Solen har gått ned – hvor er vi?

Nå er solen gått ned. Jeg synes solopp- og solnedganger er helt nydelig vakkert skue. Nå er jo jeg født og oppvokst i Troms, vokst opp med at solen ikke forsvinner i horisonten. De vakreste solopp- og solnedganger jeg har opplevd har vært der oppe. Men det er vakkert overalt, for det oppleves så forskjellig fra sted til sted.

Liksom solnedgang til en lang hvit strand i Alanya og høy temperatur oppleves selvsagt på en annen måte enn i fjærsteinene ved Nupen i Kvæfjord. Og her hvor havet er så fascinerende blankt og glitrende som om det er laget av krystaller, så blir det på en helt annen måte igjen.

Skulle ønske disse opplevelsene kunne gjengis på bilder, så kunne jeg delt med dere. Samtidig er det jo også greit at disse opplevelsene forblir snuppen min og mine opplevelser alene. Dette er en tur vi ikke glemmer, mange gode minner herfra nå.

Solen her kom opp 06:31 og gikk ned 18:31. Det er mørkt nå. Men likevel vakkert, nå tennes lykter og lys. Folk våkner litt opp, det er tid for middag på restaurant.

Ja til opplevelser, lage nye minner og føle glede og harmoni. Ja til magi, livet og kjærligheten.

Har dere forresten gjettet hvor dette er? Det har blitt avslørt et par tre ganger gjennom innleggene herfra disse dagene 😜 Riktig fin kveld alle sammen!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ferie #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Jepp, har hengt med og dere er i Albania! Vedlig ukjente bilder og steder for meg…
      Ikke et sted jeg har hørt så mye om tidligere – mer dette er fantastisk!
      God ferie….nyt!

      1. Så gøy at du har fulgt med. Dette er sted som kan anbefales hvis man er ute etter sol og varme og bare slappe heeeelt av. Alt er så bedagelig, ikke noe stress, og pengene flyr ikke avgårde, ikke noe kjøpepress, det er ikke shoppingsentre eller handlegater her.. aldri brukt så lite penger på en ferietur i hele mitt liv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg