Røykboblemannen!

Sist jeg var i Oslo på demonstrasjon mot vaksinepress, koronapass og testing og vaksinering av barn som dere kan lese om ved å klikke på linkene lengre ned, så var der en morsom mann i folkemengden. Eller der var masse morsomme og flotte gode mennesker, men jeg synes han her karen skilte seg ekstra ut.

Jeg var å hilste på han, hyggelig og blid man som liker å blåse røykbobler. Det er så lite som skal til for å glede andre. Både voksne og barn lot seg fascinere.Jeg ble også fascinert, for mine såpebobler varer aldri så lenge, og denne karen hadde i tillegg røyk inni. Boblene fløy virkelig langt av sted før de opphørte. Noen mennesker kunne «ta» dem i hånden noen sekunder, men jeg fikk aldri noe godt bilde av det. Da sa det bare poff.

Hva synes dere? Fin hobby dette vel? 

Noen av boblene ble gigasvære, men det var ikke noen hindring for at de fløy av sted, lang langt av sted, i frihetens navn.Her er linker til innlegg om demonstrasjonen, som var en vakker, flott, medmenneskelig og hjertevarm opplevelse. Håper dere leser!

Link: Den som har kjærlighet, får kjærlighet!

Link: Et vakkert skue!

Link: Takk til alle jeg møtte og snakket med i går! Nå ankommer snuppen min og jeg Lillestrøm hvor vi skal kose oss med litt sniking, snoking, shopping og god mat. Prekas i ettermiddag/kveld folkens!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#såpeboble #røykboble #neitilkoronapass #worldwiderallyforfreedom #ytringsfrihet #følgere #lesere #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Haha.. vad gulligt! Lite kärleksbubbla över det där! 😉
      Jag bodde föresten på Fjellhamar i några år så har varit en del i Lilleström. Men det är ungefär hundra år sedan nu. Hoppas att ni får en riktigt fin dag och hittar några fina pärlor! :*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg