Fantastiske dråpebilder!

Da var det dags igjen for helgas utfordring fra min flotte medblogger Margrethe som drifter bloggen «Utifriluft». Forrige helg var utfordringen å poste bilder av «Fargeklatt i vinteren» og helgen før der igjen var det å poste «Skyggebilder». Som dere kanskje merker dere så er temaene veldig relatert til naturen, og det er hva bloggen til Margrethe handler om, naturen, skauturer og opplevelser ute i fri luft. Hun poster masse fantastiske bilder i bloggen sin, noen ganger er det faktisk litt av en opplevelse å følge med. Supertrivelig og jordnær er hun også!

Denne helga er utfordringen å poste bilder av dråper. Det er mange dråper i bloggen til Margrethe, hun kunne vel egentlig tatt patent på konseptet ‘dråpejakt’. Jeg har vært på dråpejakt selv (ikke i helga), etter å ha blitt inspirert av Margrethe. Det er sanselig en morsom greie å jakte på dråper og prøve få til noen flotte bilder. Dråper er virkelig mer fascinerende enn en skulle tro. Prøv selv, dra på dråpejakt!!

Bildene her er fra «min første dråpejakt», våren 2023. Jeg synes selv jeg fikk til noen veldig flotte bilder. Eller hva mener dere? Det øverste bildet i innlegget her knipset jeg nå i dag her på balkongen min. En kunstig dråpe hengende i en solfanger. Utrolig flott liten sak som lager flotte refleksjoner i solen, som dråper gjerne gjør.

I dag har snuppen min og jeg planer. Noe som har vært planlagt i flere måneder. Skal komme tilbake til det etterhvert, men vil ikke si mer om det akkurat nå. Mye har gått helt feil her hos oss siste tiden, virkelig helt feil, så jeg vil ikke jinxe noe. Så med det sagt, ha en fantastisk søndag!!

🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #skyggelek #utifriluft #imjelte #golf #golfsimulator #skygge #minner #fjell #drammen #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. De dråpebildene du hadde tatt tidligere var jo helt RÅ!! 🙂 Jeg syns også dette var skikkelig gøy. Var på dråpejakt selv i dag, og det var veldig gøy 🙂 Når man får det til, moro 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg