Superspinnvilt!!

Jeg er enda ikke landet etter forrige ukes opplevelser. Den uka kunne rett og slett ikke blitt mer perfekt. Helt siden januar har liksom hjertet vært i halsen, «katastrofetanker» om hva som kunne skje galt fra da og fram til selveste dagen, årets høydepunkt, som altså var nå sist onsdag 25.oktober.

Det var en del som skulle til for å få til alt. Flybilletter, hotell, barnevakt til jentene, fri fra jobb, sykdom og uforutsette ting. Pandemi, sykdom, krig og whatever som kunne lett ha medført forandringer og kanselleringer.

Men det gikk altså over alle forventninger, og den ene begivenheten etter den andre gjorde altså denne uken til årets hittil beste uke.

En oppsummering må til. Uken ble avsluttet med en herlig fest sammen med gode venner, bekjente og snuppen min. Leiligheten ble ryddet vasket og pyntet i forkant, det ble dekket bord, ordnet mat og snacks og alt ble bare så utrolig bra.

Her kan dere se masse bilder:

«Bunny har pyntet til Halloween»

og

«Bunnys Halloweenfest».

Oppi alt dukket det opp noen hjertevarmende overraskelser. Et par medbloggere gledet hjertet mitt. Ingvild som drifter bloggen «BforB» postet et innlegg som gjorde meg veldig glad. Jeg ble glad fordi hun ble glad.

Dere kan lese innlegget hennes her:

«Min hjertesten»

Så var det min «adopterte søster», medblogger «Vibbedille» som overrasket med stor pakke i posten. I den pakken lå noe jeg elsker, mengder.

Det kan dere se i dette innlegget:

«Overraskelse fra Vibbedille»

Så kan vi spole tilbake til begynnelsen av forrige uke. Snuppen min og jeg pakket ryggsekkene våre, tok med jentene, satte oss på bussen og dro til «tante» Tulla. Der tok vi farvel med jentene, det er aldri moro, men vi vet at «tante» Tulla tar godt vare på dem. De ble veldig glade for å se henne igjen.

Videre bar det innover til Gardemoen og flyplassen der, så fly til København. Det gikk som smurt. Det var litt forsinkelse med avgang, men det ble flydd inn. 50 minutter etter landet vi på København flyplass og reiste videre inn til København sentrum. Kaninbra var det at fra stasjonen var det bare 4 minutter å gå til hotellet, der fikk vi rom i toppetasjen, rent og pent, god service, knallgod seng og fantastisk utsikt. Kunne ikke blitt bedre!

Her kan dere se masse bilder fra denne turen:

«Fine dager i København»

Det var en kjempekul bonus å se Bob the Drag Queen i virkeligheten på en scene. Han var en av karakterene som skilte seg mest ut i serien Ru Pauls Drag Race som er eneste serien snuppen min og jeg har sett sammen på TV siste årene. Det var kjempemoro!

Her kan dere se han selv:

«Bob the Drag Queen»

Så var det «rosinen i pølsa» som noen sier. Selve årsaken til reisen til København. Det fantastiske showet som gikk over all forventning. Det var helt fantastisk, spinnvillt faktisk! Aldri sett lignende før, og muligens det beste showet snuppen min og jeg har sett med dronningen på 20 år. Man har liksom alltid høye forventninger til henne, samtidig som en ikke regner med at det kan bli bedre enn show fra de tidligere turneer. Men det psyke er at for hver gang (stort sett) så overgår hun seg selv og leverer noe enda bedre.

Dette er en jævla kostbar affære iht penger med mer. Prisene diskuteres i diverse forum verden over, folk synes det er galskap. Likevel er alle showene utsolgte, og jeg vil understreke at dette er den eneste artisten på planeten jeg ville betalt så mye for å oppleve, selv om jeg har vært på showene hennes tosifret antall ganger før. Opplevelsen er verdt energien, alt styret med å få ting til å klaffe, ventetiden og ikke minst, hva det koster i penger.

Her kan dere se masse bilder fra showet selv, kule bilder, men ikke i nærheten av å gjengi hvordan det faktisk var å være tilstede selv inn real life:

«Madonna – The Celebration Tour – København, 2023»

Jeg har bare lyst å gjenoppleve showet, trykke på en repeatknapp. Det er så mye detaljer, så mye som skjer under showet, at om en ser og hører det 50 ganger til så vil en alltid oppdage noe nytt. Det er helt magisk, fullstendig spektakulært, helt rått trykk, spinnvilt. En opplevelse av dimensjoner!

Nå skal jeg gjøre meg klar til en runde ned til sentrum. Etter to dager med masse snø, grått og kaldt, så er det i dag knallblå himmel og sol. Jeg har lovet meg selv å lage hjemmelaget pizza å dag, og da skal jeg også lage «Bunnys Fetakrem» og servere til. Det blir såååå digg, jeg lover! Så skal jeg høre et gammelt live-album med Madonna: «The Confessions Tour» som ble innspilt i 2006. Hittil mitt favoritt live-album fra henne!

Takk for titten folkens, ha en aldeles nydelig dag, det har jeg! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#madonna #thecelebrationtour #bobthedragqueen #halloween #show #celebration #rayoflight #bforb #rupaulsdragrace #vibbedille #vogue #københavn #danmark #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Bra at dere har kost dere,veldig viktig det😊Ha en fin dag videre og kos dere med hjemlaget pizza
      Den fetakremen skal jeg jammen meg lage😘

    2. He he. Det kan virke som du har det slik nå, som eg hadde det etter å ha vore på Rogaland teater og sett Britt Synnøve Johansen framføre Edith Piaff på norsk 😜.
      Eg har forøvreg ikkje landa enda, snart 20 år etter 🤣.
      Tipper du vil ha mykje glede av dette showet, i monge år framover 😊.
      Der er berre nokre forestillingar som setter seg så ettertrykkeleg inn under huda, og dette Madonna showet virker å vera ei slik.
      Kos deg med det så mykje du kan 😊.

      1. Britt Synnøve!! Det underlige her er at jeg husker henne nå når du skriver navnet hennes, hahaha.. ganske vilt. Mener hun var med i norsk Grand prix, var sånn type pur-ung «grå mus» med hestehale. Aldri sett eller hørt noe fra den kanten i ettertid, og dette er jo maaange år siden. Edith Piaf på norsk altså.. Britt Synnøve. Jaja, men det er sant hva du sier.. jeg har enda min Madonnakonsert nummer 2 (Amsterdam 2006) spillende i hodet mitt, jeg lever enda på den opplevelsen, var så utrolig amazing opplevelse!! Da hun kom ut av diskokulen krøllet huden seg, nakkehårene reiste seg, pusten slet jeg med, hjertet banket som gal.. som et panikkanfall, bare i motsatt ende av skalaen. Intenst!!!

        1. Nei, hu er ikkje så veldeg framme i rampelyset, men har nå gitt ut nokre CDar.
          Den siste, med Gertruds sigøynerorkester.
          Hu jobber for det meste ved Rogaland teater, men i år har hu vore på turnè, saman med ei anna, der hu song Piaff, og frk/fru Bjerga song Marlene Dietrich.
          Dessverre var eg sjuk då dei var her i Ørsta, så eg fekk ikkje gått og høyrt dei 😢.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg