Koser meg i ❤ av Budapest.

Det er i motbakke det går oppover. I dag er humøret meget bedre enn det var i går etter «dosen med virkelighet» som jeg fikk på klinikken.

Holdt senga til jeg måtte sjekke ut fra hotellet klokken 12:00 i morges. Derfra dro jeg inn til en del av byen som kalles «hjertet av Budapest». Jeg elsker å være her. Min fjerde tur hit nå. Denne gangen dro jeg hit etter hukommelsen, og det var så spennende da jeg gikk ut av metroen, og ut av stasjonen, om jeg hadde gått av på riktig sted. Yeeey, det hadde jeg. Så etter å bare ha gått rundt her og sett på folk og det som er her, shoppet litt og sånn, så sitter jeg nå på et sted som heter Vendetta. Slapper av med iskald Cola, pizza med blekksprut og røyk.

På andre siden er La Luca, de spiller klassiske Madonna-sanger. Her er 17 grader, litt skyer og sol om hverandre.

Etterpå skal jeg til et shoppingsenter som heter Arena. Det er enormt. Bruker å tilbringe noen timer der også hver gang jeg er her nede.

Nå skal jeg nyte videre.

Ha en fin dag alle sammen ❤

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#budapest #arena #ungarn #vendetta #shopping

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg