5 dager påskemoro for dere (skjærtorsdag)!

Det hører liksom med at kaninmonsteret, sjefskaninen, kongen av balkongen, altså at selveste Bunny må ha litt påskemoro her på bloggen!

Jeg vurderte sterkt å droppe konseptet i år da det er slik at jeg bruker dele ut gaver og premier til deltakere, og det er slik i år at året har startet med en del økonomiske utfordringer i form av tannlegeregninger, veterinær, baksmell på skatten og andre regninger ift helse. Masse greier som kun kan betales med penger, og MÅ betales, med tidsfrist.

Men som sagt, det hører liksom med at det er påskemoro i Bunnys blogg. Så derfor vil det bli en enkel greie av påskefun her på bloggen fra og med i dag skjærtorsdag, til og med 2. påskedag, altså 5 dager. Det koster 25 kroner å delta for hver dag dere ønsker å delta, og dere kan vipse til 99535909, hahaha.. jeg bare kødder!!!

Men, dét vil bli trukket én vinner for hver dag, og den vinneren vil få en gledelig Bunny overraskelse i posten når påsken er over, så dere har ingenting å tape på å bli med, tvert imot så kan det bli noe dere kan få stor glede av. Så er dere smarte, så hiver dere dere med!!

3 spørsmål skal besvares hver av disse dagene, 1 påskenøtt skal løses, og det blir eggjakt!

Så da er det bare å sette i gang:

Quiz:

01). Hvorfor feires påske?

02). Hvem er sjefskaninen på blogg.no?

03). Hvilken medblogger mottok en lilla Bunny fra Bunny akkurat i tide til påske?

Påskenøtt:

Lille påskekylling hadde en trist første skoledag i sitt liv. Tenk at det skulle bli slik at akkurat denne dagen skulle han komme til skolen og oppleve det at noen hadde myrdet en historielærer. Det var fire personer på skolen som politiet mistenkte hadde gjort det: landskapsarkitekten, en matematikklærer, en basketballtrener og rektor. Dette var deres alibier:

Gartneren sa at han var ute og klippet plenen.

Mattelæreren sa at han holdt en halvårsprøve.

Basketballtreneren sa at han kjørte treningsøvelser med spillerne sine.

Rektor sa at hun var på kontoret sitt.

Etter å ha gitt sine alibier, arresterte politiet drapsmannen umiddelbart. Hvem drepte historielæreren og hvordan visste politiet det?

Eggejakt:

Hvor mange påskeegg finner dere i DETTE innlegget?

🐣

Kun besvarelser her i bloggen vil bli godkjent (ikke kommentarer på Facebook, Messenger, MeWe etc). Hvert riktig svar belønnes med 3 poeng på hver. Den med flest poeng vinner dagens påskemoro, blir det flere med like mange poeng så blir én trukket! Svarfrist midnatt!!

Lykke til 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#påskemoro  #påskenøtt #bunnyquiz #påskeeggjakt #bunnytrash #bunny

20 kommentarer
    1. 1 jesu død og oppstandelse 2 du 3 vibbedildo 4 mattelærer, er ikke prøve første skoledag 5 tre stk

      1. Vibbedildo.. tenker det var autocorrect som kicket inn eller 🙈😂 men gratulerer, alt riktig og du ble vinneren – send meg din adresse 😜👍🏾🐰

    2. 3 spørsmål.
      1. Jesu liding, død, og oppståing.
      Kort sagt, frelsesverket.
      2. Bunny, aka Roger Endrè Pettersen.
      3. Vibbedille, tanta som fortsatt er gal.

      Påskenøtt.
      Mattelæreren. Ein kan ikkje halda prøve før skulen har starta for dagen.

      Eggjakt.
      3.

    3. 1: Jesus sin død og oppstandelse.

      2: Bunny er sjefs kaninen .

      3: Vibbedilla fikk en lilla kanin malt av deg.

      Påske nøtt: Gartneren tror jeg da.

      Egg jakt: jeg så tre stykker på det innlegget.

    4. Quiz: 1) Feirer påske pga Jesus døde, men sto opp igjen. 2) Det må vel være deg det da 😀 3) Vibbedille vel! 😀 Påskenøtt: Gartneren var morderen. Hans alibi var jo helt på jordet, ingen klipper plenen til påske… Eggejakt: 3 egg 🙂

      1. Alt riktig unntatt påskenøtten, hvilket forundrer meg veldig 🤪 altså, er ikke fu lærer, skolen starter vel ikke i påsken, da har jo alle fri, første skoledag er jo på sensommeren, da klipper man gress 😜🐰

        1. Men påskekyllinger lever vel bare i påsken tenkte jeg?! 😁Og dessuten, jeg har ingen kyllinger i klassen… I alle fall ikke resten av året 🐤🤪🤪

          1. Du har Lille (Påske)kylling, Bunny og Frodith, hver sine kallenavn. Hadde Lille Kylling vært en ekte kylling så tror jeg ikke han hadde gått så skole. Nå begynner jeg virkelig å undres over dine ferdigheter som lærer, hahaha 😜🐰

            1. Nei, det er det jeg mener 😀 Kyllinger går ikke på skolen!! Så dette er bare TULL 😀 Kunne vel ikke ha matteprøve da vel! 😀 Ha-ha….jeg elsker sånn fjas 🙂 Men merkelig jeg ikke klarte riktig svar, for når jeg tenker meg om så synes jeg å ha sett denne oppgaven før…. og jeg svarte samme da også. Og fikk feil 😀 Lærer ikke 😮

    5. Så koselig

      1. Vi feirer påske for å markere Jesu død og oppstandelse.
      2.Sjefskaninen er selvsagt Bunny.
      3. Vibbedille mottok en lilla Bunny fra Bunny

      Påskenøtt:
      Jeg tipper mattelæreren, da jeg synes det er tidlig å avholde halvårsprøve første skoledag.

      Det er tre påskeegg i innlegget.

    6. 1. Jesus død og oppstandelse – som kristendommen bygger på.
      2. Bunny himself.
      3. Vibbedille.
      Påskenøtt: det var mattelæreren som drepte, man har jo ikke halvårsprøve 1. skoledag……… 🙂
      Eggejakt: 74 tror jeg….

      🙂 moro dette!

      1. Dette var veldig bra, alle riktige unntatt det siste. Hvordan du kunne finne så mange egg i det innlegget klarer jeg ikke skjønne 😳🐰

    7. 1. Jesus død og oppstandelse.
      2. Bunny, Bunny, Bunny.
      3. Vibbedille.
      Påskenøtt: det var mattelæreren, man har ikke halvårsprøve 1. skoleda
      Eggejakt: 3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg