Gladlaks!

I dag kom jeg meg sent ned til sentrum, planen i dag var å få fjernet noe hår på toppen, men slik ble det ikke. Jeg bruker alltid å bare stikke innom frisøren min, han driver salongen og er alltid der. I dag var liksom første gang i historien at jeg opplever at han ikke var der. Så da stikker jeg nedover igjen i morgen, da skal han være der. Vi skal ut på tur i helga, snuppen min, jentene våre og jeg. Hele familien. Så da er det greit å ha en kjemmet og fin pels på toppen når en skal ut blant folk. I det siste har jeg brukt forskjellige bandana, men nå begynner det å bli for hett for denslags.

Det jeg derimot fikk gjort i dag var å få postet noen av premiene fra påskemoroa som var her på bloggen. Det jeg ikke visste var at posthuset i sentrum nå er nedlagt og stengt. Det var siste posthuset. End of an era kan man si. Etter det møtte jeg snuppen min som kom fra jobb. Vi kjøpte med oss noen matbiter fra Backstube, og så gikk vi Drammen rundt, altså sentrum. Vi var også innom polet og hentet ei flaske Chilli Klaus vindstyrke 12 for å ha med oss på tur i helga, hehe..

Nå er vi hjemme på sofaen. Føler meg som jeg bruker gjøre de første par dagene når man reiser til syden og varmere strøk. Helt sigen i øynene og klar for en time på øynene. En siesta? Bruker dere ha det slik når dere er på sydentur? Altså det var litt av en overgang dette, plutselig er det sommer, kortbukse og hett. Skikkelig digg altså!!

Hvordan har dagen deres vært hittil? 😊

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#gladlaks #drammen #bunny #bunnytrash

18 kommentarer
    1. Høres ut som en deilig dag!
      Hos meg har både reddiker og spinat bursdag (det vil si at frøene jeg sådde ute har spirt), så nå venter jeg spent på mer 🙂

        1. Absolutt ikke for sent å så frø, eller, mer riktig er vel at det fremdeles er mange frø du kan så (tomater og paprika begynner å bli litt i seneste laget) 🌱

    2. greit å komme seg til frisøren ,men vil en ha en spesiell lyt en ta timen når rett frisør er tilgjengelig :=) i dag ble det kortebukse på meg også ,kan ikke huske å ha tatt den på i april før,men jeg nyter det ;)siesta nei det bruker jeg ikke

    3. Det er så deilig med dette været ! Ble litt innetid i form av lunsj på kafé med venninna mi, alltid fint å få til det 😊. Litt speed-shopping (jeg kan ikke fordra å rusle særlig lenge i butikker), resultat ny kjole, bok og tusjer. Av og til kan litt lykke kjøpes 🙃. Hageflekken har fått resten av dagen – det er rein mentalhygiene – og nå skal jeg grave meg ned i boken min. Fiiiiiine dagen ! Fortsatt fin kveld til deg 🤗.

    4. Dagen i dag starta elendeg. Hadde hagedag i går med fyr på bålpanna som kjerringa fekk i bursdagsgåve av gubben.
      Kaffi kokt på bål, og toast som og var laga på bål, til lunch.
      I dag fekk eg gått tur med han Anton (støvsugeren, det høyres så mykje kjekkare ut å gå tur med han Anton, enn å støvsuge), før det satte inn med fleire rundar med hjerteflimmer. Då var det berre å finne senga. Etter at eg hadde kvilt litt, var eg privatsjåfør for kjerringa. Måtte få i hus kukompost og dekkbark, og så fekk me stelt på grava til bror hennar.
      Så var det jo trippeltrumf i dag, så då vart det litt handel på Kiwi.
      Nå har me fått i oss middag, og sjokoladepudding til dessert, så nå er det kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg