Bilder fra fredelige Polen.

I dag har snuppen min og jeg vært ute og gått en passelig lang tur. Ble litt over halvannen mil. Underveis mimret vi over en tur vi tok til Polen, hvor fin tur det faktisk var, hvor koselig vi hadde det med masse god mat og masse hyggelige folk vi møtte. Så kom vi hjem etter å ga gått tur i dag, jeg logget på sosiale media og pussig nok fikk jeg med en gang opp minner på Facebook fra nøyaktig to år siden, og det var jommen meg bilder fra den nettopp nevnte turen snuppen min og jeg hadde til Polen. Vi var blant annet i Gdansk, og hvor enn vi var så føltes det veldig trygt og deilig. Ingen gjenger som skulle bråke hist og her, det var veldig avslappet.

Så kom det opp et varsel om at «Gryende» hadde postet et nytt blogginnlegg med tittelen:

«Ingen innvandring = ingen terrorangrep?»

Merkverdig nok dukket Polen nok en gang opp som tema. «Gryende» innleder innlegget sitt slik:

«Polens EU -representant, Dominik Tarczynski har skapt global furore etter at han i sin tale 14 september forklarte de (angivelig) ikke-eksisterende terrorangrep i landet med dets tilsvarende ikke-eksisterende (fremmedkulturelle) innvandring».

Det handler om innvandring fra islamske land!

Klikk gjerne inn på innlegget til Gryende ved å klikke på linken litt lengre opp. Jeg har selv kommentert i kommentarfeltet hennes nederst i innlegget. For sannheten er at når det kommer til Polens innvandringspolitikk så støtter jeg den så absolutt. Det er deilig å føle seg trygg når en går ute i gatene, man kan slappe av og nyte livet. Skulle ønske det kunne være alles politikk: å ha trygge samfunn!! 🥰

Legger ved noen bilder fra turen vår oktober 2021:

Takk for titten, håper dere har en trygg og god aften🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#polen #politikk #bunnytrash #bunny

5 kommentarer
    1. Jeg mener at fyren hadde et soleklart poeng, og at dette derfor er noe som bør tas tak i- og diskutere.. Den berøringsvegringen som råder i den vestlige offentligheten for tiden, provoserer meg grenseløst.
      – Hva selve saken angår, er jeg også fristet til en ‘all for’ -holdning. Problemet er bare at en, ved å stenge grensen for visse områder, også stenger døren for de som faktisk er motstandere av både religion og regime, hvis liv avhenger av at de får rømt landet..
      Til syvende og sist, vil jeg vel snarere gå for en grundigere sjekk av de tilkomne, og ikke minst å ikke gi statsborgerskap, for med det å kunne skippe de rett ut, no question asked, ved det minste tegn til uønsket adferd. 😉

    2. I dag har eg gjordt noko eg sjeldan gjer.
      Eg la igjen ein kommentar hjå ein annan bloggar. Klarte ikkje å la vera etter å ha lese Gryende sitt innlegg.
      Det er jo inga hemmelegheit at eg meiner me ikkje skal ta imot nokon som høyrer til den ideologien.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg