Fantastiske deg Birgitte!

I dag ble jeg overrasket med pakke i posten. Fikk først varsling på posten-appen, men tenkte sånn halvveis at det var en feil, selv om jeg likevel dro litt kjensel på navnet. Hellige kaninmåne.. jeg åpnet pakken og inni var en pakke i gavepapir, som om jeg hadde bursdag. Og inni der igjen lå det noe jeg liker veldig godt.

To pakker med med Nidar marsipanpølser, altså påskegodteri som er en av mine absolutt favoritter. Der var også to hjemmestrikkede grytekluter i de fineste farger, også favoritt. Og et brev/kort, som besto av mer enn bare «hei på deg, hilsen meg». Jeg tar meg den frihet å dele noe av det som står i brevet:

«Kjære Roger Endré (meg altså)!

En gang i høst ba jeg deg, via din blogg om hjelp og råd med å plante om planter. Jeg skrev en kommentar på bloggen din og du delte velvillig av din kunnskap. Som svar skrev jeg at du skulle belønnes, jeg tviler på at du husker akkurat det, men jeg gjør det. Jeg er litt flau over hvor lang tid det har tatt og jeg håper du kan tilgi meg for det.

Fem planter ble plantet om og jeg tror de alle trakk en lettelsens sukk da de fikk større potte og ny jord. Fire av de lever i beste velgående, men julestjernen fra 2021 sliter litt.

Vedlagt er din belønning som jeg dessverre tviler på kommer fram til påske. Fra tidligere blogginnlegg vet jeg at du er veldig glad i rosa, lilla og sort. Jeg er ikke er den flinkeste til å strikke, men gryteklutene er strikket spesielt til deg. Sjokoladen så jeg at du hadde som påskefavoritt, så den burde være grei skuring.

Selv om jeg ikke er alltid enig med deg det du skriver på bloggen din, er jeg en stor tilhenger. En av årsakene er at du skriver godt, en annen årsak er at du skriver om saker som engasjerer deg, og da blir vi som lesere dratt med.

Jeg håper jentene dine har det bra, du skriver så vakkert og nært om dem. De er heldige som har så dedikert menneske flokk som det du og kjæresten din er. Jeg ønsker deg og snuppen din en nydelig påske og en fin vår . Med vennlig hilsen fast bloggleser, Birgitte 😊».

Tusen takk Birgitte, dette var virkelig en overraskelse, en skikkelig gledelig sådan. Og jo jeg husker (ikke akkurat det med belønning, men..), jeg har det med å huske, for jeg setter veldig pris på mine lesere og gode mennesker. Så jo jeg husker. Fint å høre at plantene lever i beste velgående. Skulle bare mangle at jeg ikke hjelper til når jeg kan, det er bare hyggelig synes jeg. Når det kommer til den julestjernen, haha.. det er ihverfall liv i din, julestjerner har jeg selv gitt opp forlengst. Det finnes røde praktspragler, de passer meg bedre. Bare for å si det, ingen er enige om alt, men de som kan være uenige med meg i hva det måtte være, og ikke blir ondsinnede plagsomme insekter av den grunn, det er de beste menneskene. At du sender meg dette sier mye om deg, og jeg er veldig takknemlig, dette er heeeelt meg. Fantastisk overraskelse å få.

Jentene har det veldig fint for tiden, de er verdens beste, takk for omtanke. Og riktig god påske!

Til slutt, ikke bare til fantastiske Birgitte, men alle dere som leser. Jeg er utrolig glad for at dere er innom bloggen min, ser meg for den jeg er, og ikke bare den meningen jeg måtte ha som dere er uenige i. Dere som jeg snakker om nå, dere er verdifulle. La oss nyte våren, klaske ihjel plagsomme insekter, stå opp for hva vi tror på og mener er rett. Sammen er vi sterkere! Klem til dere alle, og en ekstra go’klem til deg Birgitte. You made my day, tusen takk 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#birgitte #pakke #lesere #overraskelse #gaver #grytekluter #brev #kort #marsipanpølser #påskemaripsn #påskegodt #påske #bunnytrash #bunny

12 kommentarer
    1. Åhhh så utrolig koselig. Det der er god karma for dere begge.
      Jeg er heller ikke alltid enig, men mange ganger er jeg også helt enig. Men er ikke det noe av det som er så fint? At man kan være uenig uten at det er galt? At vi har lov til å ytre våre meninger? Å skiller sak fra person?

      1. Jo, det er jeg helt enig i. Og veldig fint når man kan si hva man er enig i og uenig i. Her på bloggen har jeg jo opplevd noen insekter som kommer med stygge kommentarer til alle døgnets tider og høytider fordi det er saker dem er uenige med meg om. Bloggere som lager innlegg om meg og kommer med karakteristikker og denslags, påstander om ting jeg ikke har sagt og så videre. Men det som er så utrolig hjertevarmende er slike som Birgitte. Gjennom årene har de mest fantastiske mennesker fra hele verden tatt kontakt, og jeg elsker det. Da er det håp for medmenneskeligheten enda, for hos mange er den veldig fraværende. I dag er jeg hoppende glad, klem til alle 🥰🐰

    2. Roger?
      Du er lett å bli gla`i 😀
      Om eg ikkje er enig med noe du måtte mene så ser eg ikkje problemet, det som er flott her er at du er ikke redd for å stå i det du mener, det er en GOD egenskap 🙂
      Mange tror de har sterke meninger fordi de tør si dem høyt, men ved første anledning snur de meningene sine fordi mange var sååå uenige med dem…Lebjer kaller me slike folk for, og du er ingen lebje! 🙂

      Velfortjent gave!
      Kos deg og ha ei herlige helg, med eller uten palmer haha
      Klem Vibbe 🙂

      1. Lebje.. fantastisk ord, høres ut som ei lesbe som ikke vet hvor hun skal!! 😂 Tusen takk Vibbe, glad i deg blitt 🥰🐰 klem

    3. Så utrolig koselig! Sånne overraskelser er bare SÅ moro 🙂 Jeg fikk en liten overraskelse selv i dag, av min gode venninne. Et bittelite søtt påskeegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg