Jeg er ikke her for å passe inn!


Jeg er ikke her for å passe inn.

Jeg er ikke her for å begrenses.

Jeg er ikke her for å dømme.

Jeg er ikke her for å konkurrere.

 

🐰

 

Jeg er her for å vokse.

Jeg er her for å lære.

Jeg er her for å bidra.

Jeg er her for å være menneske.

 

🐰


Jeg er ikke her for å være perfekt.

Jeg har et budskap.

Jeg er meg, rett fra levra.

Akkurat dét vil alltid være nok for meg.


– Bunny 16.04.24

Les: «Angriper syke og uføre» og «Når idioter sier du er klok»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

22 kommentarer
    1. Det er så sant som det er sagt 🙂

      Men, det er ikke å kommet vekk i fra at den “Topplista” er morsom om dagen MoHaaa Mange sier de ikke skriver det de skriver for å klatre på lista, men alle som sier det nevner ett av 3 navn, eller aller helst alle 3 i sin forklaring og ALLE har de en annen fellesnevner; Enten hinter de til uførhet eller krig, mulig også begge deler…..Ingen BRYR seg om vonde/stygge kommentarer, men likevel utbroderes det om hvor ufyselig denne kokken er….Ahaa, om man ikke bryr seg så skal man jo ikke bruke tiden sin på det…En annen ting, det måtte vært sååå kjipt å hoppe opp på lista pga av andre!? Det er jo andre som har æren for det….å nei, de bryr seg ikke, men atter en dag (som i dag) er de oppe å snuser på dronningtittelen ære være den selvutnevnte bloggkongen fra nord…eller pga deg 🙂 Eg lurer og ler og skjønner ikke hvorfor det skal være noe å bli gratulert for…? Mulig eg er evneveik eller noe, men eg syns jo ikke det er noe å skryte av…!? Eg blir ganske matt….selv etter flere år brukes de samme triksa i boka…Eg må le, le og ler litt til…men nå har eg snørt på meg tursko og skal ut til havet å gå tur, gid noen av de aktuelle kunne gjort det samme i stedet for å grave opp gammel dritt….!

      Takk til deg Bunny, du fremstår i det minste med en del mer ærlighet og kjøtt på innlegga dine! Du er jo en del av æra for at andre nå soler seg i glansen av å trone på øverste rekke hehe

      Kos deg og nyt dagen, det er du vel unt 🙂
      Klem Vibbe 🙂

      1. Men du… hu derre «jeg svarer ikke kokkejævel» dama, hun var da på 99. plass da kokken omtalte ho i avisa. Hun har da aldri på disse årene jobbet seg opp selv. Ikke politisk engang. Kikket i Romeriket lokalavis, der var det en video av henne fra et møte der det skulle diskuteres LOKALPOLITIKK, og hun begynte gnåle på ordføreren om hvorfor han ikke var tilstede under en støtte til palestina-demonstrasjon, hun krevde å få vite hvor han var. Han ba henne gå og sette seg og holde munn. Hun ble krenka og løp til avisen med saken. Samme som hun gjør på blogg, klipper og limer fra kommentarfeltet og lager en egen historie av det hele og poster i bloggen. Påstår at hun ikke svarer Kokkejævel, men hun gjør jo det, ikke bare svarer hun, men hun PROVOSERER han. Ser ikke folk det? Sånn ellers synes jeg det er mye fint som skjer på blogg om dagen, selv om folk ikke tør å ytre seg uten at andre gjør det først. Må jo følge strømmen 😜🐰 klem tilbakers – ser du Okkupert på reprise nå? 🤪😂

        1. Tro meg….eg speedet gjennom hele ses 1 i går! PGA DEG! Dvs eg spolet frem til der det kunne være statister, men eg så ingen feide blondi som du selv beskrev deg som….sukk…Brukte en time på det!! Vær nå litt kompis å heller si når og hvor haha

          Ps: Hun har aldri klatret lista for egen maskin…Kokken har vært en viktig faktor fra start

      1. Ja, en trenger jo ikke pløye gjennom innleggene til andre bloggere hver dag for å ha noe å skrive om. Hvis formen er tilstede i morgen tenkte jeg å komme meg litt opp i høyden, så blogger jeg derfra og viser fram utsikten 🥰🐰

        1. Vel, har du nokon gong opplevd at dustehaud, idiotar, woke people, “sosialistar”, eller kva det nå måtte vera, har gått i seg sjølv, og tenkt igjennom kva dei driv med, eller kva dei vil?
          Nei, ikkje eg heller 😜.

          1. Er man ung, så kan ting endre seg, men er de disse tingene etter en viss alder så er muligens håpet ute. Jeg har selv vært representant for MDG og stemt på SV. Dette leste du ikke.. bare synsbedrag 🙈🐰

            1. 🤣🤣Ja ja, me har alle vore unge og dumme 🤣. Det må til for å verta gamal og klok, men hjå nokon kjem alderen åleine 😜. Sjølv røysta eg RV ein gong 🤣.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg