HAN STEIKE!!!

Jeg fortalte her om dagen at jeg hadde vært på rundtur i byen her for å få tak i Dentalife til jentene, og at jeg var og handlet 60 egg, hehe.. nei, det er ikke slik at jeg hamstret fordi det er tomt i butikkene. Jeg bruker handle 60 egg i slengen fordi det er det eneste faste vi handler i akkurat den butikken, og når en ikke kjører selv så er det ikke slik at man bare kan «svinge innom» og handle. Egg kan ligge en stund, og vi spiser en del av dem. Både snuppen min og jeg er glad i egg. Nå har vi jo også en plante som også spiser egg, haha..

Anyways, jeg tuslet rundt i sentrum, og jeg klarte jo ikke gå forbi blomsterbutikkene, jeg måtte jo svinge innom og kikke litt der også. Selvfølgelig, da hadde jo en av blomsterbutikkene inne 6 slike jordbær- og månekaktuser som jeg ønsker meg. 119 kroner for hver. Da stod jeg der, skal, skal ikke, skal, skal ikke.. i utgangspunktet hadde jeg sett for meg to stykker, men her hadd de altså tre rosa, en mix, en gul og en orange. Det hele ble vanskelig, og det ble nei, jeg kjøpte ingen.

Tanken min er å ikke bruke penger på hva man ikke trenger. En hundrelapp her, og en hundrelapp der blir plutselig en del, og jeg styrer jo med å få betalt diverse helseregninger og baksmellen jeg fikk på skatten. Det er noe frustrerende å måtte «snu og vende» på kronene. Jeg er ikke helt vant til det. Etter jeg flytta fra nordnorge til Drammen for 18 år siden og «restartet» livet mitt så har jeg aldri hatt money-issues. Aldri lånt ei krone hos noen (ikke kommer jeg til å gjøre det heller), aldri vært tom på konto. Men men.. så da tuslet jeg med hodet senket, vekk fra kaktusene. Buhuuu..

Jeg hadde handlet Dentalife, og gikk for å kjøpe egg. Da tenkte jeg det var like greit at jeg ikke kjøpte kaktuser, for eggene hadde økt 25 prosent. Fikk med meg det jeg skulle, og dro hjem.

I går smalt det inn noen kroner på Vips med følgende beskjed: «kjøp deg konsertbillett». En kan ikke få alt man vil ha her i livet, men enkelte ting kommer jaggu av seg selv, han steike!!

Det har seg slik at en god stund har det ligget billetter ute til konsert med et band fra «back in the days». Og jeg har hatt samme greia der som med kaktusene, skal, skal ikke, skal, skal ikke.. og latt være!

Modergudinnen må elske meg. For nå har jeg kjøpt billett til denne konserten. Jeg kan fortelle at dette er et rockeband hvis ballader hjalp meg gjennom en tung periode. Når dette bandet blir nevnt begynner bestemte låter å spille i hodet mitt. Jeg forbinder hele bandet med de noen av de beste rockeballader i historien. Og jeg tør faktisk anta at det aldri mer kommer muligheter til å høre dette bandet live.

De har en rockeballade som jeg er sikker på at alle som leser her kjenner til. Hvis ikke så har dere faktisk ikke vært helt tilstede på denne planeten. Just saying.. jeg skal ikke si hva den heter, men jeg skal nevne noen av mine desidert låtfavoritter fra dette bandet. Så kan dere gjette.

«Dream On»

«Where Are You Now»

«Ruby Tuesday»

«Games»

Jeg er så hopp og sprett og tjolahopp hopp hopp og sprettende kaninglad. Dette blir så amazing. Tusen takk til vipseren og modergudinnen, god karma, kjærligheten og livet! Ja til livet folkens!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#konsert #jordbærkaktus #månekaktus #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Det høres jo ut som denne vispseren må elske deg like høyt som modergudinnen minst 😀 Så koselig da. 🙂 Og med et sånt band du liker så godt 🙂

      1. Dette bandet Frodith, dette bandet har du hørt maaange ganger, du får sikkert nostalgiske minner og følelser som blir vekket til livet igjen når/om du hører dem 🥰🐰

        1. Vet at det ikke er disco😁 men da jeg var ung var det diskotek (ungdomsklubb) på fredagskveldene som vi kalte for disco..

          1. Syk, siden mid-desember? Vært lei meg jeg, følt meg dumpa 🙈 altså, du har vært savnet!! Håper det er bedring, beste ønsker om det ihvertfall 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg