Hva Kokkejævel skrev – og litt til!

I går postet Kokkejævel et innlegg med tips om hvordan en kan makse antall sidevisninger på bloggen sin. Metoder å bruke. Det var sent i går jeg leste dette, så jeg kan ikke gjengi nøyaktig disse tipsene, men det var noe med å oppnå masse sidevisninger hvis en klikker 48 ganger på ett og samme innlegg innenfor et bestemt tidsrom.

Jeg har forsøkt å søke opp om dette på blogg.no, men finner ingenting, men jeg stoler på Kokkejævel at han har brukt sin tid til å finne ut av dette. Det må ha vært litt av en prosess å finne ut av. 48 altså, ikke 49 eller 50, men 48. Noen som har mye tid til overs og trenger en hobby? Gjør som Kokkejævel!! Tenk all den tid brukt på dette!! Det var min tanke. Uansett her er link til Kokkejævels innlegg om metoder til å maksimere antall sidevisninger!

Jeg vil legge til noen tips til som fungerer godt for å øke antall sidevisninger. Det er ingen oppskrift. Bare skriv hva dere brenner for og unngå for mye clickbaits. Vær tro mot dere selv!! Det er mine råd, men dere kan jo velge å følge Kokkejævels tips, eller hans metoder som han bruker mye av, for eksempel..

Clickbait!!

Det kan være alt fra bilder av døde barn til overskrifter om kreft. Det utrolige/fantastiske er at en kan bruke samme clickbaits om og om igjen. Folk biter på og tar agnet!! Har man funnet et bra clickbait, da er det bare å melke dette titt og stadig!

Det fungerer jo, vi ser enkelte har latt seg påvirke de siste dagene til å bruke samme metoder som Kokkejævel. Ikke fullt så dramatiske som sykdom og død, men clickbaits nonetheless.. Jeg tenker det er mest for å poengtere noe, og man ser jo at det fungerer.

Noe annet som fungerer er å hisse opp Kokkejævel, få han til å komme med ufine kommentarer i bloggene deres, da vet dere at han klikker mye innom og det blir det oppmerksomhet av. Og så kan dere også kopiere kommentarene hans og lage egne innlegg av dem, det har vi også sett en del av i det siste, noen som tripler antall sidevisninger med å bruke Kokkejævel. Hun vet det fungerer, har gjort det så mange ganger gjennom årene.

Dere velger selv hvilke råd og metoder. Jeg holder uansett ved at det beste er å skrive hva dere brenner for og unngå for mye clickbaits. Holde litt kvalitet og ha litt selvrespekt. Jeg holder ved at det beste er å være tro mot dere selv!! At det er dere selv som har skrevet noe, laget innlegg eller postet en sak som folk har likt og som har engasjert der ute!

Må være kjipt å bli gratulert med topplasseringer på noen liste hvis en ikke har gjort arbeidet selv?!! Eller kanskje ikke..? Kanskje bare meg, jeg har mine følelser intakte.. også skamfølelsen, stolthet osv. Mitt råd er derfor å ikke henge seg så altfor mye opp i antall sidevisninger og listeplassering.

Ser jo hva det har medført for enkelte.

Disse «Kokkejævel-metodene» fungerer jo stort sett bare den dagen de brukes, raskt opp på Topplisten for å falle som en murstein ned igjen, og så er jo risikoen der for psykisk uhelse, bli sur og bitre og plutselig er dere ikke med på lista i det hele tatt. Så jeg tenker mine metoder er de beste.. jeg er nå hvor jeg er, og i morgen kan jeg være et helt annet sted, og det er heeeelt greit.

Ha en fin bloggdag, vær dere selv og kos dere! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

11 kommentarer
    1. Altså…eg kan klikke på min egen blogg tusenvis av ganger, men eg får ingen klikk av det….Før, for flere år siden, på Blogspot kun man sitte å oppdatere bloggens fremside og øke sine egne klikk til himmels om man ville! Nå? Vel…nå klikket eg meg inn på din blogg og du fikk et klikk – Eg kan klikke meg inn på din blogg helt til i morgen til samme tid uten at du får flere. Hvis du skal få flere klikk av meg det neste døgnet må eg klikke meg inn på enkeltinnlegg. Så hvis du er flink til å linke til egne innlegg i innleggene dine kan du potensielt få like mange klikk som linker pr leser 🙂 Det er i grunnen det beste trikset 🙂

      Her skinner sola!
      Kos deg!

    2. Kokkejævel…… er han sammen med barna sine i det hele tatt??? Kona? Familie?? Det skrives om pillere, øl og slankesprøyter. Han er på fb og kommentarfelt OVERALT. På meg en besserwisser som bruker for mye tid på uviktige ting. Nei takke meg til….. 😉

    3. Jeg stusset også på antallet da jeg leste det 48 alltså!
      Men samma for meg…Jeg klikka inn hos deg og då fikk et klikk. Men hvis jeg også klikker meg inn på deg fra jobb PC får du to klikk da? Undres…….

      1. Jeg tror det blir nytt klikk om du bruker pc, da er det ny IP-adresse. Så det må du gjøre, gå på jobb og klikk på Bunny 😜🐰

    4. De teller vel ikke sidevisninger lenge, kun unike brukere.
      Jeg bruker clickbate med humor og mine følgere vet det og liker humoren i de innleggene. Men aldri om alvorlige ting som sykdom osv, bare tullegreier.
      Alle får gjøre det de finner best.

    5. Enig med deg i det meste her, men får gåsehud når du skrive click for døde barn. om det blir brukt bør ikke dette taes opp. ikke gi det føde for en som nok sørger. Bruke det gir meg gåsehud og, men en kan lese sorgen under den flåsete fremstillingen.
      Har lest litt rundtom nå og forstår virkelig hvorfor det er krig i verden. Legg denne krigen død. vær bare deg. Du er god nok. Det er alle faktisk.
      La alle lage seg en god dag og spre glede 🙂🥰

      1. Vanskelig å legge noe dødt når andre stadig kommer inn på det, og enkelte må inn og kommentere på innlegg de på en måte «ikke liker». Da jeg skrev dette innlegget så var det på en måte et svar til «Kokkejævel» som like før hadde postet et spesielt innlegg. I dag har han repostet samme innlegg. Hvis noen lurer angående de clickbaitene jeg nevnte, så er det vel Kokkejævel man kan ta den praten med. Ingen bilder av døde barn i min blogg. Jeg tenker at denslags som clickbait er ikke for å bearbeide sorg, men heller trygling etter oppmerksomhet via sympati. Og igjen, kriger dør raskere ut om andre ikke engasjerer seg i dem. I dag har jeg postet to innlegg med masse nydelige blomster, men det var altså dette innlegget som fikk oppmerksomheten. Så… men glad for å se deg her vettu, uansett 🥰🐰

    6. Hei. Har ikke fått med meg hva KJ har postet så jeg jeg så dette som et løst innlegg. Som sagt jeg tror vi er enig, men om dette tema blir brukt som click bør det ikke få respons. I En sorg skal en støtte og hjelpe, men en bør ikke “bruke” sorgen.
      Burde nok heller kommentert på blomstene. som er vakre, men der ser du.
      Glad for din respons 🥰Takk

      1. Det er akkurat det, det burde ikke få respons, men vi mennesker er veldig rart skrudd sammen og strømmer til. Jeg har et bestemt bilde i tankene, og vedkommende brukte bildet om og om igjen og kommentarene haglet. Heftige diskusjoner der ene siden forsvarer den gjentatte bruken og mener at disse bilde-innleggene blir brukt for å bearbeide sorg, mens den andre siden synes det er foraktelig å bruke bildet igjen og igjen når det skaper slike reaksjoner og blir postet i sammenheng med villedende overskrifter (clickbait) for å få klikk. Vedkommende vil nok bruke dette bildet igjen, sann mine ord, og folk vil strømme til igjen som maur på honning 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg