Drømmeuka: Halloweenfest!!

Her kommer del 2 av Halloween-innleggene mine fra denne fantastisk magiske herlige perfekte drømmeuken som jeg/vi har hatt. Her er det FØRSTE INNLEGGET.

Drømmeuken ble avsluttet med en helt fabelaktig Halloween-fest, og her kommer bildene fra festen, og hvordan vi hadde kledd oss ut!

Men først da, bildet av bordet, dekket til med Heksegryte piffet opp med oppkuttede småbarns fingre, edderkopper og chilli. Servert med hvitløksbrød, nachos, rømme og fetakrem (oppskrift). Til dessert, halloween sjokolademuffins og hjernemasse.

Bildet over her er snuppen min, eller Mike Myers om dere vil. Ingen Halloween uten Mike Myers liksom, sier seg selv..

Bildet over her er Katrin og Ella (eldstejenta vår), hun ville jo hilse på alle de skumle gjestene som var innom i helga.

Så kommer det bilder av oss i tur og orden liksom. Jeg var først litt betenkt om å lage dette innlegget, men siden bildene allerede ligger «all over» sosiale media og rettighetene allerede er hos Meta, så valgte jeg gjøre det likevel. Og jeg personlig synes alle sammen var så gjennomført kule, og det ble mange skikkelig kaninbra bilder.

Jeg merket nå at Katrin har vært skikkelig linselus denne helga, hun er stort sett med på alle bildene. Synes ikke hun var så skummel akkurat, men ville likevel gitt henne prisen for beste kostyme og sminke inspirert av Lagertha Lodbrok, ei norsk skjoldmøy og kriger (har dere sett serien Vikings?). Og så har hun tatt med islandske runer for å hedre sitt hjemland. Dritrå, veldig stilig!!

Over her ser dere den svarte heksa (black magic woman) og skjoldmøyen!

Skjoldmøyen og She-Devil!

Snuppen min og skjoldmøyen!

Folk som kom var så snille og hadde med flere flasker sprudlevann, svarte roser og her er en gavekurv med mye digg!

Her er skjoldmøyen med heks og trollkjerring og en blodsugende zombie.Etterhvert begynte gjengen å bli ganske skumle i sin adferd, haha..

Så da var det ut på byen, litt blankere i blikket og inn på Cava Glass hvor der var Halloween-fest til langt ut i natten.

Cava Glass er ganske stilig utested egentlig, ikke så ofte der, noen år siden sist, gøy å gjøre noe nytt!!

Fantastisk bra kveld med mye magi, trollformler og djevelskap!

Over her ser dere Lagertha og Mike Myers mot slutten. De to er noe for seg selv, hahaha..

Bildet av zombie, troll, hunndjevel, hekser, skjoldmøyen, presten og Mike Myers samlet! Og under er meg og skjoldmøyen!

Takk for titten folkens, mer fra DRØMMEUKEN i morgen!! 😈

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#halloween #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. STILIG! 🙂 Halloween er gøy, vanligvis er eg på hugget fra midten av september, men her henger VÅRpynten ute på murveggen ennå…Har ikkje tid til å tømme boden nå for å få tak i halloweenpynten! Hmm Kjenner at d irriterer meg og eg håper ingen unger dinger på vår dør i år…Da blir det knep på meg i år kan du si…Skal ta det igjen i jula 🙂

      Elsker å se når voksne (Alt er da relativt haha) tar den heeelt ut i Halloween, Myers er en selvfølge! Elsker filmene, men eg blir sååå sliten av å se de haha

      Nå må du legge deg på lading ei uke 🙂
      Klem Vibbe 😀

      1. Ja dette var kjempemoro, ble ikke fornøyd med sminken min i år, men festen ble helt knall, og leiligheten ble skikkelig bra. Flere holdt ut kvelden og tur på byen også, så det ble virkelig en helaften. Når det kommer til knask eller knep så kan de bare glemme det på denne adressen. Skikkelig uting! Sånn egentlig burde jeg ligget til lading i en uke nå etter en uke med fullt tut og kjør, men formen er forbausende bra. Dessverre har det kommet masse snø, det er vått og ganske merkbar kald vind, så her er det ullsokker og pledd, Netflix og chill 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg