Velkommen til Blogglandia!

«Jeg leste innlegget ditt om Kokkejævel og de kommentarene han hadde skrevet til Kjerringtanker der han antydet at hun ikke er så syk som hun skal ha det til og hever trygd på falske forutsetninger. Jeg la merke til at du skrev at du ikke leser bloggen til Kjerringtanker. Kan du fortelle litt mer om hvorfor og er det flere blogger du boikotter? Hvis det er, kan du fortelle hvorfor? Jeg spør fordi jeg er ny her og jeg ser du ligger høyt på Topplisten og din blogg handler ikke bare om mat som de andre der. Jeg forsøker lage en bra blogg, men jeg vises ikke på Topplisten engang. Hvordan gjør du det? Har du noen gode råd? Jeg liker bloggen din, men jeg er ikke så flink å kommentere».

🪬

Dette var da meldingen jeg fikk fra en medblogger. En ny en sådan, vet ikke hvem bloggeren er eller hvilken blogg, men nå har det dukket opp en del nye blogger i det siste, så det er ikke bare bare å få med seg alle.

Anyways, jeg tenkte jeg skulle besvare denne forespørselen litt sånn i plenum. Kanskje flere som lurer på noe av det samme. For de som ikke vet, Kokkejævel og Kjerringtanker er navn på to forskjellige blogger, og disse to er veldig opptatte av hverandre, for meg virker det som en slags forelskelse eller besettelse dem imellom. Og det stemmer, jeg leser ikke sistnevntes blogg. Jeg blir lei meg og trist, noen ganger frustrert og irritert av metodene hun bruker som blogger, så jeg jobbet hardt med meg selv for å ikke klikke inn på den bloggen. Nysgjerrigheten på hvem bloggere hun omtalte i bloggen sin var veldig stor, men å lese slikt som sårer og skuffer, er ikke bra i lengden. Så jeg måtte slutte følge med. Helt fram til forrige helg hadde jeg ikke gitt den bloggen et eneste klikk hittil i år. Så da fikk hun vel tre klikk fra meg uken som var. Flere blir det ikke. Det er ikke bra å gi oppmerksomhet i den retning, blir litt sånn uvel bare av å nevne denne bloggen her nå.

Sånn værsågod Kjerringtanker. Litt gratis reklame og sikkert noen klikk til deg. Ha en fin dag!

Kokkejævel leser jeg når han poster noe. Innimellom har han noe som har noe for seg der jeg er veldig enig. Innimellom er jeg veldig uenig. Slik er det jo med noen innimellom som leser min blogg også. Jeg har fått noen slike «det er ikke alt jeg er enig med deg» om. Det som stadig forundrer meg er at de som skriver det til meg aldri sier hva det gjelder. Da får jeg liksom følelsen at de egentlig er enige, men ikke tør si det høyt, for det er ikke politisk korrekt og de tror majoriteten mener noe annet – og er redd for at noen skal ta dem på at de er enige. Best å være uenig liksom, haha.. Jeg føler at de velger å følge bjellekua fremfor å mene hva de mener. Hvis dét gir mening? Indoktrinering er et stort problem blant mennesker synes jeg.

«Jeg er ikke her for å passe inn!»

Om det er flere blogger jeg boikotter i tillegg til KT? Ja det er det. Samtlige er her på blogg.no: MV, KE, DR, APE og HV. Det blir tilsammen 6 blogger. Eller det blir mer riktig å skrive 6 bloggere, for en av disse har jo to forskjellige blogger på plattformen og én blogg på alle andre plattformer også. Muligens flere, men jeg har da altså funnet tilsammen 6. Eller var det 8? Der er også en annen av disse nevnte jeg mistenker å ha to blogger her på blogg.no. Det dukket opp en ny blogg nylig, og jeg la merke til noe meeeeeget spesielt, og har fulgt litt ekstra med siste dagene. Så jeg har nok rett.

Hvorfor jeg har boikottet disse bloggene? Det er fordi disse folkene liker ikke meg, og jeg liker ikke dem. Ingen liker alle, slik er vi mennesker skrudd sammen. Noen av disse skal ha alt til å handle om seg selv og går langt for oppmerksomheten. Lyver så det renner. Både på blogg, til politi og i media. Jeg misliker løgnere. Det står på LISTEN MIN!

En annen av disse bloggerne postet et innlegg om hvordan jeg skulle dø, overskriften var «Bunny» så da sier det seg selv hvorfor den ble boikottet. Drapstrusler faller ikke i god jord hos meg, at den bloggen faktisk er her synes jeg er merkelig. Men skjønner veldig godt at vedkommende velger å være anonym. Og besynderlig rart at det er dukket opp en ny slik anonym blogg. Ikke sant? En annen av disse postet et svært graverende «poetisk» innlegg om meg, opptrådte som en venn, men er vel mer heller giftig og falsk. Jeg skjønner at veldig mange lar seg lure der. Snikende slange. For min del burde alarmen ringt da hun uten min viten stod utenfor her og knipset bilder av balkongen min.

Sånn til sist, når noen har flere, et hav av blogger, da tenker jeg at det er noe rart, like greit å bare holde seg unna. Når man leiter litt på nettet så finner man en del tråder på Kvinneguiden og Rampelys som gjør at det kimer i alle alarmer. Til slutt, siste bloggen jeg boikottet, altså hun er bare ufin, og når hun ikke engang tror meg på at jeg synes lilla er en fin farge, så er det ikke poeng å lese den bloggen for den handler jo bare om henne. Personlige blogger leser jeg bare når jeg liker personen bak.

Så avslutningsvis. Hvis noen har vært innom bloggen min og ikke fått med seg at jeg elsker lilla, da er det noe som skurrer. Hva får slike mennesker med seg i det hele tatt da? Og takk for inspirasjonen til innlegget du nye medblogger, og lykke til, og kos deg masse her i Blogglandia, vår lille verden hvor ingen kan si at ingenting skjer, at her er kjedelig, for her skjer det MYE rart med sukker og kanel på!!

Og råd og tips fra meg om blogging kan leses HER!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogglandia #blogg #blogg #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Passer ikke inn noe sted jeg 🙂 Men seriøst drapstrusler og oppsøking av deg. Det er lavmål!!! Er jo skummelt at noen finner dette greit.
      Da er det tross alt bedre å bli frosset ut.
      Jeg er beinhard og den mykeste. En må bare se det. Du er rå og ønsker glede og kjærlighet. Tror vi matcher der 🙂Stå for deg og ditt.

    2. Sånn er det…Man kan ikke like alle!
      Så blir vel noen bokstaver for noen og en hver av oss – tipper jeg…
      Jeg prøvde å tippe dine! Morsomt men en ny følger som stiller bra spørsmål!
      Jeg vet du er glad i lilla……💟

      1. Jeg tenker, 6 av 1000 er ikke så ille, de fleste i Blogglandia har jeg ikke noe forhold til, og det er langt flere jeg liker enn ikke liker. Du prøvde gjette ja, det var vel ikke så vanskelig. Alle burde vite at jeg liker lilla 😜🐰

      1. Ingen krangel, jeg bare sletta kommentarene mine og lar den dama og bloggen hennes være. Jeg ga et kompliment og fikk noe kvalmt tilbake. Har skjedd før, da ble det unnskyldt med at hun var sliten. Hva sier dem, første gang shame on you, andre gang shame on me? Lar jeg det bli en tredje gang så er jeg bare dum. Jeg har ikke noe ønske om å bli dummere enn jeg allerede er 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg