Stor influencer rakker ned på trygdede og uføre!

Jeg vet ikke hvor mange Vixen Influencer Awards denne mannen har blitt nominert til, men jeg vet at han har vunnet ihvertfall én slik pris, for da han slo gjennom som blogger var det Sophie Elise som var den største bloggeren her til lands, så kom altså denne karen fra nord og overgikk «selveste» nevnte blogger. Han fikk da prisen som «Årets Stjerneskudd» og har blitt nominert til flere priser etter dette.

Siden den gang har det vært suksess etter suksess, bokutgivelser som har blitt bestselgere, bedrifter som omtales som suksessfulle, husdyr, barn, ekteskap. Mannen ser ut til å ha alt. Veldig arbeidsfør, jobber 100 prosent i tillegg til å blogge.

Det sier seg selv at dette er en stor influencer som påvirker mange med sine ytringer på sosiale media og med egen blogg. Bevisst bruker han sitt bedriftsnavn, som også er navnet på hans blogg, til å kommentere nyhetsinnslag fra media som VG og Aftenposten. Men ikke bare der, han er også innom blogg.no, som er plattformen hans blogg tilhører, og harselerer med småbloggere. Og det er da jeg blir så utrolig skuffet, for når en mann med slik suksess, en mann av hans kaliber som influencer, en som stadig dukker opp i diverse media, da bruker sitt bedriftsnavn på å rakke ned på mennesker han vet mottar trygdeytelser, det være AAP eller uføretrygd, dét synes jeg ikke noe om.

Ved korte mellomrom klikker altså denne mannen seg inn på en «bestemors» blogg og kommer med ytringer som tydelig går på hennes helse, altså handler om hennes helsesituasjon og yrkesliv. Les:

Se på deg selv. 100% ute av stand til å utføre den beinharde jobben som radiograf, men har krefter til å stille til valg til jobben som stortingsrepresentant, samtidig som du er svært engasjert kommunestyrerepresentant. Til alt overmål makter du også å lede et lokalt politisk parti, samtidig som du som regel produserer flere bloggtekster daglig. Tekster som du faktisk tjener reklameinntekter på. Riktignok kanskje ikke så mye siden lesertallene er såpass lave, men arbeidet du legger ned i bloggen er uansett imponerende. Dag etter dag, uke etter uke, år etter år. Samtidig som du ikke har helse til å jobbe som verken radiograf, skribent, skoselger eller noe som helst annet i noen som helst prosent.

Det jeg leser her oppfatter jeg som syrlig hån. Og det er ikke slik at dama som blir hånet er en venn av meg siden jeg blogger selv, at jeg har noe behov for å forsvare henne fordi hun er en kollega. Så langt derifra, jeg utstår ikke denne bloggen, og leser den ikke. Dette er en blogg med et konsept jeg tar avstand fra, som flere ganger har harselert med andre bloggere, og utløst mange konflikter. I 2024 har jeg ikke lest et eneste innlegg i denne bloggen inntil jeg ble gjort oppmerksom på at hun nå, jevnt får kommentarer som dette fra en av Norges store influencere, Kokkejævel.

Her er en annen kommentar:

Du jobber dag og natt med denne bloggen og produserer tekst gjennom hele året som en gjennomsnittlig journalist i 100% stilling bare kan drømme om.

Og denne:

Jeg syns ikke du burde ha dårlig samvittighet i det hele tatt. Stadig flere velger å avslutte yrkeskarrieren 10-20 år før pensjonsalderen. Det har de nok fortjent. Dessuten er det jo slett ikke slik at du ikke jobber for trygda. Du er en av Norges desidert mest produktive bloggere samtidig som du også jobber som kommunepolitiker og lokallagsleder. Nei, drikk vinen din og nyt dagene.

Jeg kommer ikke forbi at alle disse kommentarene hinter om og har fokus på dette med at damen ikke jobber, at hun mottar trygd – og at det er som om hun ikke skal kunne blogge og komme med politiske ytringer der politikk foregår, fordi hun mottar aap/uføretrygd.

Dette er virkelig lavmåls skyts, og enda mer lavmål fra en bestselgende forfatter, en som gjentatte ganger har blitt nominert- og vunnet influencer priser, en mann som har helsa i behold til å kunne drifte flere bedrifter, jonglere dette med å være flerbarnsfar og ektemann og mye mer til. Eller er det passende å stille spørsmål ved hvordan denne mannen faktisk er som mann og far? Jeg mener med all den tid han bruker på sine bedrifter, virksomheter og attpåtil hyppig produserer blogginnlegg, og tar seg tid til, igjen og igjen, komme med negative og ubehagelige kommentarer til denne «bestemorbloggeren» han på ingen måte vet noe om helsen til. Om hun ikke ønsker å fortelle mer om sin jobb/helse på offentlige nettsteder, så er det hennes sak.

Jeg har sett dama i det virkelige liv, og jeg fikk med meg at hun ikke er helt stødig, det er noe med bevegeligheten som ikke er som den burde være. Og det behøver ikke engang være årsak til at hun er blitt trygdet. Det behøver ikke ha noe med det somatiske å gjøre en gang, kanskje har dette med noe psykisk å gjøre? Det er ikke usannsynlig. Det kan være veldig alvorlig, selv om ikke jeg, eller du, eller noen andre SER det! Dette blir en sak mellom henne, fastlege og NAV og hvem det måtte være som påvirker og avgjør i hennes sak. Dette har IKKE vi andre noe med!

Jeg ser heller ikke at noen som er utdannet kokk, hvilket jeg er selv, kan sitte på internett og ytre seg om den slags. Hvis jeg kikker på gamle timeplaner fra skolen så tror jeg ikke at jeg finner noen fag som gir kompetanse til vurderinger på dette feltet. Er det kanskje «Vinlære» som har slått inn her? Glugg glugg?

Og til sist, dette med at en er ufør og blogger, skriver korte tekster på internett. Er det slik at hvis en skriver blogginnlegg så er en liksom arbeidsfør? Jeg kan nevne en annen blogger på samme plattform som er uføre, Vivian Brosvik i Bergen, hun har ALS, hun fikk diagnosen for cirka 8 år siden. Hun er mor til sine barn, kone til sin mann, og hun skriver blogginnlegg praktisk talt hver dag. Bloggen «Mamma på hjul», alle burde lese. Hun er lam i hele kroppen, men hun ytrer seg om systemet, politikk og har kjempet mange kamper. Er det slik at fordi hun gjør dette så skal hun ikke motta uføretrygd, men ut i jobb? Eller ikke kunne skrive blogg? Really?

Eller er disse kommentarene bare ment for å såre, gni det ekstra inn at «bestemorbloggeren» ikke kanskje ikke kan jobbe mer? Gni det inn at hun er syk? Skadet? Gni det inn at man har mistet noe man var glad i, mistet en del av seg selv? For ja, jeg er uføre selv, og det tok meg lang tid å akseptere for meg selv at jeg aldri mer skal kunne ta bussen til jobben min mer, jeg virkelig elsket jobben min. Så hvis det er slik som jeg har oppfattet alle disse kommentarene, at det faktisk er slike holdninger fra Kokkejævel, da er jeg dyyyypt skuffet. Det å se ned på uføre, og rakke ned på noen for deres sykdommer, skade eller lyte – som dere ikke vet noe om. Dét er lavmål, slutt!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kokkejævel #bunnytrash #bunny

58 kommentarer
        1. Er ikke alltid enig i det du skriver, – men det at du alltid er ærlig og ikke falsk og feig, – det er verdier å se opp til🙏😊

          1. Haha.. den setningen der igjen. Ikke vet jeg hva du ikke er enig om, men en dag blir du nok det 😜 anyways.. takk 👍🏾🐰

    1. Jeg blir stadig rakket ned på denne måten. Jeg har psykisk sykdom og det er gud forby å ha i dette landet- da er du bare lat, ubrukelig og må ta deg sammen. Så når jeg er sykmeldt eller klager litt på at jeg har det dårlig, så får jeg slengt i trynet at jeg får skrive på bloggen så hvorfor kan jeg ikke skrive på jobben da. Det nytter ikke å forklare da folk er utrolig teite og tette i pappen og det går ikke inn. Nå har jeg (endelig) fysiske sykdommer i tillegg (etter flere år med selvutpressing så ga kroppen opp), så da kan jeg “rettferdiggjøre” at jeg ikke skriver på jobb, men fortsatt får slengt i trynet både det ene og det andre.
      Sånn er det å være syk i Norge. Norge er ikke for syke folk, det er for de som er friske og kan gå på ski

      1. Takk for at du deler Lena! Husk nå bare på at du er bedre enn de som rakker ned på deg for hva du ikke kan for. Uansett hvor i verden du er 🥰🐰

      1. Å bidra til ytterligere stigmatisering og mistenkeliggjøring av uføre og deres/vårt sykdomsbilde og problemer er jeg ikke med på. Å sitte på fingrene og vente på at noen skulle si noe lot seg ikke gjøre lengre 🐰

          1. Flere, ihvertfall bloggere, skulle sagt fra. Det er veldig mange her inne som faktisk er ufør som blogger for økt forståelse rundt hva de går gjennom iht sykdom, skader og diagnoser. En del bruker bloggene sine som et «fristed» 🐰

    2. Jeg ble oppriktig skuffet da jeg leste kommentarene fra den andre bloggeren. Jeg vokste opp med en mor som var alvorlig psykisk syk fra jeg var 2 år gammel. Hun var paranoid schizofren,og på grunn av sykdommens var hun uføretrygdet hele livet. Hun hadde alltid en drøm om å ta en utdannelse ( var svært intelligent), men hennes psykiske tilstand tillot ikke dette. Man skal vise respekt for alle mennesker ufør eller direktør. Jeg synes det er flott at du skriver om dette 👍

      1. Kommentarene til Kokkejævel skuffet meg også, denne gangen skuffet de veeeeldig mye, for dette bidrar til ytterligere stigmatisering og mistenkeliggjøring. Innlegget jeg hentet disse kommentarene fra hadde noen kommentarer fra andre, blant annet en som skrev at vi «som ikke er i jobb er bunngrums, men ikke Kokkejævel, for han jobber». Ingen sa imot disse.. WTF??!! Historien om din mamma er trist, men takk for at du deler, noen som leser her kan reflektere over hva du skriver og det kan bidra til økt forståelse. Klem til deg 🥰🐰

    3. Den der har eg ofte hørt, det er trist at det er sånn! Har fått en del slengt på meg det siste året igjen….Pga turgåinga…Jadda jadda, leste for en tid tilbake om ei som mistet deler av trygda si pga blogging! Da snakket eg m legen min når eg var der og han sa eg kunne ta det heeelt med ro ang det, og skulle det blir spørsmål om hva og hvorfor skulle eg bare henvise til han hehe
      Nei, en ufør blir kun godkjent at “allmennheta” om man ligger på sofaen hele dagen….Det er ikke første gang kokken i nord har hakket på andre ang dette…trist og veeeldig usmakelig!

      Klem Vibbe 😀

      1. Seriøst? Mistet deler av trygda pga blogging?? Nå blir jeg jo bare enda mer provosert.. altså jeg har perioder jeg går masse turer, nå går jeg ikke i det hele tatt. Jeg skal egentlig ikke være alene. Hva det har med fingrene mine å gjøre kan jeg ikke begripe!! Skal man frata alle uføre mobil? Skal man ikke kunne være på FB, eller skrive tekstmeldinger fordi man er uføre?? Jeg tenker kokken burde gå litt inn i seg selv. Jeg var frisk som en fisk den ene dagen, dagen etter fikk jeg 10 diagnoser. Slik fungerer det. Jeg nevnte Vivian, ALS kom som lyn fra klar himmel. Kokken er menneske han også, ingen vet hva morgendagen bringer. Så nå har jeg fått det ut, med så mange uføre bloggere her inne synes jeg det er merkverdig at ingen tar tak i dette. Så mange som skriver om ME og sådan, hevder de skriver for økt forståelse, da burde de jaggu ta til ordet da en influencer av kokkens kaliber gjentatte ganger kommer med ytringer som dette.. 🐰

          1. Joda, ikke helt det jeg mente. Jeg bare liksom har vært, og er, veldig forundret at ingen reagerte særlig på disse ytringene fra mannen nordpå. Hvor ble det av ME-gjengen osv? Altså når halve topp 20 er uføre, så er det vel grunn til å tro at faktisk halve topplisten er ufør 🙈🐰

            1. Eg kjente bare “ARGGG” når eg leste kommentarene hans, men kjente også på at “Det der orker eg ikkje” – Har fått passet påskrevet flere ganger fra den kanten, og han er ganske så motbydelig når han setter i gang…leste akkurat enda flere vemmelige inne hos samme blogger….Den mannen kan umulig været riktig koblet, eller så er det virkelig en hevntokt han er på….flere år etter liksom…

              1. Klart det er hevntokt. Jeg skjønner at hun har gjort han veldig vondt, at hun har ødelagt noe for han som han ikke får tilbake. Jeg har jo selv opplevd veldig graverende karakteristikker og utsagn som er direkte usanne. Men dette han gjør nå er jo å gjøre vondt verre for en gruppe der mange sliter og faktisk kan ha det ganske ille. Da klarer ihvertfall ikke jeg sitte på fingrene i lengden. Ser han har gått to uker uten sprøyter, jeg tror ikke han tar psykisk helse på alvor 🐰

    4. Slik åtferd, er så smålig at eg finn ikkje ord 🤬🤡🐀👿.
      Berre tanken på å tråkke på ein/ei som allereide ligg nede, burde fått han til å longskjemmast.
      Han som har sutra og grene for å verta hetsa av andre, og sikkert med god grunn, burde iallefall halda seg for god til å hetsa andre, sjølv om det eventuelt skulle vera hevn. Uansett, ein hetser ikkje folk på grunn av sjukdom eller lyter 🤬. Det er direkte vondskapsfull 👿, og det gjer ein berre ikkje.

      1. Om det er hevn så kan han jaggu holde seg til saklighet og ytre seg om det saken egentlig gjelder, fremfor å skulle ta henne for noe hun ikke kan noe for. Her bidrar han til mistenkeliggjøring av en hel gruppe, og det å gjøre livet vanskeligere for folk som allerede har det vanskelig nok 🐰

    5. Takk Bunny! Jeg satte utrolig pris på dette innlegget.
      Som du skriver det er en mistenkeliggjøring ikke bare av meg men av alle mennesker som er utenfor arbeidslivet på grunn av sykdom eller skader.

      1. Dette har jeg skrevet for alle som lever med helseproblematikk og også andre ting man ikke kan for, det være kjønn, legning, etnisitet, hudfarge etc.. 🐰

          1. Det trenger du ikke skrive Brit, for etter to dager skriver du mest sannsynlig noe helt annet. Det er samme greia med meg som med Kokkejævel, vi klarer bare ikke tro på deg. Men å synke så lavt at man skal tråkke på folk for hva man ikke kan for, helseplager og denslags, det orker jeg bare ikke. Da handler det plutselig om at flere andre kan bli mistenkeliggjort og urettferdig behandlet pga dette. Stigmatisering av uføre er et stort nok problem allerede. Det ser man jo bare i hva folk skriver i kommentarfeltet her. Håper du en dag skjønner hvor vondt du må ha gjort Kokkejævel for at han synker på sådan nivå for å «ta» deg, at det faktisk kan gå utover folk som sliter og har plager nok fra før 🐰

    6. Men slenger ikke han med leppa fordi hun slenger med leppa til han? Jeg så kommentaren hans, men oppfattet den mer som at han er forbanna på henne enn at det er hans generelle syn på uføre. Han har vel aldri slengt noe sånn til deg? Jeg tror ikke at Kjerringtanker simulerer syk, hun virker tvert i mot real, men slenger man med leppa til andre så vil det som oftest komme noe tilbake.

      1. Klart at dette er blodhevn, det er ikke bare at hun har slengt med leppa, det er helt tydelig at hun har gjort han skikkelig vondt. Han ser virkelig ikke ut til å komme over det. Men dette er mistenkeliggjøring av mennesker som er ufør, og hvis du leter litt så finner du veldig stygge anklager fra denne mannen i diverse kommentarfelt 🐰

    7. Ingen reaksjon på Kokkejævel-innlegget herfra. Fordi jeg ikke leser bloggen antakelig😉Et slags ubevisst, i denne sammenhengen, pedagogisk grep😉:”uønsket atferd får ingen oppmerksomhet. Vi gir oppmerksomhet kun til det vi vil ha mer av!” 😉Og så har jeg det alt for travelt med å være fulltids ansatt i egen helse, så nå må jeg nok stå opp og komme meg i treningstøyet. Sola skinner så det er fare for en tur ut senere i dag til og med. Alt det her har jeg nerve og rett som det er energi til å dele på blogg🙈. Timene i mellom; de på sofaen, er ikke så morsomme å skrive om(eller lese😉).

      1. Folk velger selv om de vil reagere på sådanne utspill. Jeg velger å reagere, og jeg synes det er rart at ikke flere gjør det. Det er en del bloggere som stadig ytrer at de blogger for å øke bevissthet og forståelse om diverse sykdommer og den slags, diagnoser de sier de har, da kan jeg nevne ME spesielt. Det å ha usynlige sykdommer, bli mistrodd og stigmatisert har vært og er en del av problemet for mange med disse diagnosene, så hvis det virkelig er økt bevissthet og mer forståelse disse ønsker så burde de virkelig ta til ordet når noen med så stor påvirkningskraft som Kokkejævel kommer med utspill som dette. Siden de ikke gjør det, kan det mer virke som at de egentlig bare sutrer for å få oppmerksomhet og thats it. Beklager, men slik tenker jeg. Anyways, stå deg vel Heidi, jeg heier på deg hele veien 🐰

    8. Han er vel ikke helt usårbar om alle rapporterer hans oppførsel til Blogg.no sentralt? Jeg har i alle fall rapportert upassende oppførsel i kommentarfelt og sendt inn. Det er ikke ofte jeg engasjerer meg i slike ting, men dette er langt over streken. Synes det er bra du tar tak i slikt jeg Bunny. Egentlig er jeg glad jeg blogger et sted uten topplister og ratinger.

      1. Jeg tenker at han står for over 50 prosent av reklameinntektene til blogg.no, så det er nok fånyttes. Personlig liker jeg at blogg.no har denne forsiden, for hvis det dukker opp flere som oppretter blogg for å BLOGGE, dele meningsytringer og konseptblogger, så er denne siden et godt virkemiddel for å synliggjøre disse, hvis da bloggerne er flinkere å promotere siden, og ikke bare seg selv. Topplisten klarer vi oss fint uten, den er jo alltid årsaken til konflikter, hvis ikke «bestemorbloggeren» hadde vært så opptatt av listeplassering så hadde hun/vi sluppet disse utbruddene nå. Når det gjelder at jeg blandet meg inn, så satt jeg på fingrene lenge. Men når ingen andre tok til ordet klarte jeg ikke la vær. Jeg er uføre selv, holdt på å dauue ved flere anledninger, så jeg finner det krenkende at folk skal mistenkeliggjøres og henges ut, når jeg selv vet og har erfart hvordan det er å bli mistrodd oppå det faktum at noen uføre kjemper for livet, uten at noen ser det 🐰

    9. Nå er det gått noen dager siden dette innlegget ble skrevet og jeg er tregt ute som vanlig. Men jeg ser på dette som et hjertevarmt og takknemlighetsinnllegg jeg fordi du forsvarer en gruppe som hetses mye, Og jeg ser at det virker som om KJ virkelig prøver å snu fra å bli mobbet til å mobbe,

      1. Jeg skjønner veldig godt at han er sint på henne, det er ikke for ingenting jeg ikke leser bloggen hennes, men det er ikke bare henne dette går utover med de angrepene sine nå🐰

    10. Reagerte på den kommentaren selv også.
      Selv om jeg i og for seg støtter opp om en satsing på tilrettelegging for å få flere, helt eller delvis, ut i arbeid, er det på ingen måte greit å gå til frontalangrep på folk på dette viset sånn helt uten videre. For min del, er jeg først og fremst evig takknemlig for at jeg har den helsen- og fysikken jeg har, med den følge at jeg er alt annet enn misunnerlig på de som av ulike grunner ikke får vært i lønnet arbeid

      1. Når noen er under avklaring, som denne dama er så er disse tingene du nevner en del av prosessen. Uansett ikke noe noen andre har noe med, og ingen grunn til å mistenkeliggjøre hverken henne eller uføre i det hele tatt, som her gjøres. Kokken har ingen kvalifikasjoner her, han er utdannet kokk, og hatt fag som kost- og ernæring, gym etc.. likevel må han ty til sprøyter fra legemiddelindustrien for å ha kontroll på egen vekt, og skriver selv at han er «grinete» derfor, så hva med å holde seg unna tastaturet før han går på samme smellen som for en tid tilbake siden. Og ja vær glad for det du, for uføreprosessen er den tyngste og verste jobben jeg (og mange med meg har hatt) og husk jeg jobbet med barn, barn med diagnoser samt eldre med de underligste belastninger som måtte ha hjelp til alt fra underlivsvask til rompetørk. Ikke at jeg unner den mannen å bli uføre, men der er noen mangler når han selv ikke klarer verdsette sin egen situasjon 🐰

    11. Det er bare så lavmål av kokken. Kjenner at jeg blir sint. Legger sten til byrden for alle dem som gruer seg til å presentere seg for nye mennesker. Som regner med at folk baksnakker dem. Det er ikke lett å bli uføretrygdet (i dag) – man bør ha tiltro at det er med god grunn.
      (At kokken selv velger å brenne lyset sitt i alle bauger og kanter og heller ødelegger helsa enn å bli sykemeldt får være hans eget problem.)

        1. Jeg er egentlig ikke skuffet, dvs. overrasket over hans holdninger, har sett den slags tendenser før. I tillegg er han er veldig lite sjarmerende besserwisser (synes jeg). Vel, heldigvis sjelden jeg ser noe av det han skriver for tiden 😉

    12. Men jeg kom til å tenke på noe, det er jo ganske mange som tenker som han egentlig. Husker at når jeg skrev at jeg hadde ME og var uføre pga det men pga medisinen jeg fikk under blindstudiet så er jeg symptomfri og la ut at jeg var på fjelltur så kom det gflere som kalte meg både trydesvindler og at jeg ikke var syk men bare trodde det, eller diktet det opp. At jeg klarte det jeg ville og det jeg ikke gadd det var ¨å jobbe.
      Men som jeg sa, han var langt under lavmål me det han skrev

    13. Hatten av for deg for dette innlegget! Veldig bra at der er du som tar det opp! Hvermansen bør vite at den som greier å gå gjennom nåløyet det er å få uførtrygd i dag , de har absolutt rett til å få det

      1. Du har helt rett i det du skriver. Prosessen jeg gikk gjennom den gang var et mareritt, innleggelser, møter, papirmølle. Tyngste jobben jeg har hatt, og da var jeg skikkelig syk også. Var så vidt jeg maktet. Det er noe med hva enkelte sier, i Norge må må man være frisk for å være syk. At noen da skal ta del i å øke og fremme holdninger som mistenkeliggjør uføre er bare trist. At det finnes trygdebedrageri vet vi, men man kan ikke kaste slike anklager helt random mot folk uten grunnlag 🐰

    14. Dette er en av grunnene til at eg ikke gidder blogg.no mer. Det er så mange som på død og liv må skrive negativt om hverandre, om det er sjalusi eller bare stygge holdninger, så er det fullstendig unødvendig. Ja, begge de to du nevner har gjort sitt for å minske trivsel. Selv maser hun ene stadig om hvordan få folk tilbake på blogg, og i neste øyeblikk skriver hun piss om andre. Klar hun får noe i retur da…
      Den andre grunnen til at eg slutta med blogg er det faktum at det er for krevende for meg som er kronisk syk. Så da en annen (mye enklere) app begynte å betale influencere gikk eg over dit, der slipper eg også å se hva andre gjør 😎

      1. Dette med negativt om andre gjelder jo hele internett. Stygge kommentarer i kommentarfelt overalt. Til eksempel skal jeg kommentere et synspunkt under en artikkel fra VG eller Dagbladet så er kommentarfeltet stengt før jeg har fått postet. Når det gjelder hun KT så har jeg greid å ikke lese et eneste innlegg fra henne i 2024 før denne saken. Jeg ble opplyst om situasjonen og siden ingen andre tok til motmæle så måtte jeg bare. Klarte ikke sitte på fingrene. Å mistenkeliggjøre og stigmatisere syke og uføre ytterligere slik KJ nå har gjort, og dermed bidrar til å spre slike holdninger ytterligere, kan jeg ikke bare sitte bakovervendt og se på. Jeg finner det grusomt stygt. Jeg er en av de som har ønsket KJ tilbake til plattformen, og håpet han skulle bli mer synlig, blant annet for vekst til blogg.no som samfunn og plattform. Men hans «unapologetic» væremåte har endret mitt syn der. Tenker vi klarer oss fint uten både KT og KJ. De to kan finne et eget sted om de skal fortsette sine hevnaksjoner mot hverandre som de har gjort i 4-5 år nå. Ikke for å så dine ord i tvil, men halve blogg.no er kronisk syke, og du er en vi trenger her, ei jeg virkelig vil ha her, så ikke la pengene styre alt. Jeg KREVER minst 2 blogginnlegg fra deg i uka! Ok??!! Klem til deg 🥰🐰

        1. Hehe blogg har vært et synkende skip i flere år, det gikk for meg fra å være en morsom hobby til en plikt, det ble kjedelig. Jeg bruker nok tid på kjedelige ting ellers, som husvask f.eks. Snap er gøyere å både dele og følge, folk gidder ikke lese lenger, de vil bare se 😎

          1. Man har godt av å lese og skrive. Så hvis du vet hva som er bra for deg, og skriver du og poster et par innlegg i uka, og besøker meg da 😁🐰

    15. Den som er uskyldig kan kaste den første sten. Hva slags utdannelse har du? Er du en stor menneske kjenner siden du kan slenge så mye dritt om mennesker som er syke og uføre. Er du mer enn 25 år. Kanskje du kan få en god plass i Fremskrittspartiet sammen med de andre idioter de har samlet der. Hilsen en pensjonist

      1. Ikke for å være ufin eller noe, men er du full? Har du lest innlegget du kommenterer? Hvis de som IKKE er i Fremskrittspartiet kommenterer som deg, så er jo du et utmerket eksempel som gjør at folk kanskje velger Fremskrittspartiet. Har du tenkt på det? Det er en idé å lese en sak FØR man kommenterer 🙈😂🐰

    16. Takk for dette innlegget Bunny. Måtte rett og slett inn å lese meg litt opp og innrømmer jeg ble nesten mørkredd. Har jo sett noen ganske spydige kommentarer på KJ sin side. Tidligere også den krigen med KT.
      Men å komme i denne sinnsstemning han må være i for å kunne kommentere på denne måten er virkelig lavmål! En voksen mann. I full offentlighet gå til slike angrep er jo overhode ikke greit.
      Ble ufør som 41 åring. En kamp. En veldig trist kamp med ingen vinner. Alt jeg klarte var en seier jeg er stolt av. Fått mye dritt for jeg ga opp, men klage kunne jeg ikke for jeg var jo på ferie hele tiden 😅 Kunne skrevet bok, men det overlater jeg til andre. alt godt Bunny. Du har hjertet på rett plass 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg