tell,The Verve-Bittersweet Symphony,U2-Running to stand still,Prince-Crimson And Clower,John Kay-Desperation og Snowblind Friend.Det er mange,men disse er mine absolutt favoritter.
      Eg skal jobbe i sommer,har en uke ferie nå i mai og da tenkte eg å være hjemme å bare slappe av så tar eg resten av ferien i september/oktober,men har ikke lagt planer enda.
      Favorittmaten min er sjømat og da helst sjøkreps.
      Eg har ikke tenkt å ta flåttvaksine og dyrene mine skal heller ikke få den.Hadde en samtale med min faste veterinær for noen år siden om flåttvaksine til dyr og den samtalen forandret min mening om det.Flåttvaksine til meg selv har ærlig talt aldri vært et tema.
      Hilsen synskepeggy.

      1. Ja du e strilig, hehe.. kongesmak (dronning) når det kommer til musikk, kunne dratt på konsert med deg! Samme med mat, mmm.. herlig!! IKKE FLÅTTVAKSINE?!! Peggy DA!! 😳

    4. 1. Ørsta, Sunnmøre. Næraste større by er Ålesund.
      2. Svar ja. Liker det meste av musikk. Det verte litt sånn kvar type til sitt bruk.
      Favorittartist/band? Nei, eigentleg ikkje, men Skeeter Davis har jo ei høg stjerne. Ellers er CCR ei gruppe eg speler ein del.
      Av kristne artistar, held eg nok ein knapp på Chuck Girard.
      3. Planar og planar. Me har alltid ti dagar saman med han me er støttekontakt for, og ca to veker besøk frå Stavanger, men ingen ting er spikra enda.
      4. Et det meste, men blodmat kjem ikkje inn i min munn..
      Favoritt? Det må vera heimelaga fiskemat, etter eigne oppskrifter.
      5. Nei, og nei.

      1. Ella mi er fra Ålesund ❤️ Creedence hever stemningen i festlig lag, så dem er jeg med på 👍🏾 Stavanger, der har jeg vært innesperret i glattcelle.. sjømat er jo knall da 👍🏾 men Bernt, har du VIRKELIG IKKE TENKT Å TA FLÅTTVAKSINA??!! 😳

        1. He he, nei, det har eg verkeleg ikkje 😊. For det fyrste så er ikkje flåtten glad i meg, i utgongspunktet. For det andre så smører eg meg inn med ein salve som inneheld eukalyptus, Forever Heat Lotion, og då skygger alt av insekter og småkryp banen.
          Og sist men ikkje minst, den vaksina inneheld stoffer som eg reagerer allergisk på, så eg tåler den ikkje.
          Ellers med det, så heiter det boreliavaksine, og ikkje flåttvaksine.
          Ein kan liksom ikkje vaksinerast mot flottbitt, men dei som ynskjer det, kan vaksinerast mot å få sjukdomen boreliasis. Om der er nokon effekt i den, er der vel ingen skikkelege studier på. Der var ein i Israel for nokre år sidan, men dei konkluderte med stor usikkerheit. Mogleg der er noko nyare, men det kjenner ikkje eg til.

          1. Hei 🙂 Et lite tips… Jeg blander Forever Heat Lotion i Aloe First. Da kan man spraye på i stedet for å smøre på. Kjekt å ha med i lomma også 😉

    5. Hei bunny 😊 jeg bor på Lørenskog. Hører på litt forskjellig av musikk, er veldig fasinert av Freddie Mercury så hører mye på Queen, mest the show must go on og i want to break free 🥰 skulle gjerne opplevd han selv. Ellers så går det i Ariana Grande og Ava Max🤩 jeg har ingen spesielle planer til sommeren må se det ann litt Hehe 🙂 favorittmaten min er lasagne, Lammekoteletter med saus og poteter også er jeg veldig glad i kylling, så det går mest i det 😊 Nei jeg har ikke tatt flåttvaksine 🤭

      1. Lørenskog var jeg mye i barneår 😜 Freddy er konge, Ariana og Ava kjenner jeg til, men ikke sånn at jeg har funnet Moen favorittlåter, men digga at Ariana fikk Madonna til å være Gud i musikkvideoen til «God is a woman», hehe.. Lasagne er en favoritt her også 😜👍🏾 Hvorfor I ALLE DAGER HAR DU IKKE FÅTT DEG FLÅTTVAKSINERT??!! 😳

    6. 1. Kommer opprinnelig fra Kjøpsvik i tidligere Tysfjord kommune. Bor nå i Alta
      2. Jeg liker musikk, lytter hver dag. Liker mye forskjellig, bl.a klassisk musikk, musicals, og mye annet. Favorittmusikk kommer an på humøret. Hører veldig mye på en svensk visesanger som heter Melissa Horn.
      3.Vi har bobil og vi skal i allefall til Trøndelag for å besøke min gamle far. Utover det kjører vi etter innfallsmetoden. Blir Norge og Sverige.
      4. Spiser det meste men er glad i en god biff med tilbehør.
      5. Jeg har ikke tatt flåttvaksine og foreløpig er det uaktuelt å ta den vaksinen.

      1. Alta ja.. lurer på om jeg noen gang havner der, Troms er liksom langt nok nord, hehe.. Melissa Horn burde jeg kanskje lytte til, det navnet dukker stadig opp.. Kult med bobil 👍🏾 Biff går hjem hos de fleste 😜 men i alle dager, SIER DU NEI TIL FLÅTTVAKSINE??!! 😳

    7. Oppvokst i Sandefjord, men har som voksen kun bodd i Larvik – sør i Vestfold! Solkysten…..!
      Klart jeg liker musikk – går mye i 80-talls – og så er jeg harry nok DDE-fan! Ellers har jeg spilt i korps og er stort sett altetende på musikkfronten.
      I sommer skal jeg – selvfølgelig – på bobiltur! Ikke helt klart hvor jeg skal alle tre ukene, men det blir iallfall Dovre og Røros.
      Glad i mat! Vanlig mat for meg er vel det man kaller husmannskost! Og så er jeg glad i en god burger – og i ost og kjeks! Rødvin kan jeg bruke til så mangt……!
      Jeg har tatt to av tre flåttvaksiner i år (for første gang) – start nr 3 kommer i august. Mener det er smart siden jeg ferdes veldig mye i skauen i alle årstider.
      🙂

      1. Rai Rai, møtte de DDE folkan på Trondheim Torg en gang, etter det kunne jeg styre min begeistring, ble sure for at jeg ikke kjente dem igjen og spurte etter autograf faktisk.. haha.. bobil er kult, hadde jeg hatt førerkort skulle jeg hat vogn eller bobil.. Burger og rødvin må vel være god knall, med ost og bacon 😜 steike, en PROVAXXER, dagens første!! 😜👍🏾😂

    8. Ålesund her👋🏽
      Elsker musikk❣ Det går i alt fra Madonna til Ozzy. Variert m.a.o. Denne uka går det i Counting Stars – OneRepublic, forrige uke var det Like I Can – Sam Smith😅
      I sommer blir det to uker i Spania sammen med familien🌴 Tre år siden sist, så det skal bli godt🌞
      Favorittrett er helt klart en saftig biff med godt tilbehør. Gjerne fra grillen. Sier ikke nei takk til indisk mat heller😊
      Og til slutt – det blir ikke flere vaksiner på meg på ei stund😉

            1. Håper det🤞🏽🌞 Kjenner at jeg ikke er så kresen akkurat nå..😉 Lengter etter “syden”🌴😄

    9. Hei Bunny

      1) som militærdatter er jeg ingen og alle steder fra, men født i Kirkenes og endte opp på landet utenfor Bodø.

      2) Musikk.. Liker det meste utenom moderne samtidsmusikk. Favoritten er Muse.

      3) Til sommeren skal jeg ut å reise til sol og varme! Ikke bestemt hvor ennå.

      4) Det beste å spise må være reker etterfulgt av litt hvitvin og allergimedisin.

      5) Flått finnes ikke! 😂 Neida, tøysa bare men det er lite av det her og vet ikke engang om det finnes vaksine mot det!

      1. Jeg har gjort litt av hvert i Bodø, men veldig lite i Kirkenes 😂🤪 Muse hadde jeg nesten glemt, mange rundt meg spilte de masse for en del år tilbake siden.. skrik ut om ferien når du har bestemt deg, det er på tide med sydentur nå 😜👍🏾 Reker er digg, det andre kan du få ha fir deg selv 😂 hæ, HAR DU IKKE BRETTA OPP FOR FLÅTTVAKSINA??!! 😳

    10. 1)Bor i Oslo som du vet 😊Bodd der mange år. Men vokste opp på Vestby. Bodd 3 år i Alta. 2) Musikk, Bowie, Stranglers, Mike Scott, Kate Bush, Katie Melua, Tommy Tokyo, 3) Fjellturer, og helgeturer til små plasser i Norge. En Bergenstur. Sverige til bror. 4)Indisk mat. Mango-lam på Jaipur i Oslo 5) Klart jeg skal ta flåttvsksine!

      1. Altså når du plasserer Mike Scott inn blant den gjengen der så må jeg vel sette han på spilleren og lytte what the fuzz is, altså du har virkelig musikalsk gehør, tenker jeg må dra frem Stranglers-vinylene mine en dag også. Har du forresten vært på Melhua-konsert? Dét er vakkert det!! Bergen likte jeg også og snakka ned snuppen her om dagen om vi skal ta en weekend i år også 😜 Indisk, love it, kanskje vi sees på den indiske plassen din? 😜👍🏾

        1. Jeg har vært på maaaange Melua -konserter. I alle fall 3 – 4😁 Følte meg som “stalker” en stund 😉Var i Wrightegården i Langesund. Nydelige konserter. Bergen, bloggvenn (nå venn) Kjersti, som nettopp var i Oslo og herjet med meg, bor i Bergen. Er “ofte” der og besøker. Noen ganger på hytta hennes, eller jeg bor på hotell 😊

          1. Melhua er ikke den verste å stalke, tar gjerne en konsert til med henne altså, balladene og stemmen hennes er en drøm, hårreisende. Satser på at det blir litt Bergen på oss også, Bergen i sol var amazing!

    11. 1. Jeg bor i Fredrikstad, plankebyen- Hællæwood. Trives i skauen med en haug med unger og en haug med dyr;)
      2. Jeg er nesten altetende, men på en god fest så topper det jo seg med 80 og 90 tallsmusikk.
      3.Til sommeren så skal jeg på en roadtrip i Norge med to av de store barna mine, ellers nyte festivaler og forhåpentligvis varme.
      4. Favorittmat må være grillmat.. eller julemat kanskje? Påskelam? Ikke kresen og altfor glad i mat.
      5. Mye flått her, og burde sikkert tatt den. Har gitt dyra pille – kanskje det funker for oss også?

      1. Næmmen hei Hege, lenge siden jeg har sett deg, så moro! Fredrikstad sier du, satt nettopp og så på regnbueflaggene som er plassert rundt kirka i Gamlebyen, kult, og sterkt altså! Herlig!! Roadtripp? Noen bestemte steder? Hvilke festivaler? 😁 HAR DU IKKE TATT FLÅTTVAKSINA??!! 😳

    12. Ja veldig herlig 🙂 Jeg er her og smyger rundt serru, og tar meg litt i nakken innimellom:P Har vært i gamlebyen i dag og hørt historien om Henki Hauge Karlsen.
      Roadtripp til smøla og ned kysten tror jeg. En kid i bil og en på motorsykkel:P.
      Neeeeei… men jeg burde kanskje det..

    13. Så morsomt da :). Kanskje du kan svare på dine egne spørsmål også?
      1. Jeg kom tilbake til hjemkommunen min etter og ha bodd forskjellige steder. Nå har jeg snart bodd her like lenge som som da jeg flytta fra her. Kommunen heter Aure, jeg kjøpte meg en gård etter jeg flytta tilbake. Jeg bor bort i mot midt mellom Kristiansund og Trondheim.
      2. Musikk er så viktig. Er nokså altetende, bare jeg slipper noe. Grupper og artister som har vært viktig er Pink Floyd, Depeche Mode, Prince, David Bowie, hadde en stund crush på den svenska bjørnestammen og Lars Demian. Siste jeg fant var en guppe som heter The Hu ellers Radihead, Iggy Pop, Amy Winehouse…og mange flere.
      3. Mat er så mye, mye godt; Indisk, sushi, wok-retter, mye norske tradisjonsretter, må ha smak.
      4. Blir fort tur på setra, jobber mye om sommeren. Men har en drøm om å komme meg nordover.
      5. Det som er flott med flått er at den ikke liker meg, så ingen vaksine :).
      Takk for meg!

      1. Sånn i bunn og grunn er dette spørsmål som jeg sikkert har svart på eller fortalt om hundre ganger i bloggen. Har vært innom Kristiansund, men husker ikke noe, har bodd litt i Trondheim, elsker den byen. Selv er jeg fra Harstad og bor i Drammen. Veldig mye bra musikk hos deg, Depeche er en av favorittene til snuppen min, Prince og Bowie står alltid høyt hos meg, Pink Floyd er en av favorittene. Iggy Pop er min venn, han skiller seg ut. Mine store idol er Madonna, på den mannlige siden er det Ozzy, og ny på listen er LP, hun er helt rå!! Sushi er snadder og min favoritt etterfulgt av indisk mat og sauser. Nordover er ikke min vei, vil helst sørover når det er ferie, men en helgetur til Bergen, Trondheim og Tromsø. Mine favorittdestinasjoner for ferieturer er Alanya i Tyrkia og Amsterdam, men jeg har vært mange utrolig bra steder. Flått liker alle, VAKSINE MÅ TAKES, ellers blir du UTSTØTT!! 😂😂😂

    14. Kult konsept, da 😊
      1. er (fra og til) vokst opp på øya VÅRRES – men det visste du jo.. og pr skrivende stund bor jeg byen VÅRRES – men det visste du jo også 😉
      2. ja musikk må jeg ha. De som har hengt med meg i alle år er hovedsakelig Cyndi Lauper og Rammstein, men ellers hører jeg på absolutt alt: Klassisk, pop, rock, dansebandmusikk, hiphop, heavy, trash.. ja alt – men alt til si tid. De det går mest på akkurat nå, er LP, Sia og Omnimar.
      3. ingen spesielle sommerplaner, da jeg kommer til å være som snegla og ha huset på ryggen. Men om jeg får “lurt” guttungen med på en liten tur, kanskje til Finnmark, hadde det vært perfekt.
      4. har vel egentlig ingen favorittmat sånn sett.. er jo veldig glad i snurring. lungemos og det “unevnelige” som Bunny blir kvalm av.. og siden det er ekstremt lenge mellom hver gang jeg tar meg råd til å kjøpe sånt, så er det kanskje for favoritter å regne..
      5. nope – har ikke tatt den, og har overhodet ingen planer om å ta den heller.

      1. Vet du, jeg har aldri vært på Andørja. Min mormor og oldeforeldre er det som er derfra, når hun gifta seg bosatte de seg på Rogla. Lurer på om vi har noe felles slekt. Det er noen av dem på Øya, men jeg har liten kjennskap til dem, det er visst mange slektsnavn også, Jakobsen og Sørensen, det som skiller seg litt ut er vel Seljebu. Kylt med Cyndi og Rammstein, digger dem, vært på konsert med begge. Det blir LP snart, hun er jo helt rå, Sia også, hadde fullstendig dilla på henne, genialt, og julealbumet skulle vunnet Grammy slik jeg ser det. Omnimar er for meg ukjent. Finnmark og den maten kan du ha for deg selv. FLåttvaksinen må du ta, ellers blir du utstøtt fra skogen og Finnmark 😂 må ha pass 🤪

        1. Aha.. da skjønner jeg litt bedre. Veit jo av både Jakobsen, Sørensen og Seljebu derifra.. men så vidt jeg veit er ingen av de i slekt med Fredriksen. Morsan er nemlig fra Hedmark, så slekt etter ho, er kun der nede..
          Kult at du har fått med deg konserter med de, da.. og gleder meg til å høre om opplevelsen din kommer til å stemme med forventningene når det kommer til LP.. trur seriøst det, da 😊
          Pøh…dæm ska få jobbe hardt før dæm får til å støte mæ ut fra verken skau eller vidda 🤪

          1. LP tror jeg kommer til å bli ekstatisk faktisk da dette er intimkonserter, små lokaler der man er nær artisten og lyden samles istedet for å forsvinne. Når man vet hvordan hun synger, så kan ikke dette feile 😜 dem setter vel opp sperringer der du må skanne segregeringspasset 😂

    15. Så koselig innlegg 🥰

      1) Jeg bor i Larvik ☀️
      2) Liker musikk veldig godt, har nye favorittartister hele tiden, spørs litt på sangen. Nå for tiden er det Vinni og sangen Glorie 🎶
      3) Ingen spesifikke planer for sommeren, men håper vi kan finne på noe koselig.. bingo i Drammen kanskje 🔢
      4) På sommeren er det grillmat som er tingen, men absolutt favorittmat er pasta 🍝

      Klem klem

      1. Ja, du er egentlig ikke så langt unna, har vært der i min barndom, men husker ingenting av plassen. Har ei venninne som elsker Vinni, men selv har jeg ikke falt for han, hehe.. vet ikke om jeg har hørt den sangen, mulig du la ut teksten på blogg en gang..? Bingo i Drammen, hehe.. ja da får du sikkert følelsen av utenlandstur. Grillmat liker jeg best når andre står for den, personlig så synes jeg det er fir styrete. Pasta er konge da, spesielt former eller med de rette sauser 😜 klem

        1. Nei er ikke det, fint her i byen❤ Ja jeg tror virkelig det hadde føltes som en utenlandstur, lengste jeg har vært på et par år er tønsberg hehe. Jeg har aldri vært fan av Vinni, men digger den Glorie sangen, ja la ut teksten🥰
          Godt å komme til andre på grillmat, men når varmen er på plass her så griller vi MYE!

          Klem

    16. 01: Jeg bor i Trondheim, og noen ganger litt i Spania også.

      02: Klart jeg liker musikk. Liker mye forskjellig, men favorittmusikken når jeg skal slå meg løs på dansegulvet er hip hop, rap og reagge. Eminem og Bob Marley går aldri av moten i hodet mitt.

      03) Ingen konkrete planer, men må vel en tur til Costa del Sol for å lade og kose meg.

      04). Mye av det jeg liker å spise inneholder ting jeg ikke tåler, så det er ganske kjedelig. Men om magen hadde vært enig, ville jeg spist mye pizza, pøst på med godt krydder, løk og hvitløk på det jeg allerede spiser av kjøtt, fisk og grønnsaker, foruten pasta, kake, sjokolade og potetgull.

      05). Jeg tar ingen vaksiner frivillig. Flåttvaksine trenger jeg ikke, siden jeg ikke rusler rundt i skogen. Sluttet med det etter at jeg fikk høre om flått. Dessuten har jeg Forever Heat Lotion, som Bernt Vingen nevnte i en tidligere kommentar.

      1. Trondheim er bra by vettu 😜 Bob Marley er exellente valg 😜👍🏾 Ja, skulle ikke du med moren din, den planen ble vel satt?! Synd st en skal ha slike plager at en ikke kan spise det en måtte ønske, i pizzaverden er det jo et hav av himmelske varianter. Var det en skrivefeil? Alle vaksiner er frivillig, Flåttvaksine MÅ du ha VETTU!!

    17. 1. Jeg er født i Sarpsborg, har bodd både i Nord-Norge, Sør-Amerika og mange steder der i mellom. Nå har du adressen min, så du vet jeg bor i Trøndelag, nylig flyttet til Heim kommune fra Trondheim 😉

      2. Musikk jeg liker, å det er så mye forskjellig. Alt fra Queen, til dansemusikk, til gamle salmer m.m

      3. Det blir forhåpentligvis noen små dagsturer til sommeren, men først en tur til Halden i mai.🙂
      Vi bor jo så fint nå, så det er mest for å komme bort fra hverdagen og oppleve litt annet.

      4. Jeg er veldig glad i stekt sei, og sildekaker, men tar gjerne en pizza eller hamburger innimellom. 🥰 For ikke å glemme perfekt stekt indrefilét med godt tilbehør 😀

      5. Nei, ingen flåttvaksine på meg, men mannen burde kanskje, for flåtten er veldig glad i han 😉 Men det er nå grenser for hvor mye vaksiner en skal ta da 😳

      1. Ååå.. du er bereist, jeg er veldig glad i Trondheim og har bodd der litt selv. Desverre ligger byen feil til for min del, jeg må være her hvor avstandene er kortere til livet 😜 Queen går igjen hos mange her ser jeg, og det skjønner jeg godt 😜 Halden er fint, skal man bare bevege seg i Norge så er det et godt valg, selv foretrekker jeg Lofoten og Bergen. Skal ikke kimse av seien 😜👍🏾 Lurt å ta Flåttvaksine, kanskje en dag så får du ikke dra til Halden uten 😂

            1. Du sier noe, og nei, det er ikke ferie. Men de siste årene har det ikke vært enkelt å få til ferie utenom å besøke barn og barnebarn, og gammel mor og en del søsken 😁😀 Må jo se dem en gang i året ihvertfall 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg