Vi tenner fakler for medmenneskelighet!

Nå koser jeg meg hos venner. Snuppen min og jeg kobler ut omverdenen. Det er viktig å følge med hva som skjer, være våken, men innimellom må en koble ut. Her har jeg vært i kveld: «Den som har kjærlighet i sitt hjerte, den får kjærlighet».

Jeg skal si mer om dette i morgen, som sagt, det er viktig at folk får med seg fra den virkelige verden, ikke bare fra den konstruerte realiteten statsstøttet media representerer. Verden blir straks mye bedre den dagen folk våkner og ikke bare følger NRK, VG, TV2, Dagbladet og deres entourage!»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#neitilkoronapass #fuckvaccines #worldwiderallyforfreedom #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺🇳🇴🌹
      Eg prøver alt eg kan å si det,da skjer to ting,det ene er at de lukker ørene,forsegler ørene helt og vil ikke høre,så begynner de å snakke i munnen på meg og som uten unntak er personangrep mot meg personlig.Ikke vil de høre og ikke vil de se og klarer iallefall ikke holde seg saklig,hva skal man gjøre da..
      Eg drikker ikke alkohol,men rømmer ofte langt inn i meditasjon det tror eg funker som alkohol,noen korte pauser fra tankekjør,bekymring og hvordan verden generelt har blitt 🤦🏼😳😫
      Hilsen synskepeggy

      1. Synskepeggy, slik er det for fleire av oss.
        Det hender eg tek meg ein “pinne”, berre for kosen, men av og til er det fristande å drikke seg dritings i rein frustrasjon.
        Meditasjon er nok ei betre løysing 😊.
        Om somaren bruker eg å ryme til fjells nokre dagar, å vera utan mobildekning. Det hjelper godt å koma bort frå galskapen nokre dagar.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg