Vilt styr med salg av klær, og groteske medbloggere.

Jeg surrer rundt her som en duracell-kanin på speed. En lager en plan i hodet, men når en skal gjøre ting en ikke har gjort før, så går ikke alt helt etter planen. I dag omsider har jeg fått en sekk med klær ned på VareHuset i Tollbugata her i Drammen. Jeg har fått leid stativ og hengt opp første ladning med klær.

Dette skulle vært gjort i begynnelsen av uken. Men litt avansert skal det være. For å kunne leie stativ og selge klær gjennom denne bedriften så må en opprette profil. Og det var ikke helt enkelt. Konseptet er helt nytt, og denne nettsiden der en skal legge inn opplysninger er ikke helt ferdig utviklet. Men profilen ble laget, og jeg nedover i dag med klær.

Der må man altså igjen føre inn en liste med navn på plagg, og priser. Så skrives det ut små prislapper med skanningkoder. Deretter måtte jeg selv klippe opp tråder, og feste de med papplapper på hvert plagg. Så må prislappene festes på papplappene på riktige plagg, og deretter må en sette tape på hver prislapp fordi prislappene har lett for å falle av. Så blir man tildelt stativnummer og stativ, og klærne henges opp. 25 plagg høres ikke så mye ut, men tok sin tid gitt.

Så nå kan jeg følge med på denne nettsiden hvor jeg opprettet profil hvis/når det blir salg, og hvilke plagg som selger. Jentene som jobber i butikken syntes klærne mine var «dritkule», så de mente at dette ville selge. De ytret at de ville legge dette ut digitalt også da dette kunne være god reklame for butikken. Så jeg er optimistisk.

Jeg har enda mer klær som skal selges, jeg har leid stativet for én måned, hvilket betyr 24 salgsdager. Så her må jeg peise på med rydding i klær hjemme, vaske dem og få dem til å se ut som nye.

Oppå dette har jeg jo salgene av malerier. Den første som bestilte har jeg pakket og sendt. Nummer to er pakket og skal sendes i morgen. Jeg kan ikke fly på bussene her med flere pakker. Jeg må beskytte, for en vet aldri hva som skjer på bussene, hvor mye folk og ditt og datt. Samtidig er det bestilt malerier som ikke var helt ferdig, som jeg holder på med. Dette er oljemaling, så da får jeg bare gjort litt, så må det tørke i flere dager, og så får jeg gjort litt til. Ja, jeg har laget meg litt arbeid, men jeg synes beste måten å betale egne regninger er å jobbe for pengene, så..

Bare så helt for jævlig at alt skjer på en gang, situasjonen med Ella, eldstejenta vår som ble operert nylig. Hun går enda med skjerm. Så har det vært dødsfall i nær relasjon, og en blir ganske matt.

Jeg deler i bloggen, som jeg alltid har gjort, ærlig om hvem jeg er og hva som skjer. Så i dag da poster en medblogger, rasshøl vil jeg si, et skikkelig drittinnlegg og skriver at jentene mine er groteske. Enkelte bloggere skriver innimellom at her er så godt miljø her på blogg, kyss meg bak mens jeg driter sier jeg bare. Denne bloggeren som har ytret seg i dag om meg og jentene mine blir jevnt lest av samme som tidvis ytrer at her er så godt miljø. Falske som fanden i Jannah selv. Men det er de samme om og om igjen, samme gjengen som alltid før, skal fremprovosere noe for å kanskje få noen ekstra sidevisninger til egen blogg. Noe som funker i dag, men i morgen er det straka vegen nedover igjen. So long rasshøl (dialekt, betyr at du er et dårlig menneske, og det staves slik: R A S S H Ø L!!

Anyways, dere som ikke er som rasshølene, klikk dere gjerne inn på DETTE INNLEGGET og del det. Kanskje flere vil kjøpe oljemalerier av meg. Jeg har helseutfordringer som koster å få behandlet, derfor jeg gjør alt dette. Så tusen takk på forhånd! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#malerier #klær #varehuset #prosjekttannlegeregning #kjøp #salg #bunnytrash #bunny

17 kommentarer
    1. Bra jobba fineste Roger. Dette ble litt jobb skjønner jeg. Men du skal se det vil sikkert lønne seg.Ønsker deg masse lykke til ❤️

    2. Eg får seia som Putin 😜.
      Det du kaller andre, er det du sjølv som er.
      Altså, mynta på dei som kalla jentene groteske.
      Å konstatere det fakta at slike er RASSHØL, er ikkje å kalle folk, men konstatering av fakta.
      Å kalle søte små hundar, med dei bedårande augene, for groteske, det er å kalle, og har ingen ting med fakta å gjere.

    3. Mange gode tanker. Smart å selge unna det man ikke trenger selv!
      Et år solgt jeg masse av smykkene mine – gull. Man må bare ta grep.
      Men du, når jeg kommer til Drammen til våren så spanderer jeg kaffen altså! Og noe å bite i 🥰

      1. Nå liker jo jeg å spandere kaffen på de som kommer innom byen her, bare sånn at det skal friste til gjentakelse 😜🥰🐰

    4. lykke til ,håper virkelig du får solg masse og helst alt du har hengt opp :=) folk er sygge det har jeg skjønnt for lenge siden ,ikke på min blogg ,men jeg følger jo med så får med meg hvordan mange er mot andre ,jeg tenker dei ikke kan ha det så godt med seg selv som får seg til å være slik mot andre mennesker ,bare å heve seg over dei

      1. Har ignorert de stadige stikkene lenge, men en synker til nye lavmål når jentene mine dras inn her. Da må jeg bare påpeke at dette er rasshøl! Takk for lykkeønskninger. Fikk solgt noen malerier i starten, så nå håper jeg at det kan bli noen klær som selger også. Har et stykke før jeg er i mål, det dabbet av med bildene, ikke så mange delinger, så det begrenser seg hvem som ser at jeg selger. Ha en fin kveld Connie 🥰🐰

    5. Lykke til, Bunny. Du er et skikkelig ståpå-menneske. Var inne en dag tidligere og skulle lese alt som handlet om situasjonen du er i og kommentere, men kom meg ikke gjennom – men nok til at jeg skjønte. Og jentene dine-, de er bare nydelig. Stor klem <3

      1. Takk takk! Det er de innleggene med en viss mengde tekst og innhold som har substans og budskap. Synd at du ikke kommer gjennom. Jentene mine er verdens snilleste og vakreste, å bringe dem inn i livet mitt er nok det beste og smarteste jeg har gjort i min tid på planeten. Stor klem tilbake 🥰🐰

    6. Seriøst!?? Gikk de ut med et spesifikt utsagn om at dine to, altså Ella & Ariel, var sånn og slik?? Om så er, har de iallefall tatt konseptet lavmål til et helt nytt nivå.
      Dersom de imidlertid har ment å uttrykke at det som er blitt gjort i hht avlingen av rasen, -altså at de har avlet frem et neseparti så flatt at det har gått ut over pusteevnen, er grotesk, morbid, eller whatever, blir det imidlertid noe annet. Da er det jo brått den menneskelige ødeleggelsen det går på, og ikke hundene som sådan. Men ikke desto mindre, bør en vitterlig velge sine ord med omhu for å unngå misforståelser dersom en tar til orde for et negativt aspekt ved noe/noen som andre holder kjært..
      Fra mitt ståsted er angrep på meg selv og min persona rett og slett priceless hverdagsmoro. Men touch’er du pelsbarna, tas vitterlig skjeen en annen hånd, for å si det sånn. Det er en ren og skjær krigserklæring hvor jeg faktisk ikke kan se noen grense for hvor langt jeg kan gå..

      1. Med stadige ord og utspill i sine overskrifter som refererer til mine innlegg og meg, så er ikke dette til å ta feil av. Etter drapstrussel i innlegg hvor det ble referert direkte til meg med navn, så er jo vedkommende selvklart forsiktigere med utspill som han kan tas direkte for. Men jeg kan si det slik, noen er så dumme at de later som de ikke ser, noen er så dumme at de faktisk ikke ser, og så er det meg da, som er så dum at jeg jeg ser dette klart og tydelig. Så da blir det vel ny award-nominasjon på vedkommede i år. For dette er jo hva vi må fremme og belønne her på blogg 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg