Fått meg en giftering til!

 Jeg samler ikke på gifteringer altså, de bare kommer til meg, så en kan jo si at jeg har en samling. Kanskje jeg viser fram «samlingen» en dag. Her er ihvertfall min nye som jeg fikk i går, den er skikkelig bling-bling i virkeligheten.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ring #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
      1. Altså i «fredens og kjærlighetens religion» kan de jo ha fire koner, den store profeten hadde jo tolv samtidig. Så hvorfor ikke ikke ha 12 ektemenn i 2022. En til å vaske gulv, en til å massere føtter, etc.. kunne blitt interessant, tror du ikke? Inntil videre har jeg nok med ringene og en snupp, men fantasien er ganske.. tilfredsstillende 😜😂

        1. Vel, en viktig deltalje i islamsk flerkoneri (Har jo en mann som i TEORIEN kan ta til seg 3 til) Eg som kone 1 må faktisk da godkjenne den neste. EN av hovedgrunnen til å få kone nr 2 er f.eks om kone 1 ikkje kan få barn. Men, alle de evn 4 konene skal ha like mye av alt, der iblant oppmerksomhet og alt annet som følger med, det kan potensielt bli dyrt for denne “stakkars” ektemannen haha

          Ellers så likte eg ditt forslag best. En mann til ditten og til datten osv 😀

          Vibbe 😀

          1. Det må være i en spesiell (og veldig liten) klan eller kultur, og det er jo en bra ting at en slik klankultur eksisterer der det er enighet om polygamien, for kvinner i islam ellers har ikke noe de skulle ha sagt i den saken, eller om noe som helst egentlig. Hvor jeg bor er det noen (mange?) fortvilte fordi deres menn bedriver inngåelse av islamske ekteskap i andre land og opprinnelses/hjemland. Var en del om det i media for en tid tilbake siden. Anyways, skal det være, så må det gå begge veier, ergo flere ektemenn som husslaver, hehe.. snuppen min kan ikke utføre Hamam på meg, det trenger jeg andre menn til, så ja jeg likte også mitt forslag best 😜

            1. Hvis du er shjiamuslim og gjør d riktig skal det gjøres på den måten, det er hva eg har sett og hørt i Libanon 🙂 Men igjen….mange, ALT for mange gjør jo som de som oftes føler for når det kommer til hvordan man tolker det skrevne ord. Mye grusomt som kan rulles opp i de fleste land vil eg tro

              1. Veldig merkelig det der, ikke vært borti. Sikkert en språkmisforståelse. Shiamuslimer er jo verstingene iht «mutaa», altså nytelsesekteskap. De inngår kortvarige (uker, timer, måneder, alt ettersom) ekteskap for å oppnå seksuell nytelse når de føler de ikke blir tilfredsstilt godt nok hjemme. Trenger ikke koners tillatelse, tro meg. Den mannen som gjennomfører mut’a fire ganger, altså inngår fire slike «ekteskap», er garantert plass i paradis. Noen ganger er det bare en måte å tolke skrevne ord, og det er å lese dem selv. Nok om det, sjekka ut bilen din, morsomt 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg