Fargeklatt i vinteren og bloggtrøbbel!

Må jo være med på disse helgeutfordringene til min kjære medblogger i Larvik, altså Margrethe som har bloggen «Utifriluft». Og denne gangen er det slik at hun utfordrer oss til å jakte på en fargeklatt i vinteren. Okeeeei… i går var det helt nydelig vær her på dagtid, så jeg skulle gjort dette da, men men.. det ble ikke slik. Helga er ikke over enda, men været har ikke vært like nydelig, men ikke ille heller. Men hadde det vært vær som i går så hadde det nok blitt finere bilder.

Hadde egentlig ikke intensjoner om å gå ut i vinteren i dag, på en søndag, og ihvertfall ikke jakte. Men det ble en liten svipptur ut i hagen, haha.. Tok med meg Vibrator og Dildo og jaktet litt på dem med mobilen min. Det er vel innafor?! Vet ikke om disse to pridekaninene satte pris på dét akkurat, men nå er de inne i varmen igjen..

Vibrator og Dildo er oppkalt etter «Vibbedille» som heklet dem og sendte dem i gave til meg en gang i tiden. Da ble jeg hoppende glad. Siden den gang har disse to små tøysekaninene bodd på balkongen her og fjaset og tullet. For noen uker siden flyttet de inn i stuen, de mente det ble så stusselig på balkongen da jeg flyttet det meste av plantene inn i stuen her. Så de ville være med inn de også.

Anyways, «Vibbedille» er en strikkeblogger, som også tar for seg mye annet innen hobby, alt mulig faktisk. Og dette siste året har hun også vært veldig flink å ta leserne sine med på toppturer. Så om dere liker sporty håndarbeidsbloggere, og om dere kanskje vil ha litt inspirasjon iht til strikking, hekling, perling, maling, støpning, artige figurer, whatever, og andre hobbyer så anbefaler jeg den bloggen.

«Utifriluft» er en fin blogg for de som vil bli med på skauturer og nyte naturen. Her dukker det opp fine bilder av natur og finurlige ting i naturen. Litt sånn koselig. Gleder meg til våren, da blir det sikkert masse vakre dråpebilder og denslags. Det er fascinerende, så ta en titt folkens. Anbefales!

Og når det er snakk om blogg. Irritert meg grønn over den analytics-appen som skal vise hvor mange som er innom bloggen min til enhver tid, hvilke innlegg som blir lest osv. Fra i går kveld og til nå så har den stått på NULL! Og det går bare ikke?? Er jeg blitt usynlig eller?? 🐰 I morgen skal jeg sjekke Topplisten, blir spennende å se om jeg er der 🙈

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #blogg #utifriluft #vibbedille #vibrator #dildo #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Hihi, så herlig! Knallbra løsning på utfordringa – tusen takk for at du blei med! 🙂 digger bildene – de er jo såååå søte 🙂 og tusen takk for gode ord, Bunny! Klem 🙂

    2. Søte fargeklatter, ja du har gode folk rundt deg. Herlige…fargeklatter!
      Du har fått klikk fra meg…
      Men det statistikk-greiene er ikke som før. Likte best at det var inne på selve kontrollpanelet jeg.
      Ha en super kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg