Vold hjemme, sendt på sykehus!

Sitter på toget på vei hjem til Drammen nå etter å ha vært utenbys hos venner på mat fest og overnatting. Så ser jeg på Facebook en venn hjemme på Fjell har lagt ut at politiet har rykket ut dit til en parkeringsplass over oss, nedenfor moskéen, der en person skal ha blitt utsatt for vold like før klokken 14 i dag, dette etterforskes nå som et mulig overfall hvor flere gjerningspersoner var involvert og at de har stukket derfra i en bil. Ryktes om en sort Skoda Octavia stasjonsvogn med sotede bakruter.

Offeret er en «lokal mann» i 30-åra opplyses det og han er blitt fraktet til sykehuset med ytre skader (blodig) og blir nå undersøkt videre for om han er blitt påført skader som ikke er synlige, altså indre skader. Vitner sier han ble slått ned, sparket i ansiktet og ble forlatt bevisstløs.

Gjerningspersonene er enda ikke tatt, og jeg tenker det er godt at disse hendelsene skjer når vi ikke er hjemme. Da vi var på Kiel-tur ble en man knivstukket utenfor blokka vår. Men jeg grøsser mtp moskéens planer om å få bønnerop på Fjell hvor de skal legitimisere voldshandlinger med å rope «Allah er størst og Muhammed er sendebudet».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fjell #drammen #vold #bunny #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Huff! Det er enkelt når slikt skjer i nabolaget. Det er heldigvis uhyre sjeldent politiet trenger å rykke ut fordi det skjer noe slikt i nærheten av oss. Det må nok minst være 20 år siden. Håper det gikk bra med den som ble overfalt.😊Dn finfin søndag ønskes deg!🤗

      1. Dette er jo hva det norske folk har valgt, så det vil bre seg til alle nabolag i hele landet. På den annen side så sier det jo litt når man kan mene at å flykte fra sine egne hjem er grei løsning på samfunnsproblematikken. Men for all del send meg noen millioner kroner så kan jeg se hva jeg finner 😜😘

    2. Ikkje så lenge sidan det var ein episode i nabokommunen her.
      Ein mannleg tilsatt i heimtjenesta vart stukket fleire gonger med eitt skrujern.
      Nær drept, og øydelagt for livet.
      Feilen hans, han var ikkje god nok muslim.
      Gjerningsmannen vart funnet ut var psykotisk, og strafferettsleg utilrekneleg.
      Kjem snart til alles nabolag.

    3. Hei igjen 😊🌹☀️🇳🇴

      Her i nærheten som eg bor har vi en god blanding av litt forskjellig,vi har bofellesskap for somaliere,Bjørgvin fengsel,rusomsorg i forskjellige varianter,psykriatiske institiusjoner osv.Felles for alle disse er at det ofte er bråk,i hovedsak vold.Det er i snitt tre utrykninger i uken med alle nødetater involvert på «skarpe» oppdrag utover her..
      Men,når det er sagt så må eg si at eg bor såpass langt unna at eg ikke er så veldig plaget av det som foregår rett oppe i veien her,men det betyr ikke at eg ikke syns det er ille,er bare glad for at eg,enn så lenge slipper bønnerop.
      Eg forstår reaksjonen din,man mister tålmodigheten med «kyss og klem» folka til slutt,det er jo helt skremmende at noen foreslår flytting som løsning på et så stort (samfunns) problem – som også etterhvert vil ramme «kyss og klem» folka også.Det var en av grunnene til at eg sluttet å blogge,under mange av innleggene mine med svært alvorlige temaer kunne man lese «klem til deg»,»lag deg en fin dag» osv..eg blei helt forskrekket mange ganger og oppfattet kommentarene som likegyldighet til det som skjer i verden – og eg mistet tålmodigheten rett og slett og begynte å svare deretter.
      Av og til skulle eg ønske at eg kunne stikke hodet i sanden,leve i fornektelse og være så lykkelig atte….men det klarer eg ikke,klarer rett og slett ikke å «tåle den urett som ikke rammer meg selv»
      Hilsen synskepeggy.

      1. Skjønner veldig godt hva du mener her, blir litt sånn selv når jeg leser en sånn kommentar. Liksom skal jeg flykte for at andre ikke kan oppføre seg. Hvis man går rundt og tror at det er løsningen, da dreper man Norge da. Neste generasjon er det Burka for enhver kvinne. Det er jo det som skjer, nå forsøker islamistene å innskrenke ytringsfriheten, tror folk at de ikke vil fortsette å jobbe for å ta fra oss mer frihet. Leste i dag facebookstatusen til lederen for islam Net som skryter av at de har fått inn millionbeløp for å fortsette islamiseringen av Norge, dette sier han på høylys dag, media holder kjeft og folk fortsetter sosialistpreiket sitt med hodet dypt ned i sanden som om de leiter etter skjulte skatter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg