Scandal – hjemme igjen!

Nå er snuppen min og jeg hjemme i leiligheten vår her på Fjell i Drammen etter en ferie i Albania hvor det har vært 25+ grader og sol hver eneste dag. Det regner noe veldig her, men det regner i Albania nå også, så da tenker jeg det er bedre å være her, hehe.. ja til livet!!

Som jeg nevnte i avslutningsinnlegget mitt om Albania så ble det ikke noe shopping der. Faktisk aldri brukt så lite penger på en feriereise noensinne tror jeg. Brukte mer penger tilsammen i taxfreeen på Gardermoen faktisk. Selv om jeg fikk meg en ny giftering. Dere vet, Baileys, Shots, Vodka og røyk. Litt sjokolade ble det også.

Siden jeg brukte så lite penger i Albania (prøvde å bruke opp pengene på en dagligvare hvor jeg kjøpte blant annet tre bokser hårvoks, cheetos og to store pakker med sugerør), faktisk så hadde jeg mer enn 500 Leik igjen, så unnet jeg meg den nye parfymen fra Jean Paul Gaultier på taxfree: «Scandal».

Denne lukter helt fantastisk, ihvertfall synes jeg det. Bortsett fra den originale (som jeg har brukt i et par tiår) så mener jeg at Jean Paul aldri har kommet med en så god duft som denne før. Amazing!! Og kul flaske også, må jeg tilføye.

Disse har jeg fra før, den originale «Le Male» til venstre, og limited edition til høyre.

Altså folkens, ladies and gents, hvis dere ikke har sniffet på denne før, ta dere en tur sporenstraks til nærmeste parfymeri eller sådan og ta dere en sniff. Legg så inn en kommentar her og fortell meg hva dere syntes!! I min nese er denne duften en konge verdig, og jeg er jo kongen på balkongen! Hahaha!!

Den nye: Scandal!

Ellers har jeg i dag også bestilt meg konsertbillett, som en klapp på skulderen for å ha havnet langt under budsjett på denne reisen vi har foretatt. I still can’t get over it!

Nå har vi inntatt sofaen, avslutter her på bloggen og internett nå. Skal kose masse med verdens fineste jenter, vi savner dem alltid masse når vi er bortreist. Skulle egentlig ønske dem kunne vært med oss overalt, men det går bare ikke. Vi vet dem har hatt det veldig bra, så da er den saken veldig grei. Nå skal dem få mange overdoser med kos, så skal snuppen og jeg prate om hvor vi skal ta neste bryllupsreise. Noen som har noen gode forslag? Tas imot med hjertelige takk, og fortell litt om hvorfor nettopp ditt forslag burde være vårt neste reisemål.

Nå tar vi kveld her, men tilbake i morgen, håper det kommer noen forslag i mellomtiden. Tusen takk for titten, ha en riktig fin kveld og god natt 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#taxfree #jeanpaul #parfyme #scandal #lemale #jeanpaulgaultier #ferieslutt #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Herlig tur og godt å være hjemme igjen også, skal lese det lange innlegget ditt i morgen.
      Har ikke helt hode til det i kveld merker jeg.
      Natta….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg