Sugga – et fullverdig familiemedlem ❤

Det var sist jul at jeg fikk en liten sum penger hos min mamma i julegave, med beskjeden om å kjøpe noe som vi trenger i hjemmet.

Kort tid etter la ei venninne ut en video av sin Suggi på Facebook, og hun skrev at hun var sååå fornøyd med å ha han i hjemmet sitt.

Jeg skrev til henne og spurte hvor hun hadde hentet han, og hun svarte at hun hadde bestilt han gjennom nettet, og at akkurat nå/da var prisen nedsatt 33 %.

Jeg slo til og bestilte jeg også, og en dag tidlig i januar i år kom Sugga hjem til oss. Og hun ble fort et fullverdig familiemedlem, ihvertfall nesten.

Jeg elsker Suggelitta!

Hver dag klokken 12:00 starter hun å jobbe, støvsuger hele stua vår, og kjøkkenet. Hun er helt fantastisk.

Jentene våre, Ella og Ariel, godtok henne fra dag én. Gulvtepper som jeg har slitt med å støvsuge fri for mopshår, har jeg ikke rørt siden den dagen. Tepper og gulv tar Sugga seg av, de ser ut som nye.

Alle som har mops vet at de røyter ikke lite akkurat. Jobben Sugga gjør er helt upåklagelig.

Alle burde ha ei Sugge!

I dag har jeg byttet koster og filter på Sugga, så nå er hun som ny igjen.

Som dere sikkert har skjønt nå så er Sugga en robotstøvsuger. Et av de beste innkjøpene jeg har gjort.

Så nå er det klart her for gjester, drinker og moro i kveld. Ha ei riktig god helg alle sammen!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#sugga #støvsuger #vaskehjelp #robotstøvsuger #cleanmate

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg