Drømmeuken: Bob the Drag Queen!

Henger dere med enda folkens? Jeg skriver enda om denne fantastisk perfekte magiske uken som har vært. Min Drømmeuke!! I går postet jeg to innlegg om hvordan uken ble avsluttet, det er masse kule bilder i innleggene, og dere kan se med å klikke på innleggene her: «Bunnys Halloween 1» og «Bunnys Halloween 2».

Tidligere i dag kunne jeg avsløre at tidligere forrige uke så dro snuppen min og jeg med buss, tog, fly og metro til København og tok inn på hotell der. Masse bilder i innlegget fra hovedstaden i Danmark. Vi snakker fontener, shoppingsentre, spisesteder, tivoli, Nyhavn med mer. Dere kan lese innlegget og se bilder her: «Bunny i København».

Vi er altså enda i København, og dette innlegget handler om show! Som dere ser på bildene og sikkert skjønner utfra tittelen på innlegget, så handler her om et show med en morsom karakter: nemlig Bob the Drag Queen!

Bob the Drag Queen er en amerikansk dragqueen født i 1986. Han er også komiker, skuespiller, aktivist, musiker og reality-tv-personlighet. Han er mest kjent for å ha vunnet den åttende sesongen av RuPaul’s Drag Race. Dere kjenner til Ru Pauls Drag Race sant? Dette er den eneste serien snuppen min og jeg har brukt TVen vår til her i leiligheten de 3,5 årene vi har bodd her. Fantastisk morsom greie, det har faktisk blitt hele 13 sesonger i serien nå, i tillegg til spin-off serier!!

Fra 2020 har Bob the Drag Queen oppnådd mer enn én million følgere på Instagram og han var den første mørkhudet Drag Race-dronningen som nådde milepælen. Etter å ha vært med i Ru Pauls Drag Race forfulgte han skuespill, og er blant annet med i TV-serien «Tales of the City». I 2020 begynte han å være vertskap i realityserien for «We’re Here» på HBO. Serien er nå på sin sesong 3!

Så her var snuppen og jeg, på show med Bob the Drag Queen. Han er fantastisk dyktig og leverte over forventningene. Knallbra kostymer, fantastisk sminke, tydelig stemme, masse humor og så videre. Kunne ikke gjort det bedre rett og slett!

Men så bra som dette var, så tok ikke snuppen min og jeg buss, tog, fly og metro til København for ei Drag Queen, neida, dette var nok en bonus. En jævla bra bonus må sies! Nå kjenner jeg det bruser i blodet, pulsen slår raskere, for nå gjenopplever jeg den mest fantastiske opplevelsen av denne magiske drømmeuken. Følg med videre i bloggen her, så skal jeg dele litt av opplevelsen med dere, for dette er fucking amazing altså!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#bobthedragqueen #show #rupaulsdragrace #københavn #danmark #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Skjønner hvorfor du kaller det drømmeuke 😃. SÅ mange fine opplevelser sammen – og fremdeles er ikke rosinen i pølsa avslørt !

    2. Nei, eg kjenner faktisk ikkje til Ru Pauls Drag Race 😜.
      I det store og heile, er eg lite bevandra i dei kretsar. Når eg får TVen for meg sjølv, så verte det fort at eg søker opp eitt eller anna dokumentar, eller vitenskapsprogram, framfor underhaldning.
      Det er berre slik det verte, når ein er eitt stykke over gjennomsnittet vitebegjærleg.

      1. En trenger ikke være bevandret i «de kretser», hehe.. En bare regner med de fleste har hørt om det da serien har gått i snart 15 år, vunnet utallige priser, blant annet Emmy 4 år på rad. Flere land har laget sin egen Drag Race serie, originalen er jo US, men det er også UK og Australia pluss pluss.. disse har dratt flere ganger på live-turneer og vært mange ganger i Norge. Konseptet er enormt, meget populært og festlig.. greit med vitenskap, men kunst er ikke å forakte, og dette er kunst! 😜👍🏾

        1. Ja, eg veit det er kunst. Heilt sikkert og stor kunst. Det appellerer berre ikkje nok til meg, at eg leiter det opp for å sjå på.
          Eg er kanskje gammaldags, men eg leiter nok heller opp ein opera, operette, eller musikal 😜.
          Eg er jo ein av dei som er så “utafor”, at eg synes Witch Witch med Dollie de Lux var ei stor oppleving.
          Ja ja, nokon er rarare enn hine 😜.

          1. Jeg digger Which Witch, var helt fra meg da Dollie spilte ved Trondenes kirke i Harstad. RuPaul er 62 år. Jeg tror ikke du er gammeldags, bare sær, hahaha.. 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg