Klem et tre.

Klemmer.

Da er vi nok en gang kommet til helgas utfordring og det er sjette helg på rad at Margrethe aka naturbloggeren «Utifriluft» kommer med sådan utfordring. Jeg ser rundt omkring i blogglandia at flere medbloggere er i gang og poster bilder av seg selv hvor de klemmer et tre. Svære trær ute i naturen. Nei, det orker jeg ikke, å finne et svært eiketre og klemme på, og ihvertfall ikke i dag. Nå snør det her i byen igjen, sånn våt ekkel slapsesnø. Det er guffent utendørs, og jeg er veldig glad for at bursdagsfesten snuppen og jeg skal på i kveld er her i nabolaget. Anyways, helgas utfordring fra Margrethe denne gang er ‘Klem et tre’.

Livets tre.

Som nevnt er ikke dette første helgeutfordring fra Margrethe, men sjette. Jeg har vært med hver gang, og ved å klikke på linkene ser dere hvordan jeg har løst utfordringene etterhvert som de har kommet. Første helgen var utfordringen å poste et innlegg med «Skyggebilder». Helga etter var temaet «Fargeklatt i vinteren» deretter bilder av «Dråper fra dråpejakt». Den fjerde helgen var det «Speilinger» som var tema. Og forrige helg var det å jakte på «Vårtegn» som var utfordringen.

Hvordan synes der jeg har løst utfordringene hittil? 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#helgeutfordring #utifriluft #utfordring #helg #klemettre #livetstre #bloggutfordring #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Fine bilder du har postet, på de tidligere utfordringene. Og du klemmer et tre, på din måte. Jeg tror jeg må ut å klemme et tre på ordentlig, tror det vil gjøre godt <3

    2. Klem eitt tre 🤔.
      Nå har eg hatt nokre økter i vedaskauen, og då har det vorte mykje “klemming” på trær 😜. Trur eg står over det i helga, men om været tillet det, skal eg ta dei to siste trea på mandag. Då verte der meir “klemming”.
      Har eigentleg nok, men der er to tre eg hadde bestemt meg for å ta, av trafikale hensyn, så då får eg vel ta dei.
      Det er jo greit å vera litt på forskot og 😊.

      1. Jeg er med jeg vettu. Veldig glad jeg hadde dette treet, for jeg tror ikke jeg kan finne noe treklemming i arkivet, og været har vært motbydelig de siste dagene. I dag er det lekkert, men jeg trenger å hvile ut etter disse dagene nå, så jeg skal ikke utendørs i dag, haha.. 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg