Ukas krim!!

Nå er det søndag, som dere sikkert har fått med dere. Grunnen til at jeg påpeker akkurat dét er fordi søndag er oppsummering av ukens små morbide krimhistorier fra virkeligheten.

Det har seg altså slik at hver morgen i uken har jeg begynt å dele en slik historie for hver dag. Hver historie har noe spesielt med seg. Dette er historie, så underveis kanskje dere innhenter ny kunnskap?

Nå har det bare vært hittil fire dager med dette konseptet, femte dag i dag. Og jeg har lært nye ting. Av de historiene som er fortalt hittil så kjente jeg bare fra før til historien om John Wayne Gacy, og da bare litt av den historien. Personlig synes jeg disse historien er interessante, rett og slett fordi de er så spesielle, morbide kan man si.

Onsdag: Kaspar Hauser (Tortur)

Torsdag: Erzsébet Báthory (Seriedrap)

Fredag: John Wayne Gacy (Seriedrap)

Lørdag: Dieter Kronsucker (Kidnapping)

I hvert innlegg er det link til Wikipedia om den enkelte person eller sak. Ved å klikke der kan dere lese mer hvis dere er interessert. Dere kan også søke på internett ellers om dere vil vite enda mer. Noen av historiene er det skrevet bøker om, noen er filmatiserte.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#historie #krim #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Jeg har lest med stor iver, men ikke kommentert hver dag. Veldig interessante historier fra virkeligheten. Selv har jeg alltid vært veldig fasinert av massemordere, men ikke selve handlingen. Nei mer hvordan de kan holde på så lenge før de blir tatt. Som ofte er ren og skjer tilfeldig…

      1. Det er hyggelig, det har liksom ikke vært så mange tilbakemeldinger om disse innleggene, kanskje det ikke er så mange som fascineres på samme måte som du og jeg, kanskje poster jeg disse på feil tid av døgnet.. uansett så vil disse fortsette da jeg er i en fase hvor jeg finner krim interessant, da særlig når hendelsene er annerledes enn man hører om til vanlig. Takk for at du henger med Vera Lynn, det verdsettes, veldig hyggelig 😜👍🏾

    2. Har dessverre vore litt for opptatt siste tida, og etter å ha lese innlegga ut i dei små timar, har eg ikkje orka å kommentera så mykje eg har hatt hug til.
      Skal prøve å koma sterkare attende til veka 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg