11 ting jeg ikke fordrar!

En medblogger og gammel venninne.. ehh.. det ble feil, en medblogger og venninne som jeg har kjent i mange år, kjent lengre enn noen annen i blogglandia, nemlig «ZoeticWorld» påminnet meg i dag om et eldre innlegg som jeg skrev i november 2021. Jeg måtte inn og lese, og innså at jeg mener akkurat det samme i dag. Jeg orker ikke redigere for å tilpasse dette dagens dato, men jeg velger å poste dette som nytt innlegg, bare fordi det forteller litt om hvem jeg er, til dere lesere som ikke har fått med dere dette før. So here it goes:

*Veps – Veps er et av få levende vesener jeg ikke fordrar. Jeg er veldig glad i dyr, også reptiler, insekter (de som har flere enn to bein) og fugler. Ikke alltid så veldig glad i mennesker, men veps, veps er rasshøl med vinger!

*Løgnere – disse finner man veldig mange av i det politiske landskap. Innenfor løgnere har man også de som vrir og vender på ting, lager konstruerte virkeligheter og villeder folk. De må gjerne forsøke å vri og vende på détte utsagnet, men løgnere er dem. Media og personer som hele tiden jakter på penger, status og makt er det mange gode grunner til å utvise skepsis for.

*Religion – dette tullet med å tro på eventyr og eventyrfigurer er en farlig greie, det er her folk blir radikalisert og hjernevasket og både vold, voldtekter og krig får ofte sitt utspring herfra. Tro på dere selv, hva dere ser, opplever, hører og erfarer. Forskjellen på det gode og onde kommer innenfra. Ikke la dere indoktrinere av faenskap.

*Blodmat – blodpudding, blodpølser, blodpannekaker og hva det måtte være, den som fant på dette og greide å videreføre det slik at det faktisk ble utbredt i samfunnet, den personen burde fått juling med elastisk sytråd og en teskje (figure it out). Dette er avskyelig, rett og slett!

*Rasisme – altså opprinnelig rasisme, ikke det tullet de har funnet på nå hvor statuer og filmer er rasistisk og må fjernes. At historie skal slettes, at man er innvandringskritisk så er man rasist. Hvis en sier sine meninger om religion, ukultur og samfunnsproblematikk så er man rasist. Hvis man leser alternative media så blir man kalt rasist. Alle de greiene hvor en trekker rasistkortet for å bedrive hersketeknikker er for dumt. Men jeg er grunnleggende imot det som er rasisme, virkelig rasisme, å kritisere, være nedverdigende imot andre, å rangere på grunnlag av hudfarge eller etnisk opprinnelse.

*Vaksinepropaganda – det er blitt så gærnt at hva vi gjennom mange mange år og tiår og whatever har kjempet mot virker helt bortkastet i dag. Handlinger som forskjellsbehandling, diskriminering, rasistiske holdninger og segregering er tilbake i aller høyeste grad, da denne propagandaen er med på å skape et skille mellom folk. I kommentarfelt på sosiale media oppleves dette diskrimineringshatet mot mennesker som ikke har latt seg injisere av disse stoffene som kalles covidvaksiner veldig sterkt. Rundt om i verden innføres koronapass, som delvis er tatt i bruk også her i Norge. Stadig flere hyller dette økende hatet mot en minoritet. En ny rasisme er født, og folk innser ikke sin egen dobbeltmoral. Grusom og avskyelig oppførsel som vil medføre mange tragedier fremover nå. Jeg tenker økt kriminalitet, selvmord og død.

*Islam – noen ser at jeg lengre opp har skrevet religion. Islam stiller i en klasse for seg da jeg ser islam som en indoktrinerende politisk ideologi som er forkledt som en religion. Denne ideologien er det grusomste vi har på jorden og er hovedårsak til det meste av det verste i vårt samfunn. Barnebruder, voldtekt, tvangsekteskap, sosial kontroll, steining, tortur.. listen er så lang at det er absurd at noe vestlig land eller samfunn tillater sådanne «trossamfunn».

*Vold og våpen – dette fordrar jeg ikke, selv om jeg i enkelte og stadig flere situasjoner ser nødvendigheten da verden er som den er, og utviklingen faktisk går i feil retning. Ingen steder er trygge lengre.

*Homofober – vel de fordrar ikke meg, så da fordrar ikke jeg dem heller. Men jeg slenger ikke stygge utrop til folk på gata og hvor det måtte være. Jeg er ikke stygg mot uskyldige folk helt uten grunn. Så jeg synes litt synd i homofober også, det har jo vist seg at mange av disse er usikker på egen seksualitet og egentlig er homofile selv. Dette gjelder både menn og kvinner.

*Flått – disse stygge små krypene har ingen nytte i naturen whatsoever, den eneste egenskapen de har er å ødelegge liv. Disse dreper jeg samvittighetsløst.

*Speilholke og slapseføre – når man går ut på vinteren og det er bare speilglatt is som dekker bakken og en videre, med livet som innsats. Og slapseføre, all snø er pisse våt, det er vondt å gå og en klarer ikke unngå å bli våt, og dermed ofte syk. Fordrar det ikke. Bare som provokasjon ble jeg født norsk 😂

Har dere 11 ting dere ikke fordrar? Legg gjerne igjen kommentarer i kommentarfeltet under 👇🏽 ha en fortsatt fin fin kveld alle sammen 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#me #myself #I #meg bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg