Takk til alle jeg møtte og snakket med i går!

Det må sies, underveis til Oslo i går møtte jeg mange mennesker, altså tilfeldig forbipasserende, som kommenterte håret mitt. I positiv retning. Jeg hadde sprayet så det sto rett opp i hanekam, hehe.. har jo gjort det før, og jeg har hatt mange «rare» sveiser. Og jeg har fått kommentarer, men i går var det så mange, fem stykker tror jeg det var før jeg hadde kommet meg til demonstrasjonen utenfor Østbanehallen ved Oslo S. Den siste var en unggutt inne på Starbucks. Moro da, helt klart..

Ved ettertanke så var det vel muligens håret som var årsak til disse møtene jeg hadde de neste timene. For det har seg slik at mens jeg sto og hørte på appellene, hørte på musikken og så på folk som sang og danset, altså alle innslagene som demonstrasjonen bestod av før vi laget fakkeltog, så var det flere som kom bort til meg for å hilse på meg. Folk som leser Bunny Trash.

Først traff jeg en kompis som snuppen min og jeg hengte en del med for noen år tilbake siden. Han fortalte at han hadde nettopp begynt å jobbe igjen etter å ha måttet være noen dager hjemme med dette omikron-viruset. Han er uvaksinert, og hans søster hadde fått dette viruset samtidig, hun var dobbeltvaksinert, ingen av dem ble noe sykere enn den andre. Faktisk ikke syke i det hele tatt, en mild forkjølelse mener jeg han sa. Og han slipper å tenke på bivirkningene som kommer etter vaksinen, og det er jo bra. Anyways, han presenterte meg for en kar som bor her i Drammen, men som jeg aldri har sett før, han hadde lagt merke til meg og da sagt til vår felles venn at «der er Bunny Trash, han har jeg lyst å hilse på», i og med at vår felles kompis kjente meg så presenterte han oss. Og det var trivelig!

Kort etter stilte en dame seg opp rett foran meg, ei litta nett ei med lyst langt slett hår. Og store øyne. «Er du den jeg tror du er» sa hun. Jeg kjente henne igjen, hun er ei av disse fra en organisasjon som reiser rundt i landet her og kjemper for ytringsfriheten. Hun er en av dem som har skjønt at ytringsfriheten står i fare, og at vi må verne om den, det er viktig. Vi lever jo ikke i et demokrati, det er bare en illusjon, så derfor er det ekstremt viktig at vi verner om den og kjemper for ytringsfriheten vår. Selvfølgelig leser hun Bunny Trash! Så jeg skjønte at det var meg hun trodde jeg var, haha.. så jeg sa «ja, jeg er Bunny» og hun var snar med neven fram og vi hilste sånn «up close and personal» for første gang. Så skravla vi litt, det var veldig hyggelig. Jeg vet noen synes hun er skummel, jeg synes hun var hyggelig!

Deretter begynte jeg å bevege meg litt i folkemengden. Appellene og innslagene varte i to timer, og etter jeg slanket meg 28 kg, så er det lite spekk og beskyttelse mot kulda, så jeg fryser lett. Jeg er ganske sikker på at det er årsaken. Derfor må jeg bevege på meg, kan ikke stå stille i to timer. Så mens jeg gikk der så var det stadig noen som dultet i meg og sa «jeg leser bloggen din, jeg følger deg, stå på». Og det er dritkult, for det er som jeg tidligere har skrevet at det er disse folka som demonstrerer mot koronapass, de som kjemper for vår frihet, det er de beste menneskene vi har her til lands. Det er her samholdet er, det er her den virkelige dugnaden pågår, det er disse menneskene «som tar en for laget», dette er de ekte medmenneskene, dette er de som har kjærlighet i hjertene sine. Da er det bare så fantastisk å vite at iblant dem var mange som leser Bunny Trash. Det betyr altså at Bunny Trash blir lest av de beste folka, Bunny Trash har fantastiske lesere!! Det er rått og fucking awesome!!

Plutselig var det en som bøyde seg fram med ansiktet rett mot meg og smilte så lurt. Jeg måtte si «her var det noe kjent». Han smilte enda lurere og sa «ja det er noe kjent». Med stemmen og motorikken så sa det pling. En god kompis fra mange herrens år tilbake, tenk jeg hadde ikke sett han på 25 år. Joda du, tiden flyr. Det er snålt å si høyt hvor lenge en har levd, hvor gammel en er. Se venner som ikke bare har voksne barn, men de har barnebarn. Jeg er glad jeg ikke har barn, ikke bare på grunn av at det ville vært feil å sette noen til denne verden vi lever i, men også det at jeg føler meg ung når jeg ikke ser venners barn. Altså jeg er jo ung, men uten disse rundt meg så er jeg 18 år enda. Haha.. Hadde jeg hatt egne barn tror jeg ikke jeg hadde sittet med den følelsen. Men anyways, det var kjempemoro å møte en god kompis fra 25 fuckings år tilbake. Han bor nå i Voss etter å ha bodd i utlandet over tid. Han hadde bodd i en rekke land, jeg husker Spania og Portugal..

Rett før fakkeltoget begynte var det enda noen til som dultet i meg, veldig mange damer, vinket til meg og fortalte at de følger Bunny Trash og ber meg om å stå på videre. Husk dette damer, ta det fra meg, mannfolk som prater med homofile, de som ikke bryr seg om den slags, de er de ordentlige ekte mannfolka, de er mannfolk i ordets rette betydning, for de er sikre på hvem de selv er, og da betyr det ingenting hvilken legning noen har. Så det er de ordentlige mannfolka, det er dem dere vil ha, har dere et sånt mannfolk, hold fast!! Disse usikre tusseladdene som kommer med slengbemerkninger, eller ikke tør snakke til lille meg fordi jeg er homo, de kan dere bare droppe. Ingen vil ha usikre tusseladder, de lar sin usikkerhet gå utover andre, og slikt blir dere ikke lykkelig av, så hold dem på avstand!

Tilbake til meg, det at mange tiltalte og omtalte meg på den måten i går, ba meg stå på etc, det fikk meg til å tenke på at det har faktisk blitt en del kommentarer i bloggen siste tiden om at jeg er viktig. Det er kult, det at jeg kan være viktig for noen med det jeg gjør, det jeg skriver, det er mer «booster» enn noen vaksine kan noengang bli, haha.. og det å lese skrive Bunny Trash er helt uten bivirkninger, og å følge 😜

Tusen takk dere som er drivkraften for disse demonstrasjonene, dere gjør noe veldig bra! Tusen takk til alle dere som stiller opp, vær stolte, jeg er ihvertfall stolt av dere. Dere gjør livet verdt leve for mange. Og dette vet jeg at dere vet, men som vaksinefanatikere og myndighetene ikke bryr seg om: det er stor økning med mennesker som har utviklet angst og depresjoner, spiseforstyrrelser og selvskading, mennesker som sliter med ensomhet, det er kraftig økning av alkoholbruk og alkoholrelaterte dødsfall, samme med bruk av narkotika og overdoser, og ikke minst selvmord. Så takk til dere som stiller opp for menneskeheten, dere er minoriteten som redder liv, mens myndighetene prøver ta livet av oss og i 22 måneder til ende har med sitt entourage av netthetserne vist at det som kalles medmenneskelighet gir de flatt faen i, de støtter terror, og ber om at vi skal stole på dem. Haha..

Tusen takk alle som jeg har møtt på demonstrasjonene og tusen tusen takk til mine lesere, alle som følger Bunny Trash. Dere er de aller aller beste!! Virkelig 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#neitilkoronapass #worldwiderallyforfreedom #ytringsfrihet #følgere #lesere #bunny #bunnytrash

5 kommentarer
      1. Skulle vært oftere på de demonstrasjonene, men nå håper jeg virkelig at vi når et punkt hvor de ikke behøvs lengre… nå har fler land skrote koronapass, nå burde norske myndigheter en fang for alle si at dette er uaktuelt, koronapass er frihetsberøvelse..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg