Lilla – en magisk farge!

Sitter her og kikker litt på farger siden jeg holder på med dette prosjektet mitt. De som tar utfordringen og blir med på prosjektet får velge en hovedfarge, det som blir blikkfanget i bildet. Jeg har fått noen ønsker, ganske originale sådanne, mens siste bestilling, som kom inn i dag fra en medblogger faktisk, den fargen er dristig. For jeg har jo en plan som ingen vet hva er, men det blir kult! Det blir så moro når de som har bestilt seg en ‘Bunny Original’ får se dette. Kribler i magen, haha.. jeg digger mennesker som tar sjanser, tar utfordringer og er med på moroa!!

Anyways, jeg satt som sagt og kikket på farger på nettet og da plutselig poppet et gammelt innlegg fra kuleste medblogger Vibbedille opp. Innlegget er fra 2016 og heter «Lilla – en magisk farge», og lilla er min favorittfarge. Derfor ble det litt spesielt å lese innlegget til Vibbedille, for der står følgende:

«Hvis lilla er din favorittfarge så har du et stort behov for å være unik og ta individuelle, egne valg.
Du kan faktisk være en autoritetsfigur som er introvert. Mennesker med lilla som sin favorittfarge er ofte sta, og har sterke meninger. Likevel kan de samme menneskene ha sterk medfølelse og innlevelse i andres situasjoner. Liker du lilla styrer du ofte unna å være en del av en større mengde, men kan godt styre den samme mengden. Dette er kanskje den mennesketypen som aller helst vil delta i prosjekter for å hjelpe andre. Bruker du lilla vil du ofte bli sett på som i opposisjon, og psykologer har funnet ut at man oftere kan diskutere med mennesker med lilla enn folk uten den fargen».

Dette ER jo meg!!

Ikke vet jeg, kanskje Vibbedille har flere innlegg som forteller litt om personer utfra favorittfarge?. Dere får søke og se selv, jeg synes det er interessant at farge kan være mer treffsikkert en feks astrologi.. sant?!!

Hva er din favorittfarge forresten?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #prosjekt #farge #vibbedille #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. HA! Dette var gøy og det var jo flere år før eg ble kjent med deg, men den beskrivelsen passer jo flott! Er spent på bildene kjenner eg 🙂

      Kos deg i prosessen!
      Klem 😀

      1. Det var pussig at akkurat det innlegget dukket opp. Spent på bildene jeg også, som nevnt tidligere i bloggen så er det noe galt med øynene mine, så dette kan bli veldig spesielt, kanskje jeg maler noe helt annet enn jeg tror 🙈🐰 klem til deg Vibbis!

    2. Tja 🤔. Eg veit ikkje om eg har nokon favorittfarge, men har alltid hatt klær i lilla.
      Når eg las beskrivinga til Vibbedille, så burde absolutt lilla vera favorittfarge, for der beskreiv hu meg til fulle.
      Mi mor brukte å seia at eg er så sta, at eitt esel hadde grene (grått).
      Kjerringa bruker å seia at eg hadde gitt bort siste trusa, om eg traff nokon som trong den.
      Diskusjoner 🤔, joda, det bruker å fungere for dei som har litt kunnskap, og evner å tenke sjølv, og for dei som ynskjer å lære, og setja seg inn i ting.
      For dei som berre vil prøve å få meg til å tenkje likt dei sjølv, og svært sjeldan veit kva dei snakkar om. Gløym det. Finnes over haudet ikkje interresant.
      Empati 🤔. Det kan vel vera både og. Det kjem ann på om dei fortjener det eller ei.
      Der er eitt gamalt ordtøkje som seier at slik ein reder, slik ligger man. Så har dei laga det til for seg, på tross for åtvaringar, er det slettes ikkje sikkert dei får empati frå meg.
      Spesielt ikkje om det er besserwisserar.
      Ellers trur eg eg er ganske omgjengeleg 😜.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg