Hurra jeg er månedens blogger!!

Ikke bare er jeg månedens blogger, jeg er også forrige måneds blogger, og måneden før der. Det stopper ikke med det, fordi jeg er årets blogger, fjorårets blogger, og årets blogger året før der igjen. Det er virkelig ikke måte på hvor mye anerkjennelse denne monsterkaninen skulle få, men slik er det, kongen av balkongen med landets beste alternative blogg er både månedens, og årets blogger. Tenk det, allerede i mars har denne tittelen blitt tildelt Bunny!

Og hvem er det så som har tildelt Bunny denne gjeve prisen? Yupp, sjefskaninen himself, Bunny!

Jeg tenker hvem er vel bedre til å dele ut slike priser enn veteranene på blogg? De som ligger på toppen av Topplisten. Støvsugerselgere kan dele ut pris til månedens selger, så kan bloggere som har greie på dette her, dele ut bloggerpriser! Og selvfølgelig, de som ligger på toppen kan motta prisene også istedet for.. altså en må i det minste ligge på topp 3 eller 5. Hehe..

Oioioi.. nå blir noen ergerlig i blogglandia, men det er ikke Dronningen, for jeg hører hun ler. Og det er ikke Kongen, for han er opptatt med å lage ostepopsaus. Samma kan det være, tull og fjas finnes det mer enn nok av, og poeter og syltetøy.

Jada, Bunny har også fått Bloggawards delt ut av andre prominente fra blogglandia. Her kan dere se noen av dem: «Guinness World Records».

Beste bloggnavn gikk av stabelen i 2021, og hvem som vant da kan dere se HER. Og i år blir det ny kåring, og hvem som vinner kan dere se HER!

Takk 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#egg #bunnytrash #bunny

21 kommentarer

Siste innlegg