Her svarer Bunny på det dere ble spurt om!

I går postet jeg et innlegg med 5 spørsmål til de som leser i bloggen her, som en ny vri til det faktum at ganske mange bloggere bruker poste ‘spørsmål og svar’ for å fortelle litt om seg selv til sine lesere. Jeg var veldig spent på om noen i det hele tatt ville svare, og det som er morsomt er at det ble faktisk en del som svarte. Det er kult, for jeg liker å være i dialog med de som leser Bunny. Jeg respekterer at veldig mange holder seg stille i bakgrunnen og ikke sier et ord, det er jo mange grunner til det, noen liker bare å lese, og det er greit. Men uansett, veldig moro å ha kontakt og dialog med leserne!

Dere kan lese innlegget og kommentarfeltet hva folk svarer her: «Skal vi bli bedre kjent og være venner?»

Så ble det fremmet et ønske om at jeg skal besvare disse 5 spørsmålene selv. Hvilket jeg egentlig har, for dette er spørsmål som jeg har besvart og fortalt om hist og her i bloggen, men jeg bestemte meg likevel for å svare siden det ble fremmet ønske om det 😜

01). Hvor i landet holder du til? Altså hva heter det der du bor og hvis det ikke er en by, hva blir så nærmeste by?

– Jeg bor på en skråning i Drammen som kalles Fjell, det er skjebnens ironi å bor her, rett og slett. Men jeg trives. Det gjør jentene mine og snuppen min også, dét er det viktigste.

02). Liker du musikk? Altså, hvis svaret er ja, hvilken type musikk, og har du eventuelt et favorittband eller en favorittartist?

– Elsker musikk, jeg er en av de som faktisk ikke kunne levd uten. Alle typer musikk, bare det er bra musikk!

Selvsagt er det jeg som bestemmer hva som er bra. Og dét er mye, så jeg gidder ikke ta en oppramsing av alle band og artister jeg elsker å høre på. Enkelt og greit er Madonna mitt store idol, rett og slett på grunn av pakken hun leverer, oppi dette er musikken og låter som «Crazy for you», «Live to tell», «Ray of light», «Ghosttown» og «Come Alive».

Den jeg digger mest innad de mannlige artister er Ozzy Osbourne med låter som «Changes», «Mr. Crowley», «Road to Nowhere», «I just Want you» og «See you on the other side».

Av nyoppdagelser er artisten LP storfavoritt og jeg kan ikke begripe hvorfor jeg ikke oppdaget henne før sist sommer, dette er psyyykt bra musikk altså og jeg har kjøpt konsertbilletter. Hør låter som «When We’re high», «Girls Go Wild», «Other People», «Goodbye» og «Lost on you».

03). Har du noen planer for sommeren? Tenker du ferie, skal du reise bort, evt innenlands eller utenlands? Utbroder gjerne.

Har så absolutt planer, men sitter enda med en følelse av å ikke tørre glede meg for mye, for jeg vet at det foregår ting i denne verden som kan endre mye mer på livene våre enn allerede de to siste årene. Folk tror det er over, men det har såvidt begynt, fordi vi.. folk lar det skje! Triste greier, men anyways.. Det er blitt kjøpt inn noen konsertbilletter, og det er blitt kjøpt billetter til en sydentur til en by i et annet land hvor venner bor og masse morsomt bruker skje. Håper også på noen småturer innenlands, Bergen for eksempel, utrolig fin by under blå himmel og sol.

04). Hva liker du å spise? Har du noen favorittretter?

Jeg elsker mat, helt gal når det kommer til mat, men sushi er en storfavoritt, skalldyr, deretter indiske retter og sauser. Lasagne er høyt på listen min, Black&White Steak, Pepper- og plankebiff. Egg, laks og Beluga!

05). Har du tatt Flåttvaksine? Altså vaksine mot Flått? Hvis ikke, tenker du ta Flåttvaksine? 🐒

Nei jeg har ikke det, men mange mener jo at man skal tvangsvaksineres, så da burde jo denne vaksinen innføres i vaksinepasset hvis/når segregeringspasset blir innført. Folk som er for slik segregering i vårt samfunn, et såkalt demokrati, det er gjerne slike folk som går med små dyr på seg. Det vil ikke jeg ha, det er ingenting med flått som er positivt. De fleste levende vesener har en mening for deres eksistens, flåtten har faktisk ingen whatsoever!

Takk for titten 😜😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

##bunny #bunnytrash

21 kommentarer
    1. Hyggelig å lese dine svar også. Jeg har faktisk noen små dyr inni nesa mi, som på et eller annet finurlig vis krøp inn under huden mens jeg var i en sommerfuglpark i Spania i fjor. Blir ikke kvitt de heller, så kanskje ender det med amputasjon på et eller annet tidspunkt… Om det da ikke er sånn at disse små dyrene er min vaksinasjon mot flått. You never know. Alt kan skje!

          1. Vet du, jeg vet om et par som hadde vært i Brasil mener jeg det var, hennes hjemland, mener det er Brasil.. anyways, de kom tilbake til Norge og etter en tid oppdaget de dyr som kravler under huden på dem, hele kroppen, dette er er et par år siden og dyrene er enda der. Ingen vet hvordan gjøre noe med dette, så de blir faktisk sakte men sikkert spist opp av disse..

            1. Din skrekkhistorie slår definitivt min!!! Jeg er faktisk fortsatt litt usikker på diagnosen jeg fikk i Spania i fjor sommer, siden det ofte kjennes ut som det er noe som kiler under huden på nesa… og kommer små utposinger 😳

              For noen år siden ble jeg sjekket for parasitter o.l. på Balderklinikken, pga kravling, etter reiser jeg hadde hatt i Singapore, Brasil og Jordan, men de fant heldigvis ikke noen “dyr” da…

              1. Jeg skriver dyr for jeg husker ikke/vet ikke akkurat helt hva dette var, parasitter, larver.. whatever, jeg bare vet at de er der enda og spiser disse menneskene.. håper du ikke har sånne, spesielle greier, de ser dem kravler under huden. Ikke til å tro, men sant. Snuppen min tok mot dem på akutten da dette ble oppdaget, hevet fra taushetsplikt da vi ved en senere anledning fikk vite dette av broren til mannen i dette paret, som da er en nær kompis.

                1. Fy søren, for noe grusomt! De blir regelrett spist opp innenfra 😳 Må da være noe disse innbruddstyvene ikke liker, som kan ta livet av dem… Og mulig å finne ut hva de “spiser” sånn at man kan kvitte seg med det i kroppen… Men det vil kanskje samtidig være skadelig for personene…

    2. Artig at du svarte, ja en del vet vi så klart, de fleste av oss. Siste spørsmålet ditt skjønte jeg lodda mange lag…og ja, det er mye som foregår. Veldig interessant reaksjonene som kom fram i løpet av de siste par åra og nokså skremmende. Men det er sant, flåtten liker ikke blodet mitt og det er HURRA! Kanskje er jeg bare en ufyselig person :D.

    3. Joda, var for så vidt klar over det meste her (oppdaga jeg etter hvert som jeg leste) men veldig kjekt å få ei “alt under ett” oppdatering også 😊 Trur det eineste jeg ikke har fått med meg, var at Ozzy er den som rager høyest blant mannlig musikere du liker.. 😉

    4. Der var ikkje så mykje nytt i dine svar, men at den flåttvaksina kjem på segregeringspasset, det er høgst tvilsamt.
      Med mindre der har kome nokon nye, er det feil land, firma, og personar som har patenten.
      Den typen eg veit om, er patentert og produsert i Israel. Og som kjent er ikkje Gates, Fauci og klanen spesielt glad i Israel, med mindre dei kan tjene penger på dei.
      Når dei heller ikkje vil tjene penger på denne vaksina, er det lite truleg dei vil fronte den.
      Hadde det derimot vore deira patent, så hadde nok norske myndegheiter allereide utøvd eitt betydeleg press for at folk skulle ta den.

    5. Både og, men dette er og ein del av galskapen.
      Eg forstod absolutt ironien din, og like ironisk er det at dei som påstår dei bryr seg om helsa til folk, ikkje vil ta i bruk vaksiner/medisiner, om dei ikkje tjener penger på det, sjølv om det kanskje kunne hjulpet folk.
      Penger, makt og kontroll er alt galskapen handler om. Dei finn nok på noko anna snart, skal du sjå.
      Bøy deg for styresmaktene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg