Jeg ble helt skjelven!

Jeg vet ikke hvor dagen har blitt av, den har ihvertfall gått rasende fort. Det er vel fordi det har vært en fantstisk fin dag. Våknet tidlig, det gjør jeg jo stort sett hver dag, men etter morgenkaffen og røyken på balkongen så fungerte jeg utrolig bra, og det er jo ikke hver dag. Vanligvis bruker jeg timer på å bli funksjonell. Litt spesielt siden jeg ikke har knasket medisiner på noen dager. Skulle hente på apoteket i går, men der fikk jeg ikke noe. Måtte fornye resept først, jaja.. det er gjort. Nå er det bare å hente på neste tur inn til sentrum.

Anyways, knall blå himmel og sol som skinte inn vinduene her. Knall bra lys inn på kjøkkenet og i hobbykroken min. Da satte jeg igang med prosjektet, de 15 oljemaleriene jeg holder på med. Svopp, så var det gått noen timer. Da måtte jeg ut på tur med jentene, de kjeder seg nok litt når jeg maler så lenge, så vi gikk en ekstra runde. Da havnet de rett i snorkingen da vi kom inn igjen, haha..

Så da satte jeg igang med å plante spragle-stiklinger i jord. Nå ser det ut til at det blir en fin oase av blomster her på våren, og særlig når sommeren kommer. Tror ikke jeg trenger kjøpe mange planter i år likevel. Men har jo lyst på noen kaktuser da, spesielt DISSE. Nå er jeg ikke så overbegeistret for kaktuser, men noen er jo bare så iøynefallende at jeg må prøve.

Så ringte mobilen, det var fra VareHuset hvor jeg har klær for salg. Tiden min er ute og jeg skulle egentlig ha hentet klærne hjem igjen. Men siden hun som kan systemet ikke var der når jeg faktisk kom for å hente, så fikk jeg en ekstra uke uten å betale for det. Og i dag kjøpte noen tre av buksene mine. Det er været, det er jeg sikker på. Det har ikke vært fint vær denne måneden jeg har hatt salg på klær på VareHuset, så det har gått tregt. Faktisk så det ut til ut jeg ville tape penger der. Det ser jeg nå at jeg ikke gjør, og klærne får henge til og med tirsdag. Krysser fingrene for at det det blir mer sol.

Ferdig å plante spragler så ryddet jeg etter meg, og mens jeg holdt på så tikket det inn melding om st det var kommet pakke i postkassen. Tenk det, i postkassen!! Hentet den og ble så overrasket med påskesjokolade med mer. Sjekk HER!! Alle tiders altså!!

Så kom snuppen hjem fra jobb. Jeg skulle steke snitzler til middag, men det slapp jeg. Han ville lage mat. Og han stekte søtpotetfries, og grillet pitabrød med mye spennende inni. Det er hva dere ser på bildet øverst. Var skikkelig digg. Og sannelig overrasket han også meg med mer påskegodteri. Nå har jeg fått eggene mine med masse palmeolje i, haha.. og litt til!!

Etterhvert fortsatte jeg å male på oljemaleriene. Det er så pirkete og anstrengende at det er psykt. Småting som ser så enkelt ut, men tar tid, og bommer jeg, så blir det bare krøll. De to maleriene jeg fortalte om i forrige oppdatering, som jeg føkka til, og måtte begynne helt på nytt. Der plages jeg enda med det ene, mens det andre ser ut til å gå bra. Men så hsr jeg et annet jeg har begynt å slite med, et som skal være litt sånn «zen». Jeg blir helt skråøyd av det bildet. Det er noe gærnt med øynene mine, og det viser seg at dybdesynet er noe skeivt. Anyways, jeg har signert 7 bilder i dag. Altså, 7 bilder er ferdige og ligger til tørk. Kunne vært 8, men jeg klarte ikke, jeg ble helt skjelven og måtte avslutte. Prøver igjen i morgen.

Nå skal jeg bare kose meg på sofaen med jentene mens snuppen min leker tik-tok-stjerne, hahaha.. en fantastisk dag, og jeg gleder meg til i morgen, da blir det balkongkos!

Natta 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#sol #pakke #overraskelse #kunst #gave #påkesjokolade #påskegodt #oljemalerier #fjell #drammen #bunnytrash #bunny

5 kommentarer
    1. Du jobber på med bildene dine – og det er slitsomt det – å være i en boble med full fokus – men du har jo fått klart så mange!
      Artig at du fikk solgt klær plutselig – og ja, det har nok med våren å gjøre – og kanskje selger du mer! Lag deg en fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg