Kina

Hellige kaninmåne.. jeg vet det snart er en uke siden jeg posta noe her på bloggen, men det er jo Drømmeuken vet dere. Helt magisk, jeg lover!! Jeg er bare en kjapp tur innom for å vise hva som kom i posten til meg fra Vibbedille. To familiepakker (aldri sett før) med Kina, haha..

Noen har vitterlig fått med seg at jeg liker Kina. Er sånn puffet mais med sjokoladetrekk. Favorittene er rød og blå, de gule klarer jeg meg uten. Fikk en blå i posten før sist jul fra ZoeticWorld. Kult med venner i bloggverdenen må sies. Nå kjenner jeg jo ZoeticWorld fra flere tiår tilbake, men vi har reconnected litt gjennom bloggverdenen siste årene. Det er kult! Mens Vibbedille har jeg blitt kjent med via blogg, and I love it, dritkul dame, har adoptert henne som «storesøster» nå jeg. Disse siste årene klarer jeg ikke forestilt meg uten Vibbis!! Så dermed er jeg onkel til barna hennes og svigerbror til hennes mann Ali, haha..

Tusen takk Vibbe, jeg setter uendelig pris på deg, mer enn du skjønner selv. Venner er viktige og de vokser ikke på trær, venner som ser meg for den jeg er og gir flatt faen i om jeg har meninger som er stikk i strid med ens egne, og at jeg ytrer offentlig hva jeg mener, som enkelte tolker på et vis som for meg er tilnærmet uforståelig.. er det noe, så er jeg her, det skal du vite!

Benytter anledningen til å takke alle jeg har blitt kjent med via bloggen, med årene har det blitt en del kule folk. Dere er storartet. Men nå må jeg avslutte her, er så mye som står på akkurat nå og må gjøres. Det er fantastiske dager for tiden, helt herlig. Håper dere som er innom her også har fantastiske dager, og opplever magiske ting. Og igjen, tusen takk «storesøss», I løøøv U!! 😘

🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#drømmeuke #vibbedille #kina #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Sååå koselig 🙂 Pakker i posten er noe av det beste 🙂 Og særlig fra folk man vet bryr seg litt ekstra 🙂 Jeg skal også ha noen fine dager 🙂 I morgen er det planen å kjøpe vintersko etter å ha trent litt. Og søndag blir det tur 🙂 Deilig!

      1. Månesko i sølv på H&M? De ser digg ut ihvertfall, som å ha dyne rundt potene 😜🐰 Anyways, snakker om pakke og post, hvordan er det der du bor, kommer posten fram, eller har brev og pakker til vane å bli borte? 🐰

        1. Her har det vært skikkelig trøbbel med posten siste måneden. Ikke postmannen sin feil, men låst portrom, så ingenting kom. Til og med faktura som ikke kom fram. Så fikk inkassovarsel på Sats 😛 Sto en melding om trøbbel med en dør, fra postmann. Men når den nå er åpnet har jeg liksom ikke fått post jeg BURDE fått heller. Må kanskje spørre på nærmeste post i butikk…?

    2. Se der ja! Der har du nesten 1 kg Kina å kose deg med i “kulden”! Du får heller gi beskjed når og hvis du skulle trenger mer hehe

      Blir gøy å høre om drømmeuka di, regner med du har masse kjekt å fortelle når den er over. I morgen er det meldt 2 gr og knall sol her og turen går ganske langt sør på jærstrendene for min del, det blir en drømmetur det 😀

      Kos deg!
      Klem Vibbe 😀

      1. Jeg tenker at jeg må ta noen gåturer i uka «elva rundt» et par uker før jeg begir meg ut på å åpne en av disse posene med Kina. Familiepakker liksom 🙈😂🥰 kos deg på jærstrendene, så flotte som dem er så når dem ikke magien jeg har opplevd denne uka til knærne engang. Ja til kjærligheten og livet!! Tusen takk igjen Vibbe 🥰🐰😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg