Meget forskjellige speilinger!

Da er det på igjen med med helgens utfordring fra medblogger Margrethe. Noe som ser ut til å ha blitt et fast konsept fra dama som drifter bloggen «Utifriluft». Og jeg er ikke vond å be, Margrethe er kul hun, og hun har vist seg selv være en som kaster seg på mange typer utfordringer, og det gjør hun på strak arm. Jeg har selv en utfordring på gang, og hun er en av få medbloggere som har kastet seg på den, og det verdsettes, for det er ikke bare en tulleutfordring, men en utfordring som betyr noe, ihvertfall for meg.

Anyways, dette er vel fjerde helgeutfordringen fra Margrethe, naturbloggeren som er godt kjent i blogglandskapet for sine skauturer og flotte naturbilder. Første helgen var utfordringen å poste et innlegg med «Skyggebilder». Helga etter var temaet «Fargeklatt i vinteren» og forrige helg var det bilder av «Dråper fra dråpejakt».

Så i dag da ser jeg at helgens tema er «Speilinger», og jeg har et gammelt innlegg med slike flotte speilingbilder, men jeg har lett og lett, og når en ikke har orden i arkivet så blir det håpløst. Jeg ga opp, orker ikke bruke mer tid. Men jeg fant andre bilder som kan gjøre at jeg får godkjent på utfordringen.

De to øverste bildene er sikkert 10-11 år gamle tipper jeg, orker ikke resonnere, det er ikke så nøye. Men de er knipset på et toalett i Albir i Spania. Det tredje, fjerde og femte bildet er også gamle bilder som er sikkert 7-8 år eller whatever. Som sagt det er ikke så nøye hvor gamle de er, men det er speilinger der. Det med blå himmel og høstskog er like ved her jeg bor. Vannet heter Blektjern og der bruker vi ha en liten piknik når vi er på skautur.

Sjette bildet (under) er fra sist sommer, da det var oversvømmelse her i Drammen, en trist hendelse for mange, særlig de som bor langs elva, men ut av det ble det ganske fantastiske bilder, som dere kan se HER!

Og det siste bildet som dere ser er fra Bruløpet 2023 som er en markering ifm Verdensdagen for psykisk helse. Hvis dere kikker inn på innlegget HER får dere se en del bilder fra kunstutstilling og en hel det utrolig flotte høstbilder fra Drammen. Takk for titten og ha en riktig fin kveld og god helg 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#helgeutfordring #utifriluft #utfordring #helg #speiling #speilinger #bloggutfordring #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Tusen takk, Bunny – for godord og for flotte bilder! Blektjern er jo helt klart ei perle…. vakreste bilder! Og de øverste bildene er jo ekte SPEIL-bilder! Du tok utfordringa på beste vis – hele innlegget rører meg veldig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg