Det vil bli en lang liste av bekreftelser etterhvert!

Jeg vet ikke hvor lenge det er siden jeg begynte å skrive i bloggen her om at det er en hurtig økende grad av skader, sykdommer og lidelser som fremkommer som følge av kårånnavaksiner. Selvfølgelig ble det, og blir, avvist som tull og konspirasjonsteorier da statsstøttet media bevisst velger å ikke skrive så mye om dette. Men tilfelle er det, og tallene øker stadig enda raskere. De media som har begynt å skrive litt om dette er enda forsiktige, men jeg mener at det er feil å holde tilbake den faktiske situasjonen.

Nå har TV2 skrevet litt, men de tar én ting om gangen og de venter lenge mellom hver gang de opplyser om at det enkelte har visst og advart om lenge faktisk er reellt. De tar for seg hver skade, hver lidelse, hver sykdom som blir fremkalt av «vaksinene» og kaller det «sjeldne bivirkninger», det på tross av at «vaksinene» synes mer skadelige enn sykdommen en «vaksineres» mot, at vaksinene ikke hindrer smitte, alvorlig sykdom og dødstallene stiger etter vaksinering. Særlig etter dose tre er satt ser man at tallene skyter til værs.

Nordisk forskningssamarbeid er avgjørende for å framskaffe god kunnskap om sjeldne bivirkninger, det er det ingen tvil om, og det er Folkehelseinstituttet (FHI) enig med meg om. Inntil videre er de uenige med meg om å forklare fakta på en slik måte at det med å sette dosene på hele befolkningen først, at å eksperimentere frem sykdommer og lidelser ikke er medisinsk forsvarlig, men heller et stort svik mot enhver som har handlet i god tro at de har blitt vaksinerte mot en sykdom og et farlig virus.

TV2 skriver nå at FHI har deltatt i et nordisk forskningssamarbeid som har undersøkt risikoen for myokarditt (hjertemuskelbetennelse) i en fireukersperiode (28 dager) etter «vaksinasjon» mot kåvid. Denne studien er nå publisert i JAMA Cardiology. Jeg trenger ikke lese den da jeg har fått med meg dette forlengst. Men dere må gjerne lese den.

Vaccination and Myocarditis in a Nordic Cohort Study of 23 Million Residents.

TV2 skriver at det var «tidlige funn» fra denne studien som førte til at FHI i oktober oppfordret menn under 30 år til å velge Pfizer/BioNTech-vaksinen fremfor vaksinen fra Moderna. Det var det sikkert mange som fikk med seg i medieoppslag og propagandakaoet de skapte. Ansvarsfraskrivelse? Oh yes, det kommer mer. Anbefalingen ble senere justert til også å gjelde kvinner under 30 år etter et såkalt «føre-var-prinsipp».

Så «avslører» TV2 at «studien er en nordisk registerstudie som inkluderte over 23 millioner innbyggere i Norge, Danmark, Finland og Sverige. Til sammen var det 1077 tilfeller av myokarditt blant vaksinerte og uvaksinerte i studieperioden fra 27. desember 2020 til 5. oktober 2021. Derav «bare» 18 som følge av vaksinene, vent nå bare sier jeg, mer kommer.

Link: «Bekrefter funn om myokarditt etter vaksiner» (TV2)

Høres ikke så mye ut, det er liksom ikke så mange, når de her kun har tatt for seg myokarditt i oppgitte periode, men jeg vil likevel understreke at her snakker vi om tilfellene hvor myokarditt har oppstått innenfor 28 dager. Samtidig «vanner de ut» problemet, etterhvert blir det spennende å høre hvor mange som har utviklet myokarditt fra for eksempel dag 29-56 etter gitte vaksiner. Med tiden vil tallene for perikarditt (hjerteposebetennelser) og andre plager med hjertet fremkomme. Hvor mange som har fått slag som følge av dette. Hvor mange som sliter med kramper og alvorlige smerter. Kraniesmerter. Hvor mange som har måttet lære seg å gå igjen.

Mørketall.

Oversikten over dette er nok så lang og grusom at opplysningene kan bare offentliggjøres i media gjennom små drypp. Med det vil bare folk flest trekke på skuldrene og si som så mange gjør, «det er alltid noen få som vil få bivirkninger» pytt pytt, uten mer tanke på de ødelagte liv.

I går møtte jeg min tidligere terapeut, hun er psykiatrisk sykepleier. Nå pensjonert, jobbet hele sitt liv i helsesektoren. Latt seg vaksinere i god tro. Hun i risikogruppe og med alder som gjør at hun ble blant de første vaksinerte på berget. Ikke før etter dose to kom det fram i offentlighet at vaksinene ikke fungerer mot smitte og sykdom, hun valgte likevel å la seg injisere med dose 3 etter narrativet ble endret til at man blir «mindre syk» etter en «boosterdose». Det går veldig fint med henne, hun har ikke merket noe til bivirkninger eller sådan, men hun kommer aldri til å la seg injisere med en fjerde dose.

Hennes datter har også latt seg injisere, etter andre dose merket hun at hun var noe trøtt, men tiden mellom andre og tredje dose var kort og fra da tredje dose ble satt så ble ikke livet det samme igjen. Hun har rett og slett «sluttet å fungere». Hun kan ikke gå tilbake å omgjøre sitt valg om å la seg injisere uansett hvor mye hun skulle ønske dette reversert eller ugjort. Situasjonen beskrives som en meget alvorlig grad av ME.

Så gjenstår det å se hvor lang tid det tar før Nordisk Forskningssamarbeid, Folkehelseinstituttet, TV2 også videre forteller om tilfellene av nye «ME-pasienter» i den lange rekken av framkalte skader, sykdommer og lidelser som følge av eksperimentet.

Les også: «Det gjelder særlig de med tre doser»

Har dere gjort dere klare for dose 4?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#narrativ #myokarditt #perikarditt #blødninger #hjerte #slag #me #død #norge #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Hvorfor, tenker jeg, hvorfor ble dette gjennomført…egentlig? Var dødstalla så høye, som vi i først omgang fikk vite? Det måtte være i god tro, vil jeg tro. Jeg skjønner at farmasøytindustrien som fikk solgt, tjente horribelt og at alle ikke hadde like rent mel i posen for å oppnå fortjeneste. Men resten… Nasjoner har ikke bruk for at store deler av befolkningen faller ut i sykdom, vi er maurene som som er behøvd for å produsere inn i statskassa. Hvem tjener på om konspirasjonsteoriene stemmer? Jeg har så mange flere spørsmål enn svar. Tror ikke jeg har ett eneste svar, bare spørsmål. Og så lytter jeg. Dette ble ellers en sak med de store følelsene for folk, for hvor mange vet, egentlig… Den 4. vaksina? Muligens jeg bare finner meg et hol å flytte inn i. Eller slå meg hardt i hodet slik at jeg slipper å tenke.

      1. Penger og makt bruker ofte være en felles faktor, men jeg vet ikke. Det jeg vet var at jeg tidlig fikk en vond magefølelse og har derfor vært ekstra observant for hva vi blir fortalt kontra det man kan lete opp selv, hva som skrives med stor overskrift og hva som skrives helt nederst i en sak nevnt med to små setninger.

    2. Hei igjen 😊☀️🌹🇳🇴
      Ja,no er oppryddingsarbeidet etter alle løgnene,trusler og tvang og fryktspredning myndighetene har utsatt folk for i over to år i gang,to artikler i dag,en på sol.no (derfor har rekordmange dødd av corona i 2022)og den du omtaler her på tv2 nyheter.no prøver så godt de kan å tåkelegge fakta og pynte på sannheten.
      Den første store løgnen,helt i starten av pandemien var at antibac reduserte smittefaren og folk trodde på det og slukte det rått,det skal ikke så mange hjerneceller til å tenke basic kunnskap selv,at antibac er god beskyttelse mot bakterier,men har null effekt på spredning av virus – noe som til og med navnet antibac antyder,siden har den ene løgnen og feilinformasjonen avløst den andre.
      «Fullvaksinerte» vil ikke høre,det er slått fast,men for oss andre blir det spennende å følge med på hvor mye av sannheten som blir avslørt.
      Eg såg forresten dokumentaren «Vaksinekappløpet» på NRK en natt i forrige uke i en stille stund på nattevakt,den kan anbefales,den mer enn antyder mye av det vi uvaksinerte har snakket om.
      Mørketallene over bivirkninger av vaksinen må være enorme,folk vil ikke oppsøke lege for å få sine egne mistanker bekreftet og registrert når leger enten konsekvent avviser en mulig sammenheng,folk blir ikke trodd eller blir møtt med en kald skulder,så tallene som blir offentliggjort er,i beste fall,svært lite troverdige.

      Hilsen synskepeggy.

      1. Interessant å se hvor billig antibac og masker er blitt. Nå er det psykt drøye priser på mat. Er det velferden vår de prøver å ivareta? Livskvaliteten? Helsa vår?

        1. Ja,alt dette du nevner og mer til går i «riktig» rekkefølge ser det ut for – akkurat som vi snakket om for over ett år siden,eg ser iallefall en klar sammenheng i mye.Fks : først sørger man for at folk mister inntekt og jobb for så å skru opp alle priser man kan….😡
          Alt som har vært av elendighet,tap av inntekt,helse osv ER politikerstyrt 😡
          Men,som med alt annet for tiden,prøver man å si noe blir man straks satt på plass med hersketeknikker og beskyldninger om konspirasjonsteorier,ingen vil høre 😡
          Hilsen synskepeggy.

          1. Samtidig så er det mange tilfeller, som hun jeg nevnte i innlegget, som snakker ut. Og jo flere som snakker ut, desto flere tenker seg om før presset om dose fire begynner. Jeg forstår jo hvorfor folk valgte å vaksineres i første omgang, samtidig tror jeg ikke det har passert 50 prosent av befolkningen som tok dose tre. Det flatet ut i uke 7.

            1. Eg mistet siste rest av tillit til helsemyndigheter spesielt og myndigheter med helseminister i spissen generelt da Espen Nakstad sa at «derfor får noen saltvann» og ettertid tenker eg at de som er helt friske,uten symptomer av noe slag etter vaksinen,var det de som fikk saltvann ?
              Ja,eg har respekt for de som står fram eg og 👍
              Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg