Trodde helga skulle snus!

Da jeg var på besøk i Kongsberg her om dagen og hang med medblogger «AudMarit» så sa jeg til henne at at snuppen min og jeg skulle snu på helgen denne gang. Vi bruker innimellom å gjøre det når turnusen til snuppen min er slik at det ikke passer seg med festligheter på lørdag. For i motsetning til hva enkelte tror, så er det bare én dag i uka som gjelder for oss når det kommer til festligheter som er av typen hvor alkohol inntas og denslags.

En gang ble jeg beskyldt av en medblogger for å være full på en mandags formiddag. Altså jeg satt på balkongen med et halvlitersglass med Solo Super, isbiter og sugerør. Det var knall sol den dagen, og jeg hadde rigget meg til på balkongen. Kosa meg jeg. Ikke at det har noen betydning for meg å ta en utepils på en hvilken som helst dag i uka om jeg hadde følt for. Husker faktisk ikke sist. Men noe så frekt som å påstå at jeg sitter her full tidlig en mandags formiddag, ikke på grunn av rar opptreden eller ting som tyder på at jeg var full. Men fordi jeg lesket meg, hahaha..

Men anyways, nå er det jo påske, og da er det jo skit samma om en tar festlighetene på torsdag, lørdag eller fredag. Sant!? Så da trenger vi ikke snu på dagene denne gang, hahaha.. så i morgen blir det kos på balkongen, med potetchips, spekemat, chillidip, bra musikk og tropiske drinker med isbiter og sugerør, yuhuuu.. gleder meg allerede, hurra for Jesu lidelse, død og oppstandelse og alt det der!!

Blir tidlig kveld på meg i dag (tror jeg), skal lades skikkelig til morgendagen, ehh.. jeg mener kvelden. Så da kan jo dere heller stikke innom blogginnleggene jeg har postet tidligere i dag 👇🏽 det er hele tre av dem!

«Spinnvillt!! Visste ikke at det var mulig engang!!»

«På tide å besøke skilpaddene i Larvik»

Og så har jeg jo påskequiz, påskenøtt og eggjakt på gang. Første gang i dag, og hver dag til og med andre påskedag. Det vil bli en vinner som får premie for hver dag for de som svarer innen midnatt den aktuelle dagen. Så sleng dere med 👇🏽 det er enda noen timer igjen:

«Påskemoro (Skjærtorsdag

Fortsatt fin kveld til dere, og god natt 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#påske #helg #bunny #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg