Greatest Hits Tour 2022 – Nostalgisk!!

Jeg bestilte nettopp nå konsertbillett til konsert på Rockefeller i Oslo mandag 5. desember. Konsert med Kim Wilde!! Hvem, sa du?? Kim Wilde!!

Denne dama var stor da jeg var liten, haha.. for å si det sånn. For min del begynte det med «You Keep me hanging on» fra albumet «Another Step» i 1986. En coverlåt rett og slett, originalen er fra 20 år i forveien (1966) med ‘The Supremes’ (Diana Ross).

Fra og med dette albumet kjøpte jeg alle kassetter med Kim Wilde, fram til samlealbumet «The singles Collection» i 1993. Etter det falt jeg litt av kan man si. Favorittalbumet mitt var «Close», med låter som «Hey Mister Heartache», «You Came» og «Never Trust a Stranger». Ellers, for å skjerpe hukommelsen til folk så hadde Kim Wilde store hits som «Kids in America», «Cambodia», «It’s here» og «Four letter Word» for å nevne noen.

Dette blir en nostalgisk trip, jeg digger når mulighetene til å dra på konserter med idoler fra barndommen dukker opp. Det er en ting jeg bare elsker med å bo i denne delen av landet. Konsertmulighetene!!

Tenk at etter jeg flytta ned hit har jeg vært på utallige konserter med barndoms idoler. Jeg kan nevne Kiss, Slade, Ozzy Osbourne, Blondie, Samantha Fox, Cyndi Lauper, Saxon, Joan Jett & The Blackhearts, Pink Floyd og mange flere. It’s amazing, og nå altså har jeg billett til Kim Wilde liksom. Så gøy!!

Noen andre kjente eller ukjente, bloggere, lesere, whatever som skal? Si fra da vel!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kimwilde #rockefeller #konsert #greatesthits #greatesthitstour #oslo #bunny #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Kom Wilde var en favoritt his meg på 80-tallet, og spilte mye musikken hennes. Hun hadde en lang pause, og da mener jeg hun utdannet seg til gartner. Var med i noen sånne fjør om hagen program på BBC.

      1. Gartner er jo ikke det dummeste, kunnskaper til å skape liv og gjøre det vakkert rundt seg liker jeg. Men jeg foretrekker at hun holder en konsert her, fremfor å plante geraniumer. Du kunne ikke tenke deg å dra på konserten du da? Du bor jo ikke så langt unna, og det er jo billetter igjen 😜

        1. Det hadde sikkert vært helt topp med en konsert med henne, men jeg skal så mye utover nå i tillegg til at det er veldig slunkent på bankkontoen om dagen.

    2. No vart eg ein smule avundsjuk 😜.
      Det verte litt for longt å reise, og litt for mykje pengar, til at eg kan stille, men gleder meg på dine vegne 😀.
      Kos deg masse med Kim Wilde 😍.

      1. Måtte bare hoppe på denne, jeg er underernært på konserter for tiden. Ble ingen konserter under de 2,5 pandemiårene fram til vi dro på konsert med Elton John i år, deretter Bonnie Tyler, Dua Lipa og LP. Neste ser altså ut til å bli Kim Wilde. Regner med hun spiller alle låtene jeg har nevnt i innlegget. Gjør hun det så blir konserten bra uansett, bare på nostalgien. Resten blir bare pluss da tenker jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg