Dette kommer dere til å like!

Stod veldig tidlig opp i dag, og nå tar jeg meg første pause. Ella vekket meg, hun har ikke skjerm rundt halsen lengre. Etter en måned har hun fått noe jeg antar er gnagsår, og det klør, så nå er skjermen vekk og jeg har tapet sokker på baklabbene hennes. De hadde hun fått av seg i løpet av natten, da måtte jeg tape dem på igjen.

Da var det bare å stå opp, og igang med prosjektet mitt som jeg fortalte om i går. Så nå har jeg gjort halve kjøkkenet om til «hobbyrom». Ryddet vekk det som ikke trenger være der. Deretter har jeg plantet om stiklinger, spragler, blant annet China Rose og Wizard Jade, og satt nye stiklinger i vann. Jeg har også sådd tomater, Venus, Vilma og Tigrette Cherry. Dermed var kjøkken/hobbyrommet klart.

Nå har jeg malt grunning på disse 15 lerretene som jeg skrev om i går. Etter jeg postet innlegget har det kommet inn 2 bestillinger (hadde håpet på flere), men nå er jeg i gang. Alle 15 har som nevnt fått grunning, det er litt av en jobb egentlig. Blande maling, være nøye, det er ikke bare å klæsje på. Jeg vil jo at dette skal bli bra, og at dere som støtter utfordringen skal bli fornøyde. Så er det jo alt som kommer etter grunning, rense og vaske utstyr, og meg selv. Må jo white sprite hendene, vaske dem og deretter gni en god mengde Spenol i hendene så dem ikke tørker ut og blir såre. Nå skal lerretene få tørke.

Dere som ikke aner hva jeg prater om. Joda, i håp om å få inn en viss sum til å kunne betale tannlegeregning etc så har jeg utfordret dere lesere og alle som er innom, tilfeldige, medbloggere og whomever til å ta sjansen på å bestille små oljemalerier av meg. Disse er 15×15 cm, så enhver burde ha plass til ihvertfall et. Men jeg lager bare 15, så her er det først til mølla!!

Det foregår slik:

Dere sender meg bestilling på antall bilder, og forteller meg en ønsket (hoved)farge. Da maler jeg et (eller flere) «Bunny originaler» til deg/dere. Så blir det 75 kroner i tillegg for frakt pr bestilling, uansett hvor mange bilder det er i din bestilling. Dette er da norgespakke med sporing (forsikring).

Cluet her er oljemaling, så det er ikke slik at bildene males på en kveld og sendes dagen derpå. Oljemaling bruker dager på å tørke, og først må lerretet grunnes, deretter må motivet males og farger påføres, små detaljer og denslags. Så dere som tar utfordringen får plutselig og overraskende (det skal ikke ta evigheter liksom) en dag et lite oljemaleri i posten hjem til dere, originale malerier som er håndlaget spesielt til deg/dere av yours truly, sjefskaninen himself, kongen av balkongen, kaninmonsteret, selveste Bunny!!

Grunnen til at dere bestemmer en hovedfarge er at det skal passe dere, være litt ‘deg’, men motivene er noe jeg har bestemt på forhånd, det er noe som skal være litt morsomt og gøy, og jeg tror helt klar dere som tar denne utfordringen kommer til å like dette!

Er dere med? Ta kontakt nå!! Det er som sagt 15 lerreter, om du bestiller et, to eller ti er opp til deg, når det er kommet til 15 er det stopp!! Betaling på forskudd, og jeg lover å gjøre mitt beste, jobbe med dette til svetten spruter for at dere skal bli fornøyd med bildene. Har fått bestilling fra to stykker, og jeg er i gang, så håper jeg flere tar utfordringen etterhvert nå som dere skjønner at dette er ikke tull, jeg tror virkelig dere som hopper på her vil like dette!! 🐰

Vær raske, først til mølla, del gjerne videre 🐰

👉🏽 «Galleri oljemalerier til salgs» 👈🏽

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#malerier #prosjekttannlegeregning #utfordring #kjøp #salg #spragler #stiklinger #coleus #tomater #bunnytrash #bunny

13 kommentarer
    1. Så gøy at sjefsgartner-kaninen er igang – det blir bra! 🙂 du er flink, så da kan jeg lære! Lykke til med bildene – mulig jeg henger meg på når lønna dukker opp på konto på torsdag 😉 om det er noen igjen da! Klem <3

      1. Du er så god. Gikk ikke akkurat som varmt hvetebrød denne utfordringen her altså. Vanskelig å få folk til å dele, bloggen min har liksom aldri hatt hobby og slikt som dette som konsept. Nye innlegg blir lite lest, det er eldre innlegg som surrer og går og gir klikk og sidevisninger. Så ja, det er en del ledige lerreter igjen for de som har lyst å kaste seg på utfordringen og etterhvert bli eier av en liten «Bunny original» 😜🐰klem til deg Margrethe.

    2. Fine stiklinger!
      Jeg kunne tenke meg å sette ulike spragleri en og samme potte. Har du prøvd det?
      Lykke til med salg av malerier! 🤗

      1. Kan sikkert bli flott hvis de spraglene du velger å plante sammen vokser nogenlunde likt 🐰 Akkurat nå har jeg noen China Rose og Wizard Jade i samme potter, disse ble plantet sammen i fjor bare fordi jeg ikke klarer kaste overvekst av stiklinger. Veldig kaos i de pottene, men glad jeg gjorde det fordi kulden tok mye av plantene mine i vinter. Disse jeg plantet sammen sto på et soverom, så nå har jeg brukt dem til å ta nye stiklinger av igjen 🐰

      1. Hei så artig, er de to siste 😜👍🏾 Bare å vipse 200 pr stk pluss 75 i frakt (norgespakke med sporing/forsikring) til 99535909. Så trenger jeg din adresse og du får velge en farge til motivet i hvert bilde 🐰 altså to farger om du vil ha begge bildene.

    3. God kveld!🐰 først; beklager hinsides sein tilbakemelding!!!!
      Tusen takk for herlige malerier av selveste Bunny, og ikke minst et hyggelig brev!!!😊💌
      Perfekte farger; lilla og oker , magisk!🤩 Tusen takk💜💛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg