Hverdagsliv i juni.

I dag stod jeg opp til en massiv mengde av artikler og kommentarer vedrørende Pride. Masse hat, fra mennesker som viser tydelig at de ikke vet noe om HVORDAN PRIDE OPPSTO, OG HVA PRIDE ER OG HANDLER OM, HVORDAN DET HELE STARTET VED STONEWALL. De vil ikke vite, de leser ikke, de hører ikke. Hvorfor dette hatet?

Thor Thorsen skriver på Facebook: «En skal ikke underslå at de verste barne og massemorderne, har fremstått som homofile».

Det florerer av kommentarer som dette. Og så er det mange sier at de «har ikke noe imot homofile, men…» Likevel kommer de med uttalelser som den Thor Thorsen over her. Er ikke det besynderlig? Å bruke Pride som unnskyldning for å ytre hat mot mennesker på bakgrunn av legning. Ytre at homofile er djevelens verk.. og satans avkom! Med mindre man kjenner og har en relasjon til satan selv, hvordan kan de si dette?

Når det kommer til barne- og massemordere så er det ikke meg bekjent at hverken profeten Mohammed eller Adolf Hitler var homofile. Om man skal dra inn Anders Behring Breivik, Norges mest kjente barne- og massemorder, så har det tydelig fremkommet at han var hetero. Denne Thor Thorsen og hans heterofile like har nok sett på Netflix om Jeffrey Dahmer og John Wayne Gacy, men er helt kunnskapsløs om alle disse som for eksempel Ed Gein, Harold Shipman, Albert Fish, Andrei ChikatiloJoachim Kroll, Robert Hansen, Arthur Freeman, Josef Fritzl og Ted Bundy.

Klikk gjerne på hvert enkelt navn og les om dem!

Jeg tenker vi kan slå fast at det ikke er beviselig at det er større fare for at homofile er barne- og massemordere, enn det er at heterofile er det. Men det vi faktisk kan slå fast er at slike som Thor Thorsen er medvirkende til å traumatisere homofil ungdom og den høye selvmordsstatistikken blant homofile.

Hege Hansens siste innlegg i bloggen sin «Hegeslillerom» lyder slik: « Det er i Juni jeg er mest redd. Redd fordi jeg vet flere hater «sånne som meg», som de kaller det. Redd fordi fjoråret viste meg at noen er villig til å ta hatet et skritt lenger, og til og med å drepe for å vise hvor feil vi er».

I fjor ble 2 menn drept og 21 skadet i et islamsk terrorangrep rettet mot det homofile miljøet i Oslo under Pride. Mannen som skjøt var den heterofile islamisten Zaniar Matapour.

Ola Hoftetun Lillelien skrev i går dette på Facebook: «Jeg elsker stedet jeg er vokst opp. Det er et sted hvor jeg alltid har følt meg trygg. Skolen jeg gikk på opplevde at pride flaggene de hadde hengt opp ble ødelagt. Det er nå syv år siden jeg gikk ut av skolen i Svelvik. Veien til her jeg er i dag har vært lang, humpete og vanskelig, men ikke mist lærerik. Jeg ville aldri trodd at den lille gutten jeg var som elsket håndball og som trengte tannregulering, en dag skulle måtte være redd for å leie kjæresten sin på gaten, redd for å bli slått ned, hans familie skulle være redd for at han skal bli angrepet og at han i mange settinger møter motstand, hat og i verste fall vold. Alt dette fordi han elsket en av samme kjønn.

Det siste året har det vært en omveltning i mitt liv. Jeg «ble» homofil. Jeg ble også da automatisk kriminell i 69 land. Jeg ble også automatisk «pedofil og drev med seksualisering av barn». Jeg ble automatisk mindre verdt. Jeg ble automatisk et mål for terrorister og grupper som ikke aksepterer min kjærlighet.

Kommentarfelt på Facebook ble min verste frykt og fiende. Plutselig ble alt veldig realistisk og nærme meg. Er jeg i fare var spørsmål familien min spurte meg om. NEI svarte jeg de! Jeg skulle gjøre meg klar for min første pride i fjor, redd, stolt og utslitt. Det ble aldri den markeringen jeg ønsket eller trodde det skulle bli. Jeg fikk aldri oppleve den kjærligheten. Vi opplevde kuler, hat og redsel den dagen vi egentlig skulle hoppe rundt i en euforisk lykkerus for at dette er meg og jeg er STOLT!.

Jeg har tatt på meg kampdrakta, tatt ekstra mye klister på fingrene og jeg griper ekstra rundt det jeg virkelig bryr meg om, kjærlighet, inkludering og mangfold! Mitt lag har plass til alle. Vil du være med? Jeg skal kjempe for min rett, like mye som jeg skal kjempe for din rett. Min siste oppfording; du trenger ikke å skrike høyest og ta mest plass! Men vis at du er en lagspiller, vis at du er en trygg kaptein som vil være med å styre laget inn til seier! For hvis det er en ting jeg har lært i lagidrett, man er aldri bedre enn det svakeste leddet! Alle skal med! JAAA til kjærligheten!!»

Her på Fjell i Drammen hvor jeg selv bor ble regnbue/pride-flagget forsøkt heist gjentatte ganger på skolen her under Pride-markeringen onsdag i forrige uke, men ble revet ned. Jeg skrev så DETTE INNLEGGET. Mandag denne uken var det nytt hærverk på naboskolen i Skoger.

På Fjell skole var prideflagget heist til topps på flaggstangen på onsdag morgen i forrige uke. Etter noen minuttene ble flagget ble revet ned av elever, fortalte øyenvitner til DRM24. Ansatte skal da ha fått avverget at flagget ble regelrett revet i stykker. Et nytt forsøk ble gjort senere, med samme resultat. Etter et tredje forsøk ble flagget dratt ned, tråkket på og spyttet på av elever som egentlig hadde undervisning.

«De elevene som har stått for den uønskede adferden skal være muslimske elever på skolen i de øverste klassetrinnene,» skriver DRM24

Mens hendelsene pågikk skal det fra elevene ha blitt ropt at pride-flaggingen er «haram». Andre muslimske elever skal ha blitt holdt hjemme fra skolen i protest mot Pride-feiringen på skolen. Homofile er «Haram» og uønsket av ideologien i islam».

På mandag denne uken er det naboskolen Skoger som har opplevd at flagget har blitt revet ned. De har fjernet regnbueflagget og flaggsnora er klippet over og ødelagt, skriver Skoger skole på sin Facebookprofil.

På alle skoler i Svelvik sør for Drammen har Pride-flaggene blitt revet ned i helgen. Også i Bergen og i Seljord har det vært hærverk mot Pride-flagg denne siste uken. I sosiale media svømmer man i hatkommentarer mot homofile. Vi er pedofile massemordere, vi er «haram» og «najis», vi er uvelkomne og ønskes hengt, kastet fra høye bygninger og islamske holdninger rettes mot oss fra den mørke politiske høyreside som ikke ser at de islamistiske holdningene de selv er imot, er de samme holdningene de selv har. Samtidig har vi et økende islamproblem. Mellom disse to grupperingene i samfunnet ødelegges barn, ungdom og voksne. Liv ødelegges i deres hat, og de er faktisk så lavpannede at de forsøker rettferdiggjøre hatet sitt. Når mennesker som ikke har gjort noen noe vondt blir hatet, hetset og trakassert hver dag, hvordan kan man rettferdiggjøre det?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#pride #islam #homohat #hat #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
      1. Det er veldig trist. Man gleder seg til sommeren, men når juni kommer så skal man leve i frykt. Ungdommer i dag skulle sluppet å gå gjennom dette, vi burde ha kommet mye lengre, men for hvert år nå ser det ut til å eskalere i feil retning.

    1. Djevelens avkom 🤔. Joda, på seg sjølv kjenner man andre 😡. Dei som spreidar slik hatretorikk, og tydelegvis hatar sin “nabo”, er iallefall djevelens avkom.
      Eg tenkjer då i fyrste rekke på religiøse fanatikerar, som bruker Bibelen som grunnlag for å spreida hat mot andre. Islams følgerar veit me jo kvar me har. Dei er jo opplærte til å vera hatefulle i utgongspunktet, men folk som kallar seg kristne, forventer eg betre av.
      Har nokon høyrt at dei kallar sjølvgode og eigenrettferdege for djevelens avkom?
      Det tvilar eg på, for det inbefattar dei sjølve, og set dei i eitt dårleg lys i forhold til den guden dei påstår dei trur på. Iallefall om me skal tru på det som står i Bibelen om slike.
      Ikkje at eg trur dei har såpass sjølvinsikt, men å angripe andre, for å gjere seg sjølv betre, sømer seg ikkje for kristne.

      1. Er i en pågående diskusjon akkurat nå hvor det rettes kritikk mot homofile fordi noen i en parade har kledd seg i liten truse, har kjetting rundt halsen og er på alle fire. Bilder de har funnet på nettet. Argumentene er at homofile ødelegger barn med å utsette barn for dette. Javel, men det er da flere barn og unge på internett enn som overværer paraden i Oslo. Så hvis barn er argumentet, hvorfor graver disse folkene fram de samme bildene hvert år og sprer på nettet. Og hvordan vet man at disse personene på bildene er homofile? Har de hatt omgang med dem? Noen greide påstå at bildene var fra sist parade, altså i fjor i Oslo. Ehh.. det vet jeg jo at det ikke var, folk gråt og var beveget den dagen. Paraden var avlyst og vi lagde en liten parade, vi hadde roser og vi gikk opp til Per på hjørnet og la rosene hvor skytingene skjedde. Folk er så hatefulle og uten empati at dem faktisk lyver. Da kan man begynne å snakke om satans avkom tenker jeg..

        1. Tror ikke det er så mange norske som har i mot homofile lenger, kjenner i hvert fall ingen selv. Og jeg er ikke helt ung. Vi har i 20 år hatt homofile på jobben, noen har også fått barn via surrogat. En av de var også leder. Og vi har også hatt en veldig hyggelig og godt likt trans der for mange år siden. Der var det ingen transaktivisme men bare rolig forklaring om hva som var bakgrunnen der om noen spurte. Fullt og helt akseptert av alle og egentlig spennende å høre om reisen fra han til hun. Jeg bryr meg bare om personen og legning er helt uvesentlig. Etter som jeg har forstått er det mest muslimer som er i mot. Husker fra barndommen så var det en lesbisk jente i nabolaget. Det var ingen som brød seg om det heller for hun bare var slik. Fullt akseptert av oss unge og nå snakker vi 70 tallet faktisk. Tror folk flest aksepterer det meste. Men akkurat ideologen FRI og den «tvangen» og alt som ligger under der er vel det folk reagerer på nå.

          1. Jeg reagerer på FRI selv, men hvis man ikke ser hetsen og hatet som er, as we speak, rettet mot homofile, i sosiale media i disse dager, så ser man ikke noe.

        2. Akkurat det biletet du refererer til der, er eg usikker på om er frå Noreg, i det heile taket. Iallefall er det mykje brukt i USA av Pride motstanderar. Der borte er det forøvreg skikkelig gale. Der krever jo LGHBTI+organisasjonane at dei skal ha full tilgong til barnehager og barneskuler, for å eksponere seg, og at foreldrene skal ha rett til å la born heilt ned til 6 år, gjennomgå kjønnsskifteoperasjon.
          Monge av politikerane, mest Democrater, men og Republicanerar, vil i sin misforståtte aksept av LGHBTI+bevegelsen, gå inn for dette.
          I California har fleire av dei same politikerane, inkl guvernøren, tatt til orde for å legalisere drap på babyar inntil dei er 28 dagar gamle, og kalla det abort. Dette gjeld då babyar med “skavanker” som downs mm, men og om foreldra meiner dei fekk eitt barn med “feil” kjønn.
          Det kan vera eg er litt ute på viddene nå, men eg trudde Pride handla om å akseptera dei som var “annleis”, ikkje berre homofile og lesbiske.
          Då er der ikkje mykje “Pride” igjen, når dei vil ta livet av dei som er “annleis”.
          Eitt par eg kjenner, her i Noreg, valgte å behalde eitt barn, ikkje ta abort, sjølv om dei visste at barnet hadde downs. Dei vart regelrett utskjelt og kalte for egoistar, av ei frå blodraude valdsvenstre, avdi dei ikkje aborterte det bort. Å gå i Pridetog og promotere aksept og inkludering av dei som er “annleis” det kunne hu.
          Denne dobbeltmoralen gjer at eg ikkje kan støtte denne bevegelsen, akkurat som eg ikkje støtter dobbeltmoralen i religiøse kretsar.
          Ja, løgnerar kan me trygt kalla for djevelens avkom, som så monge andre. Pengekjære, sjølvgode, eigenrettferdege, drapsmenn, for å nevne nokon. Sist, men ikkje minst, baktalerar.
          Til slutt vil eg seia, kva vaksne tenkjande mennesker gjer, det får dei stå for sjølv, men hald borna utanfor.
          LAT BORN VERA BORN.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg